lizzie88 Skrevet 5. november 2012 #481 Del Skrevet 5. november 2012 Kan man kjøpe seperate topper til hemnes kommoder sa du ?! Gaaah, da SKAL jeg ha det når det blir min tur. Har en superfin Hemnes kommode, som hadde kledd å være stellekommode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. november 2012 #482 Del Skrevet 5. november 2012 "Fryktet jeg måtte gå for presenning og tau i jula" Hahahaha, fantastisk kommentar!!! Så det SÅ for meg. Å ha en lat dag er helt lovlig og kjempedeilig! Jeg hadde lat lørdag + lat søndag, fikk lest halvannen bok og koste meg maks. Håper du får en fin dag i morgen! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. november 2012 Forfatter #483 Del Skrevet 5. november 2012 Kan man kjøpe seperate topper til hemnes kommoder sa du ?! Gaaah, da SKAL jeg ha det når det blir min tur. Har en superfin Hemnes kommode, som hadde kledd å være stellekommode Ja, du ser det om du søker på stellekommode på ikea sine nettsider. Men jeg vet ikke om det er noe som passer på alle hemnes kommoder da, men det er lov å håpe i og med at du har en du vil bruke Veldig greit med sånn stelletopp syns jeg, da man alltids har bruk for en kommode senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. november 2012 Forfatter #484 Del Skrevet 5. november 2012 "Fryktet jeg måtte gå for presenning og tau i jula" Hahahaha, fantastisk kommentar!!! Så det SÅ for meg. Å ha en lat dag er helt lovlig og kjempedeilig! Jeg hadde lat lørdag + lat søndag, fikk lest halvannen bok og koste meg maks. Håper du får en fin dag i morgen! <3 Hehe, du ser det for deg ja? Hadde nok blitt lekker kan jeg tenke meg Veldig deilig med late dager, men det må ikke bli for mange av dem, for da blir jeg så lat og orker ingenting :gjeiper: Men det er absolutt godt (og nødvendig) noen dager i blant Håper du får en fin dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 5. november 2012 #485 Del Skrevet 5. november 2012 Hurra for 25 uker!! Hvordan står det til med deg? Morsom kommentar om juleantrekk "Presenning og tau" Det er mulig jeg må investere i det også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. november 2012 #486 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Gratulerer med hele 25 uker! Guri meg, som tiden flyr! Synes ikke det er lenge siden du la ut beskjed om at du var gravid jeg.. Synes du skal feire 25 uker med å legge ut magebilde jeg. Hihi, presenning og tau. Ja, ingen dum idé! Haha! Vandrende disco-kule, ja de skal ikke klage på at du ikke pynter opp da. Men, gjør det enkelt for det er jo ikke slik at du skal bruke de klærne så mye. De har sikkert noen enkle antrekk på H&M, Ellos ol? Håper det går bra med deg og at formen er fin. Stoooor klem til Mala. Endret 6. november 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2012 #487 Del Skrevet 6. november 2012 25 uker, Mala! Hurrraaa Presenning og tau, ja. Var det jeg var redd for også! Håper du har en herlig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. november 2012 Forfatter #488 Del Skrevet 6. november 2012 Hurra for 25 uker!! Hvordan står det til med deg? Morsom kommentar om juleantrekk "Presenning og tau" Det er mulig jeg må investere i det også :gjeiper: Takk, Ninnin Jeg har i grunn ingenting å klage over altså, formen holder seg fin og jeg har det i grunn topp Kjenner bare at jeg har litt kortere lunte enn vanlig når det kommer til vanskelige kunder, men jeg biter det i meg, er ikke sånn at jeg brøler tilbake til dem. Ikke foreløpig i allefall Før jeg fant noen kjoler jeg kan bruke så trodde jeg nesten en stund at det måtte bli presenning og tau altså, så heldigvis fant jeg kjole At du må gå for presenning og tau kan jeg aldri forestille meg Ninnin, jeg ser for meg at du som er så godt trent kommer tilbake til utgangspunktet før du vet ordet av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. november 2012 Forfatter #489 Del Skrevet 6. november 2012 ] Gratulerer med hele 25 uker! Guri meg, som tiden flyr! Synes ikke det er lenge siden du la ut beskjed om at du var gravid jeg.. Synes du skal feire 25 uker med å legge ut magebilde jeg. Hihi, presenning og tau. Ja, ingen dum idé! Haha! Vandrende disco-kule, ja de skal ikke klage på at du ikke pynter opp da. Men, gjør det enkelt for det er jo ikke slik at du skal bruke de klærne så mye. De har sikkert noen enkle antrekk på H&M, Ellos ol? Håper det går bra med deg og at formen er fin. Stoooor klem til Mala. Tusen takk, Angel, tenk at det bare er 15 uker igjen Skal se om jeg får tatt å lagt ut et magebilde i løpet av dagen Kjøpte to kjoler på KappAhl, bruker ikke mange lapper på klær som jeg nesten ikke får brukt nei. En av de var såpass elastisk at jeg skal ikke se bort fra at jeg kan bruke den etter graviditeten også faktisk Formen en absolutt fin, litt kranglete rygg/bekken til tider, men absolutt til å leve med! til deg og lille W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. november 2012 Forfatter #490 Del Skrevet 6. november 2012 ] 25 uker, Mala! Hurrraaa Presenning og tau, ja. Var det jeg var redd for også! Håper du har en herlig dag!! Takk, og hurra for 28 for deg vi får satse på at vi blir kjempefine i jula til tross for litt vanskeligheter med klær Måtte du også ha en super dag Som det irriterer meg at multisitatknappen