Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

:strix: Gratulerer med 20 uker, Mala!!! :strix:

Nå er du halvveis :klemmer: Det er så fantastisk at spiren din satt så fort etter at du mistet :hjerte:

Vi havnet visst på ukebytte på samme dag tilslutt :jepp: Jeg er kun 3 uker foran deg.

:blomst: på den store dagen!!

Tusen takk søte :klemmer::strix:

Veldig takknemlig og glad for at spiren satt så fort igjen!

Ja, nå bytter vi uke på samme dag :)

Gratulerer så mye med 23 uker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk søte :klemmer::strix:

Veldig takknemlig og glad for at spiren satt så fort igjen!

Ja, nå bytter vi uke på samme dag :)

Gratulerer så mye med 23 uker :hjerte:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du strikketøyet? Jeg har begynt litt, fått meg strikketips på coop av allet ting...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du strikketøyet? Jeg har begynt litt, fått meg strikketips på coop av allet ting...hehe

Litt usikkert, men det skulle bli sendt i går, rå jeg regner med det ikke går mange dagene.

Hvordan går det da?

Strikketips er vel tips uansett hvor man får det fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til jordmor :)

Hun var veldig trivelig og jeg vet jeg kommer til å trives med henne.

Alt var som det skulle, urinen var fin, blodtrykket fint og jeg fikk høre hjertelyden, den lå på 137.

Fikk målt symfysemålet også og den lå innenfor normalen.

:)

Vekten viste at jeg har gått opp og at jeg nå ligger på 700 g mer enn jeg gjorde før graviditeten, og herfra går det vel bare oppover... (må innrømme at jeg er ikke begeistret for vektoppgang, men vet at det må til)

Skal tilbake 1. nov når jeg er 24+2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at det gikk bra på kontroll og at du har en hyggelig jordmor!! Det hjelper på :jepp: Da har du jammen ikke lagt på deg mye! :) Her synes jeg nesten vekten øker fra dag til dag :sukk: Bra ungen skal ut snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 20 uker!!!

Så bra at du har en trivelig jordmor, og at alt så bra ut :)

Takk, Rhiannon :)

Er en milepæl å komme over 20 uker syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det gikk bra på kontroll og at du har en hyggelig jordmor!! Det hjelper på :jepp: Da har du jammen ikke lagt på deg mye! :) Her synes jeg nesten vekten øker fra dag til dag :sukk: Bra ungen skal ut snart...

Det har mye å si at man trives med jordmoren ja, ser bare frem til jeg skal tilbake :jepp:

Jeg har noen kilo for mye i utgangspunktet da, så det er helt greit at det går litt tregt med vektoppgangen!

Normalt å legge på seg en god del på slutten da, og masse av det forsvinner jo ved fødsel også :) Babyen har det sikkert tipp topp og det er det som er viktigst, så får vi ta vekten senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har mye å si at man trives med jordmoren ja, ser bare frem til jeg skal tilbake :jepp:

Jeg har noen kilo for mye i utgangspunktet da, så det er helt greit at det går litt tregt med vektoppgangen!

Normalt å legge på seg en god del på slutten da, og masse av det forsvinner jo ved fødsel også :) Babyen har det sikkert tipp topp og det er det som er viktigst, så får vi ta vekten senere ;)

Enig med deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da står en smuldrepai med plommer i ovnen :sikle:

Tenke å se morgendagens episode av Hotel Cæsar på sumo, men etter å ha bokstavelig talt grått meg gjennom store deler av kveldens episode, så vet jeg ikke om jeg tør. Er jo så trist for tiden, og da blir det litt (mye) tårer for min del :grine:

Må nesten le litt av meg selv da :fnise:

Så da ble det litt baking i stede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 20 uker - og en dag!! :) :) Da er du vel kommet halvveis!! :bolledeig:

Bra å høre at du har fått tildelt en jordmor du er fornøyd med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt bilstol jeg nå :D

Maxi Cosi Cabriofix med base til 2499,-

1100,- spart ;)

Samme bilstolen som vi har kjøpt! :-) Veldig greit å få med seg de tilbudene som er, er så mye annet som er dyrt.. :) Betalte det samme vi også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bilstol jeg nå :D

Maxi Cosi Cabriofix med base til 2499,-

1100,- spart ;)

:) Bra valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bilstol!! Samme som oss, det! Best i test og greier ;)

Mulig jeg er litt i tåka, men har du fått ny termindato på UL? Mente vi byttet uke på samme dag :klo::fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi blir fornøyde med den stolen ja, har hørt utelukkende bra ting om den :Nikke:

Ninnin: Ble flyttet fremover, så nå bytter jeg uke på tirsdager, men det stemmer at vi byttet på samme dag tidligere :)

I dag er det godt med en fridag etter en lang og travel uke på jobb! Setter mer pris på fridagene nå enn tidligere merker jeg.

Skal til mamma på elggryte i dag, herlig å blir bedt bort på middag på søndager ;)

Skal også starte på strikkingen i dag også, starter ved godt mot, spørs om tålmodigheten vedvarer :fnise:

Ha en fin søndag dere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...