Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Greit å få ryddet unna endel, som ikke trenger å være der inne :) Hos oss er det bare en HAUG med klær på golvet :fnise: Jeg slenger alltid fra meg klærna på golvet når jeg skal legge meg, så blir det jo litt å litt da, å plutselig kan du nesten ikke se golvet :fnise: Ligger heldigvis ikke bare klær da, ligger jo tepper, sekker å sånne ting :)

Tenk, ikke så lenge igjen nå :danse: Tenk at spira satt som ett skudd etter så kort tid :rodmer: Skal ærlig innrømme jeg blir litt småmisunnelig ;) Jeg vil jo også begynne å få mage, handle barneting osv osv. :fnise:

Men, fikk ikke dere bilsete når dere var i butikken å handlet det? :sjokkert: ( Vi fikk det jo med en gang )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rydde? hva er det?

Tenkte jeg skulle begynne å rydde i klær litt nærmere jul. Har jo masse etter storebrødrene, men det er bare fullstendig kaos. Har en eske med det minste tøyet i, men av litt større tøy ligger det litt både her og der.

Kjekt å ha få kjøpt setet da :)

Vi har setet etter storebror, så da slipper vi det. Ser at barn nr 2 er billigere i starten enn barn nr 1 når man har tatt vare på en del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å få ryddet bort overflødige ting, samt sortert endel osv!

Da er det godt å plante bena på bordet for helgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine:

Er fort gjort at det kan bli litt rotete på soverommene tror jeg, er så lett å bare slenge fra seg :gjeiper:

Så det er lurt å ta en skikkelig oppryddning og kaste unna.

Jeg er så utrolig takknemlig og glad for at jeg ble gravid så fort etter SAen :hjerte:

Og jeg er overbevist om at det blir deres tur nå, her krysses det som krysses kan :jepp:

Det har seg sånn at Babyshop åpnet i Trondheim 5. oktober, men jeg hadde ikke hatt mulighet til å dratt dit før torsdagen som var, og det var litt dumt å risikere at de enten var tomme eller at tilbudet var over. Derfor bestilte jeg på nettbutikken deres, og fikk den levert 6 dager etter bestillingen :)

Wanita:

Kjenner meg litt igjen i den, og skulle ønske jeg var mye bedre på å organisere og holde ting ryddig hele tiden, kanskje jeg kan "øve" meg på å bli det ;)

Greit å komme igang med handlingen, er jo litt som skal handles inn og det er bedre å starte i god tid enn å plutselig sitte der med en baby og mangle forskjellig :)

Skjønner det er enklere og billigere med nr. 2 når man har så masse utstyr og klær som fint kan brukes på nytt.

Nuttapia:

Absolutt godt å få ryddet og kastes litt, men ble ikke helt ferdig før helgen... Så jeg får vel bare ta meg på tak når jeg har masse fri i uka som kommer.

Har ikke blitt så mye bena på bordet for min del i helgen gitt, jobb på fredags ettermiddag/kveld og jobb i går samt en besøksrunde i dag for å besøke litt besteforeldre og en tante og onkel. :) Hvor ble det av helgen liksom!?!? :fnise:

På fredag etter jobb dro jeg til bestevenninnen min, og hun kunne fortelle at hun er gravid! Jeg visste jo at hun hadde tatt ut P-staven og var forberedt på at det ble etterhvert og jeg er så glad på deres vegne! Og ser virkelig frem til å dele denne tiden sammen med henne, gå gravide sammen og få barn som blir like gamle :hjerte:

Hun har termin på mai, så i vinter kan vi gå å være svære sammen :fnise:

Håper dere som stikker innom har hatt en fin helg!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..jeg var og ganske rotette av meg før, men tro meg når den babyen kommer, kunne du nok ønske at du var litt mer ryddig av deg..hehehe :)

Kunne ønske jeg hadde mer tid til å besøke besteforeldre osv, er ganske stor slekt, men du vet nå er det ikke meg de vil ha besø av eller besøke, det er "nye huset",eller guttebesøk, så rart på en måte!

Er det første oldebarn ?

Strikkeprosjektet går det unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..jeg var og ganske rotette av meg før, men tro meg når den babyen kommer, kunne du nok ønske at du var litt mer ryddig av deg..hehehe :)

Kunne ønske jeg hadde mer tid til å besøke besteforeldre osv, er ganske stor slekt, men du vet nå er det ikke meg de vil ha besø av eller besøke, det er "nye huset",eller guttebesøk, så rart på en måte!

Er det første oldebarn ?

Strikkeprosjektet går det unna?

Jeg har så liten slekt og vi er veldig flinke til å besøke hverandre, både på min og M sin side. Vil tro det forandres litt etter at man får barn ja, morsommere å få besøk av de små.

På M sin side er det ikke første oldebarn, men det er det på min. Morsomt å se og høre at de gleder seg til babyen kommer! Farmor sa i dag: Til våren når snøen forsvinner, skal jeg slutte å bruke gåstol, for da kan jeg jo bare støtte meg på barnevogna :fnise:

Strikkeprosjektet går litt i rykk og napp vil jeg si, glemmer det litt og derfor går det ikke så fort, men jeg tror deg skal bli et teppe av det til slutt ;)

Og pga av garnet er så tynt, så tar det så LANG tid før det i det hele tatt krymper :plystre:

Hvordan går det hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På M sin side er det ikke første oldebarn, men det er det på min. Morsomt å se og høre at de gleder seg til babyen kommer! Farmor sa i dag: Til våren når snøen forsvinner, skal jeg slutte å bruke gåstol, for da kan jeg jo bare støtte meg på barnevogna :fnise:

Sååå koselig sagt! Sjarmerende farmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, søte! Har du hatt en fin helg?

Så koselig at venninnen din også er gravid!! Er så mye lettere når man har noen som går igjennom det samme som deg! Og nå kan jo du dele dine erfaringer med henne :jepp:

Har dere begynt å kjøpe inn litt utstyr, eller?

Ha en finfin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhiannon:

JA, hun er så kos! :)

Ninnin:

Hei du ;)

Helgen min har vært hektisk men trivelig, mye jobb og masse besøk rundt om kring til familie og venner.

Gleder meg veldig til å dele dette med henne. Hun har en datter fra før, så hun har jo mer erfaring enn meg, men uansett er det koselig å ha noen å dele alt med, spesielt når det er en du har kjent hele livet!

:)

Her er det bare klær og bilstol med base som er kjøpt inn foreløpig, men regner med å få kjøpt masse fremover og få bestilt vogn. :)

Ha en super mandag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være deilig å dele gravid-tiden med noen, altså! Sånn fysisk, ikke bare her på forumet :blink:;) Ha en deilig kveld, søteste Mala!

Nå er det Brille på nrk!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være deilig å dele gravid-tiden med noen, altså! Sånn fysisk, ikke bare her på forumet :blink:;) Ha en deilig kveld, søteste Mala!

Nå er det Brille på nrk!! :hoho:

Blir noe helt annet å dele graviditeten med noen man kjenner og har kjent hele livet! Blir liksom ikke helt det samme på et forum uansett.

Må innrømme at jeg aldri har sett Brille før, vet ikke hva det er en gang jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir noe helt annet å dele graviditeten med noen man kjenner og har kjent hele livet! Blir liksom ikke helt det samme på et forum uansett.

Må innrømme at jeg aldri har sett Brille før, vet ikke hva det er en gang jeg :sjenert:

Vet du ikke hva Brille er?!?! :sjokkert: Det bør du sjekke ut ;)

:strix: Grattis med 22 uker, Mala!! :strix:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du ikke hva Brille er?!?! :sjokkert: Det bør du sjekke ut ;)

:strix: Grattis med 22 uker, Mala!! :strix:

Nei vet du, jeg aner ikke hva det er! :plystre:

spørs om jeg må sjekke det ut da! :)

Takk for det, Nuttapia! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Ninnin :hjerte:

Har fri i dag, og jeg har tenkt å bake litt rundstykker og solskinnsboller for å ha i fryseren. Jeg elsker å bake! :laugh:

Blir noen timer på kjøkkenet i dag altså ;)

Og i kveld skal jeg besøke ei lita tuppe som er tre uker gammel :rodmer: Blir vel ikke lite verpesyk av det kan jeg tenke meg :fnise::gravid:

Og så tenker jeg masse på tr.heimspia som er på sykehuset og får møte gutten sin i dag, kanskje han allerede er her!? :bolledeig:

Håper dere alle har en fin dag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyst til å sende noe bakeverk nedover til Østlandet? :fnise: Du er så flink, Mala-mor!! :)

Jeg er IKKE noen baker. Når jeg først skal, så er jeg flink, og jeg kan bake, men jeg synes det er kjedelig!

Jeg kan heller lage en flere-retters med dessert! Dét er mer min greie. Så - la oss stelle istand et KG-julebord!! :Nikke:

Kos deg masse med lille babyen! Det er jo så kos :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å sende noe bakeverk nedover til Østlandet? :fnise: Du er så flink, Mala-mor!! :)

Jeg er IKKE noen baker. Når jeg først skal, så er jeg flink, og jeg kan bake, men jeg synes det er kjedelig!

Jeg kan heller lage en flere-retters med dessert! Dét er mer min greie. Så - la oss stelle istand et KG-julebord!! :Nikke:

Kos deg masse med lille babyen! Det er jo så kos :hjerte:

:klemmer:

Spørs hvordan de er når de kommer frem (hvis de kommer frem) :fnise:

Jeg syns det er veldig morsomt og jeg kobler av når jeg baker, og så er det så greit å ha noe i fryseren til det plutselig kommer besøk. Må vel fylle opp fryseren til babyen kommer tenker jeg, så vi har noe å server de som kommer innom :jepp:

Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å lage mat jeg da. Jeg er veldig glad i å prøve ut nye ting, men med en samboer som er veldig kresen på alt av grønnsaker og og ikke spiser løk, så gir jeg litt opp :gjeiper:

Men dessert er jeg god på ;)

Skulle stelt i stand et treff da vet du, vi hadde i allefall blitt mette ;)

For noen dager siden så kjente forresten M babyen på utsiden, det var spesielt og koselig det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble rundstykker, kanelknyter og snurrer med sukker, kanel og vaniljekrem, 24 av hver :)

Så da har vi i fryseren for en stund :jepp:

post-45293-0-59559500-1350482819_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti katta :hakeslepp: Jeg kjenner suggelet renner ut av munnen på meg :skratte: Det såg bare så fantastisk godt ut!! Jeg vil også ha! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...