hos meg ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. november 2012 Forfatter #491 Del Skrevet 8. november 2012 I dag hater jeg ryggen min! Er sikkert et resultat av lang dag på hardt underlag i går, for i dag er jeg nesten ikke gangbar og måtte si nei til å jobbe i ettermiddag når de ringte fra jobben tidligere... Jeg vil jo så gjerne ha timene, men jeg må kjenne på kroppen også. Den har låst seg helt i korsryggen og nedover den ene rumpeballen, så det spørs om jeg må ta en tur med bilen i kveld og varme opp med litt setevarme for det er faktisk det eneste som hjelper! Fikk så lyst på pannekaker til middag, så da blir det pannekaker i dag Har mange rare lyster som plutselig dukker opp for tiden. - Jeg har for eksempel begynt å spise tomat, noe jeg aldri har likt før! - Jeg knasker isbiter, det er jo så godt! - En dag hadde jeg akutt lyst på brødskive med karbonade, stekt egg og ertestuing til middag, og jeg som ikke kan fordra karbonader! - Jeg får aldri nok av agurk, og har et helt tårn av det til frokosten - Hvis jeg har hvitost på brødskiven, så må jeg drikke kakao ved siden av, hvis ikke går det ikke :gjeiper: - Og så har jeg blitt veldig svak for skoleboller, tør ikke se på de i butikken og jeg kjenner lukten og smaken av de bare jeg skriver om det her Sikkert masse annet jeg ikke kommer på i farten også. Kroppen er rar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 8. november 2012 #492 Del Skrevet 8. november 2012 Hei! Legger igjen et lite vink i boka di Ser du ligger et par uker foran meg, og at vi har guttebebbiser i magen begge to Kjedelig med vondt i ryggen. Kjenner jeg har noe ulumskheter som murrer i setet og ved halebenet selv, så jeg tenkte jeg skulle komme meg til legen for å få henvisning videre til manuellterapaut. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. november 2012 #493 Del Skrevet 8. november 2012 Kroppen er helt fantastisk! Kjenner til kakaoen, ja! Jeg drikker enten kald eller varm o´boy. Tror kroppen rett og slett ønsker mer melk i mitt tilfelle.. Håper du har noen gode sko du kan gå med! Uff, ikke noe særlig hvis du skal begynne å krangle med bekkenet allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. november 2012 Forfatter #494 Del Skrevet 9. november 2012 Frøken Vims: Velkommen skal du være Har snakket med jordmoren min om det, men hun gir meg bare tøyeøvelser Så jeg kommer nok til å snakke med legen min om det når jeg skal dit på kontroll nesten gang Nuttapia: Jeg har ordentlige sko, og det hjelper veldig! Er mye bedre i ryggen i dag! Er bare litt stiv i nakken, får prøve å gni det opp, ellers vet jeg at jeg kommer til å slite med hodepine på jobb i kveld. Det hjalp nok veldig på ryggen med en lang og varm dusj før sengetid etterfulgt av en skikkelig massasje av M i går kveld. Han er god som gull! *** Starter ikke før 16 i dag, og det er litt godt i og med at formen var såpass redusert i går. Våknet opp med halsvondt i dag, så jeg har drukket en stor kopp med te og kjenner at det lindrer. I kveld skal jeg og M på en liten handlerunde når jeg er ferdig på jobb. Greit å fylle på med litt mat i skapene, så en gang iblant har vi skikkelig storhandel Ellers har jeg fri i morgen og vi skal til et vennepar på mat og kos på kvelden, jeg gleder meg masse! Må passe på å gjøre litt sånne ting før babyen kommer også, for da blir det lengre mellom hver gang. På søndag skal vi på hundeutstilling med hunden til svigers, veldig spennende å se hvordan hun gjør det God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 9. november 2012 #495 Del Skrevet 9. november 2012 Har du prøvd varmepute/varmeflaske, Mala? Mange som syns det kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. november 2012 Forfatter #496 Del Skrevet 10. november 2012 Magehuset 25+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. november 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 10. november 2012 Har du prøvd varmepute/varmeflaske, Mala? Mange som syns det kan hjelpe. Skulle kjøpe det i dag, men de var tomme der jeg var innom, så foreløpig er det setevarmen i bilen som er gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 11. november 2012 #498 Del Skrevet 11. november 2012 kjempefin mage Mala!!:D og lykke til med ryggen. ikke noe særlig med ondt i ryggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 12. november 2012 #499 Del Skrevet 12. november 2012 Så søtt magebilde, får frem magen godt med bånd rundt. Herlig. Ja, enn at det er bare ca14 uker igjen nå. Kan skje både før og etter terminen, det som er så spennende! Hvordan er tankene rundt fødsel? Du må ikke presse kroppen din for mye nå, mala. Ryggen og bekkenet ditt må du ta godt vare på, greit å ha krefter igjen til siste innspurt. Synes du var fornuftig som sa nei til de timene. Høres ut som om du holder på å få bekkenlåsning, for det du beskriver er slik som jeg var det. Prøvd kiropraktor/naprapat? Greit å ta tak i det nå før det blir tyngre for kroppen. Hihi, så gøy med den matlisten! Var en del forandringer der ja. Håper helgen din var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 12. november 2012 #500 Del Skrevet 12. november 2012 Nydelige magen Enig med Angel, ta tak i vondten nå, det blir ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå