Bolla! Skrevet 29. september 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 29. september 2012 Ninnin: Vi er heller ikke mye i byen og tar aldri buss, så det blir ikke noe problem. Vil ha en vogn som er stor og robust og som tåler vinterføre i Trøndelag, derfor tror jeg den er perfekt for oss også, jeg har i allefall forelsket meg i den Følger med på finn litt hver dag for å se om det dukker opp noe, men vi vil ha vår helt svart, og de er det ikke mange av der... Men jeg holder øynene oppe Lizzi: Takker for det Simo er også fine vogner ja, men hos meg så kan de liksom ikke måle seg med emmaljunga, har blitt frelst tror jeg Wanita: Virkelig deilig å få vite at alt er bra! Nå skal resten av tiden nytes ja! *** Har vært på shopping med mamma idag og kjøpt de første babyklærne Det ble en pysj, to bodyer i bomull og en i ull, to bukser og noen sokker. Så koselig å kjøpe små klær! Er redd jeg kommer til å gå amok etterhvert Gleder meg til babyshop åpner i Trondheim neste uke. De har tilbud på en maxi cosi bilstol med base nå, som vi ønsker oss, så jeg håper de har det tilbudet når de åpner!! Ellers har jeg funnet ut at jeg har veldig lyst til å strikke noe til babyen, men jeg kan jo ikke strikke! Mamma og bestemoren til M har startet å strikke, men det hadde vært gøy å strikket noe selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. september 2012 #362 Del Skrevet 29. september 2012 Ja, da ville jeg nok gått for den vognen, ja Greit å ha svart vogn, ja! Skjønner ikke de som har hvit/beige, må jo bli forferdelig skitten fort? Koselig å handle inn litt til babyen, da Er jo så mye fint!! Hvis du vil lære deg å strikke, ville jeg tatt en tur innom instruksjonsvidoene på http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php (bare bla nedover på siden, så ser du alle videoene i alfabetisk rekkefølge)! Her ser du hvordan man legger opp, strikker rette og vrange masker osv Herlig både for nybegynnere og viderekommende! I tillegg finner du MANGE gratis strikke- og hekleoppskrifter i alle vanskelighetsgrader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 29. september 2012 #363 Del Skrevet 29. september 2012 Åpner Babyshop i tr.heim neste uke? Morro Vet at Thorshov har hatt en del tilbud på Maxi Cosi Cabriofix med base for 2499 tidligre. Usikker på om de har det enda da... Det var iallefall det rimeligste vi fant når vi handlet bilstol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. september 2012 Forfatter #364 Del Skrevet 29. september 2012 Ninnin: Veldig praktisk med svart vogn ja! Masse fint å få kjøpt, så jeg må holde meg litt i øra Takk for link, skal se der, hadde vært moro å lage noe selv! tr.heimspia: Babyshop kommer på Sirkus Shopping som åpner på torsdag Ser at de har Maxi Cosi Cabriofix med base til 2499 på nettet, så jeg håper at de har det i butikken også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 29. september 2012 #365 Del Skrevet 29. september 2012 ÅÅåh! Guttebaby!! Hva var det jeg sa!! Og jeg som altid tar feil! Var godt å få høre lillegutt var frisk og god da! Viss du er så fornøyd med den vognen, så vil jeg si gå for det! Er jo oftes det første en forelsker seg i en vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. september 2012 Forfatter #366 Del Skrevet 29. september 2012 ÅÅåh! Guttebaby!! Hva var det jeg sa!! Og jeg som altid tar feil! Var godt å få høre lillegutt var frisk og god da! Viss du er så fornøyd med den vognen, så vil jeg si gå for det! Er jo oftes det første en forelsker seg i en vil ha! Du hadde rett der ja, kan ikke ta feil bestandig Veldig betryggende og godt å vite at alt er bra! Det blir nok den vognen, det er liksom ikke noen andre som kan måle seg med den nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. september 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 30. september 2012 Da har jeg bestilt meg garn, så nå blir det strikking Starter enkelt, med mor Signes babyteppe, så kan jeg heller avansere etterhvert Klarte ikke bestemme meg for om jeg ville har brun eller turkis/blå, heller ikke om jeg ville ha silkeull eller merinoull, derfor ble det begge deler, og jeg strikker to babytepper. Et som er strikket vanlig frem og tilbake og et som blir strikket på skrå Gleder meg til å starte, selv om jeg er helt grønn når det kommer til strikking Sitter nå å ser på babyklær på nett, masse fint der ute altså og det klør i både fingrene og visakortet etter å handle! :gjeiper: Hvis noen har tips og forslag til nettbutikker meg babyklær blir jeg veldig glad altså Håper dere alle har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. september 2012 #368 Del Skrevet 30. september 2012 Anbefaler deg å strikke det rett frem og tilbake først, på skrå må du lære deg et par øke og felleteknikker Babyklær (og alt annet) - registrer deg på ravelry.com, massevis av gratisoppskrifter, noen betalings, men masse flott der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. september 2012 Forfatter #369 Del Skrevet 30. september 2012 Anbefaler deg å strikke det rett frem og tilbake først, på skrå må du lære deg et par øke og felleteknikker Babyklær (og alt annet) - registrer deg på ravelry.com, massevis av gratisoppskrifter, noen betalings, men masse flott der! Det var det jeg hadde tenkt Takk for tips, skal absolutt ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. september 2012 #370 Del Skrevet 30. september 2012 Strikking er så koselig! Favorittsysselen min om høsten. Å se på film eller høre på lydbok mens man strikker er helt fantastisk. <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 30. september 2012 #371 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg har kjøpt garn, men litt feil pinner, jeg er helt grønn, så strkking jeg også, så kanskje vi skal begynne sammen.? Hehe Være grønne sammen What ya think?? Hiii. Kan du linke til det du har tenkt til å strikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. september 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 30. september 2012 Da slår vi oss sammen og er grønne begge to Mor Signes babyeteppe: http://nostebarn.no/produkt/Strikkeoppskrifter-okologisk-Strikkegarn-Ullgarn-Merinoull-Garn-Lanolingarn/Strikkeoppskrift-Babyteppe--smaplagg/ Syns det er veldig fint, hvis du søker det opp på google, er det masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. oktober 2012 #373 Del Skrevet 1. oktober 2012 Heia søta. Hvordan går det? Nå er du nesten 20 uker på vei, herregud tiden har gått fort altså. Synes ikke det er lenge siden jeg fikk se en herlig nyhet i dagboken din jeg! Har forresten kjøpt inn garn + strikkepinner for å strikke det samme babyteppe. Men her bestemte mini seg for å komme litt før så fikk ikke begynt. Og jeg har ikke hatt tid til å begynne med det etter fødsel. Jeg har, som du har fått tipset om, kun strikke rett og frem. Enklest mulig. Håper du har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 1. oktober 2012 Heia søta. Hvordan går det? Nå er du nesten 20 uker på vei, herregud tiden har gått fort altså. Synes ikke det er lenge siden jeg fikk se en herlig nyhet i dagboken din jeg! Har forresten kjøpt inn garn + strikkepinner for å strikke det samme babyteppe. Men her bestemte mini seg for å komme litt før så fikk ikke begynt. Og jeg har ikke hatt tid til å begynne med det etter fødsel. Jeg har, som du har fått tipset om, kun strikke rett og frem. Enklest mulig. Håper du har hatt en fin helg. Hei kjære Angel-A Går veldig bra, formen er fin bortsett fra at det er lite som skal til for at jeg blir helt utkjørt, så da får jeg bare lytte til kroppen og ta det litt mer med ro innimellom Du er ikke alene om å synes tiden har gått fort i allefall, jeg henger nesten ikke med selv jeg. Selv om jeg til tider kan tenke at det går veldig tregt, så syns jeg jevnt over at tiden flyr avgårde. Helt greit det altså, vil jo ha han i armene mine raskest mulig egentlig Veldig fint teppe, ikke sant!? Når man er så grønn på strikking som jeg er, så er det best å gjøre det enkleste ja, men jeg syns at de blir så fine når man strikker på skrå, så hvis jeg orker og ikke blir så alt for lei av strikking, så prøver jeg meg på et Jeg blir så fort lei av ting jeg holder på med, derfor starter jeg nå, sånn at det i allefall er en sjanse for at et er ferdig til lille bestemmer seg for å komme Skjønner du ikke har fått tid til å strikke etter at W ble født ja, masse annet å henge fingrene i Håper det er bare bra med dere!! (Fri)helgen min har vært super! Har vært på loppemarked og babyshopping og bare kost meg. *** Merker jo mere og mere bevegelser fra babyen. Etter frokosten i dag ble lille veldig livlig og rørte masse på seg. Når jeg da sitter å kjenner på dette med et stort smil rundt munnen er det akkurat som at det går opp for meg at det faktisk er babyen min der inne og at jeg skal bli mamma og tårene bare rant og rant! Sikkert en god blanding av hormoner og det at det kanskje gikk opp for meg at jeg faktisk er gravid Håper dere alle har en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #375 Del Skrevet 1. oktober 2012 Skal forresten til jordmor i morgen. Er litt spent i og med at det er første timen hos henne, men det går nok fint Håper at alt er som det skal i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 1. oktober 2012 #376 Del Skrevet 1. oktober 2012 Kjenner igjen den følelsen, kroppen tåler ikke like mye under graviditeten. Tok meg lang tid før jeg tillot at kroppen bestemte.. Syntes det var ganske kjipt egentlig. Men, med en gang jeg hørt på kroppen så ble det litt enklere å være gravid gitt. Så du får høre på kroppen din, den vet best. Skjønner veldig godt at tiden bare kan gå fort! Tiden går egentlig akkurat passe fort gjennom hele svangerskapet, det legger du merke til når tiden er inne og du har prisen din i armene dine. Åh.. Du får også en prins, vi er ganske heldige synes jeg! Tepper er kjempefint! Gjerne legg ut bilder når du holder på. Jeg er veldig usikker på oppskriften jeg, men regner med det ordner seg. Alltid greit med tepper så er bare å strikke i vei! Hva kjøpte du av babyting? *nysgjerrig* Hihi, søte mala. Det er nok en blanding av alt på en gang kan jeg se for meg! Satt sånn jeg og etter UL.. Søte gravide damer. hihi. Og det blir ikke mindre av det etter fødsel altså. Er ikke så lenge siden jeg satt å så på W og det kjentes ut som alle følelser som går an å føle ble kastet på meg! Den enorme kjærligheten for babyen ble virkelig kastet på meg. Jeg gråt og gråt.. Og kan faktisk begynne å gråte nå og når jeg tenker på hvor glad jeg er i lille W.. Og hvor stolt jeg er. Lykke til hos jordmor i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det beste er å lytte til kroppen sin ja, men til tider så kan det være vanskelig! Må bare bli flinkere Syns vi er veldig heldige jeg Gleder meg masse til å bli mamma og bare tanken på det gjør meg på gråten Er ikke bare bare å være gravid og hormonell Heldigvis er jeg bare ekstra lettrørt og emosjonell, og ikke slik at jeg blir irritert og sint for ingenting.! Jeg hører at de sier at det bare blir verre etter fødsel, så jeg kjenner jeg er litt spent på hvordan jeg blir da :gjeiper: Ingenting er vel så fint som en mors kjærlighet for sitt barn Lov å felle noen tårer da syns jeg Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #378 Del Skrevet 2. oktober 2012 Skjønner ikke dette jeg, kan et svangerskap regnes forskjellig eller?! Jordmora jeg var til på fredag satte jo termin 22. februar og estimerte at jeg ville være 20 uker i dag, og det har jeg stilt inn tickeren min på, men skulle det ikke stått at det er igjen 140 dager i dag da? Kan det ha noe med uregelmessig mens da? Jaja, i dag er jeg i allefall 20 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 #379 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Gratulerer med 20 uker, Mala!!! Nå er du halvveis Det er så fantastisk at spiren din satt så fort etter at du mistet Vi havnet visst på ukebytte på samme dag tilslutt Jeg er kun 3 uker foran deg. på den store dagen!! Endret 2. oktober 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #380 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva kjøpte du av babyting? *nysgjerrig* Kjøpte litt klær To bodyer i bomull, en i ull, noen sokker og to bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå