Bolla! Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #401 Del Skrevet 8. oktober 2012 Søndagen var super! Bare avslapping med god mat og strikking Elggryten til mamma er den beste! Startet med strikkingen i går, har ikke kommet så langt enda, men det blir vel. Tar jo litt tid å strikke en omgang når det er 170 masker! Spesielt når jeg ikke har strikket siden barneskoen, hehe... Skal sette meg litt i godstolen med en kopp te og strikke litt nå, starter ikke før 16 på jobb i dag Håper dere alle har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 8. oktober 2012 #402 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg vet alt om at en omgang tar lang tid å strikke. Har selv 175 masker trur jeg det var, å det tar fort litt tid Men koseligt å sitte å strikke med en kopp te, før du skal på jobb da Håper du også får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. oktober 2012 #403 Del Skrevet 8. oktober 2012 (endret) Hey Kjekt at du er i gang Jeg har ingen oppskrift, strikker bare rett og har 150masker. Ting tar tid Jeg får ikke strikket så mye da... Var det vanskelig oppskrift? Endret 8. oktober 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #404 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg vet alt om at en omgang tar lang tid å strikke. Har selv 175 masker trur jeg det var, å det tar fort litt tid Men koseligt å sitte å strikke med en kopp te, før du skal på jobb da Håper du også får en fin dag Tar litt tid ja, men det er jo gøy å se at det tar form også, og når man kan kose seg med en kopp te så blir det litt morsommere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #405 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hey Kjekt at du er i gang Jeg har ingen oppskrift, strikker bare rett og har 150masker. Ting tar tid Jeg får ikke strikket så mye da... Var det vanskelig oppskrift? Så bra at du også har kommet i gang Oppskriften er ikke vanskelig i det hele tatt: Totråds merinoull og pinner str 6, 170 masker og strikke rett til man har brukt opp to nøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #406 Del Skrevet 9. oktober 2012 21 uker idag Lille blir bare mer og mer aktiv nå, og det er så herlig å kjenne! Kjenner bevegelsen bedre og bedre, så det er ingen tvil om at han vokser inni der, og det er jo bra Har fri i dag, og det kan hende det blir en liten tur på city syd sammen med mamma i ettermiddag for å se på forskjellig til babyen. Det klør i fingrene etter å handle Nå skal jeg kose meg med litt strikking før jeg skal på butikken en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. oktober 2012 #407 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Dere strikke-tuller! Jeg blir så imponert!! Jeg begynte plutselig å strikke litt for et år siden.. Og lærte meg å strikke vrangt, men det ble lissom med det Håper å se litt bilder av resultatene? Grattis med 21 uker!! Hurra!! Deilig med bevegelser, ikke sant? Klemmer fra Nuttis og hikketassen Endret 9. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 9. oktober 2012 #408 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hurra for 21 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #409 Del Skrevet 9. oktober 2012 Dere strikke-tuller! Jeg blir så imponert!! Jeg begynte plutselig å strikke litt for et år siden.. Og lærte meg å strikke vrangt, men det ble lissom med det Håper å se litt bilder av resultatene? Grattis med 21 uker!! Hurra!! Deilig med bevegelser, ikke sant? Klemmer fra Nuttis og hikketassen Hehe, det er amatørstrikking på denne fronten altså Legger nok ut et bilde når det blir ferdig Skikkelig deilig å kjenne liv, kan virkelig ikke forestille seg hvordan det er før man har kjent det selv God tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #410 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Hurra for 21 uker!!! Yeeey Tenkt at du har under 10 uker igjen til termin Endret 9. oktober 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 9. oktober 2012 #411 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hurra for 21 uker Herlig med bevegelser, ikke sant? Det blir bare mer og mer ettersom ukene går Så koselig at du har begynt å strikke!! Hva strikker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #412 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hurra for 21 uker Herlig med bevegelser, ikke sant? Det blir bare mer og mer ettersom ukene går Så koselig at du har begynt å strikke!! Hva strikker du? Takk Veldig herlig med disse bevegelsene og jeg gleder meg bare til de blir mere tydelig og til M også kan kjenne utenpå magen Strikker "mor Signes babyteppe", veldig enkelt, men helt på mitt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #413 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har vært på shopping og fant masse fint Veldig fornøyd med "fangsten" 5 pysjer-1 i ull 6 bodyer -2 i ull 4 bukser 4 smekker 1 lue 18 gaskluter 18 frottekluter Alt dette til under 1500, happy mala nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. oktober 2012 #414 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ååå, mye fint!! Den smikken har vi og: Like kjekk som pappa ...,men du må handle inn smekker fra name it, de er must, de andre er så tynne at de lekker igjennom til body..dagens hete tips...hihi Det teppet må jeg og strikke, strikker et nå, men det er fast strikk, og tar tiiiid! Gleder meg til å se resultatet Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #415 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så gøy med shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 10. oktober 2012 #416 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hurra for 21 uker! Oi, så har shoppingen begynt ser jeg! Herlig! Masse fine ting du har kjøpt. Bra du kjøper ull, det kommer du ikke til å angre på. Her bruker vi sjelden de vanlige klærne, blir for det meste så vi har på kun ull. Håper du har det fint og at formen er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #417 Del Skrevet 11. oktober 2012 21+2 Og jeg har fri og koser meg med strikking og smoothie I ettermiddag når M kommer hjem fra jobb, blir det forhåpentligvis litt rydding på soverommet. Vi har så mye mer enn vi trenger og det som på en måte blir overflødig havner inn dit... Så det er på tide å ta en skikkelig opprydding og få litt orden der Var å hentet bilstolen i går, spesiell følelse å ha en babybilstol stående her hjemme i grunn Håper alle som stikker innom boken min har en super torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. oktober 2012 #418 Del Skrevet 11. oktober 2012 Bilstol stående hjemme!! Gratulerer, virker det ikke mer synlig nå? Kos deg masse i dag! Den neste tiden kommer det til å komme mye inn - da er det greit å få ryddet og få litt ut, hvis ikke blir det stappfullt! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 11. oktober 2012 #419 Del Skrevet 11. oktober 2012 Ser vi har handlet noe av det samme ja!! Bilstol er kjempegøy Vi har hatt vår stående i noen måneder da, men har ikke noen bil å sette den i ennå så må ordne det først! Ha en super torsdag Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #420 Del Skrevet 11. oktober 2012 Grethe: Ja, når vi sparte 1100,- på å kjøpe den nå, så slo vi jammen til Vi har vært flinke å kastet unna masse (MASSE!!) klær da, så vi har plass i skapet på soverommet, så nå er det tinger og tanger som står for tur Håper å få det til i kveld, hadde helt glemt at vi skal på middag til mamma i dag.. Litt glemsk og distré da sjø Rhiannon: Det er jo masse fint å få kjøpt Ikke koster det så mye heller synes jeg. Da er det på tide å få bilen på plass også Har dere ikke funnet en enda? Vanskelig å bestemme seg for bil, spesielt om man er å ser på flere forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå