Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerte: Hurra for vellykket UL! Og gratulerer med en guttebaby i magen! :hjerte: Nå som de ble litt usikre på kjønn, vurderer du ul igjen senere i svangerskapet? :) NYT denne dagen, er virkelig lov til å sveve på en sky nå!

Nå som du har sett babyen og ting virkelig begynner å bli litt mer realistisk så blir det vel fort litt shopping på deg kan jeg tenke meg. ;) Hvilken vogn er det du tenker å kjøpe? Vet noen modeller er på venteliste så ville vel kanskje ha forhørt meg de forhandlerne som selger den du vil ha, sånn i tilfellet.

Åååh, er så glad på dine vegne Mala. En frisk liten baby i magen din! Herlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,så kjekt! Ja,noen må jo få den beskjeden også..beskjedent barn du har :

Du kan jo bestille privat ul anytime,håper du får sjanse til å se mer neste gang!

kos med ul uansett,er en opplevelse i seg selv det!

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for bra UL og for en liten :babygutt: i magen!! :hoppendeglad: Æsj, da tok jeg feil på kjønnet ;) Jaja! Ser ut som alle KG-ere venter gutter for tiden, så får vel bare si "velkommen i gutteklubben" :fnise:

Hvilken vogn vurderer du å bestille?

Stooooor fredagsklem til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå gratulerer med en frisk liten guttebaby i magen din!:) Og så kjekt at alt gikk bra! :) Vi bestilte vogn i begynnelse av september (emmaljunga) og får den i begynnelsen av november.. så det kan være greit å være tidlig ute. Vi hadde også tittet på en teutonia men der er ventetida helt insane!! minst 16 uker!

Uansett, kos deg med tida som kommer.. det er sååå kjekt å handle masse babyting! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhiannon:

Han var frisk og rask, alt så bra ut :)

Blir rart å ikke bytte uke på lørdag lenger, det har liksom blitt et slags "høydepunkt" hver helg :fnise:

Grethe:

Morsomt å tippe riktig ;)

Angel-A:

Tusen takk søte! :klemmer:

Veldig usikker på om det blir ny UL eller ikke, men tror ikke det blir det. Vi vet jo at alt er fint, og det er stor sannsynlighet for at det er en gutt. Jordmoren pekte på det hun mente måtte være en tiss og en pung, og det virket veldig logisk selv om jeg ikke forstår meg så mye på disse bildene :gjeiper:

Fikk veldig lyst til å shoppe både utstyr og klær etter i ultralyden i dag :jepp:

Den vi har sett for oss er en emmaljunga edge duo, men vi får se :)

Herlig følelse å vite at alt er som det skal :hjerte:

Nuttapia:

Tusen takk :klemmer:

hun satte meg til 19+3 og ny termin 22. februar :) Skjønner ikke så mye av det jeg :gjeiper:

Lizbeth:

Takk for det :)

Luremegpå:

Veldig kos med UL ja, absolutt!

God helg til deg også :)

tr.heimspia:

Takk! :klem:

Ja, det liker vi :laugh:

Ninnin:

Takk for det :hjerte:

Syns det er veldig mange som venter gutter ja, hvor blir det av jentene da?!? :fnise:

Tenker på emmaljunga edge duo, men vi klarer liksom ikke helt å bestemme oss, det er jo en hel jungel der ute! :sjokkert:

En god fredagsklem til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå gratulerer med en frisk liten guttebaby i magen din! :) Og så kjekt at alt gikk bra! :) Vi bestilte vogn i begynnelse av september (emmaljunga) og får den i begynnelsen av november.. så det kan være greit å være tidlig ute. Vi hadde også tittet på en teutonia men der er ventetida helt insane!! minst 16 uker!

Uansett, kos deg med tida som kommer.. det er sååå kjekt å handle masse babyting! :hjerte:

Tusen takk for det! :)

Det er jo emmaljunga vi tenker på, så det spørs om vi bare må bestille en snart. 16 uker ventetid er jo bare helt sykt! Hva er grunnen til det liksom?!?

Jeg skal så absolutt kose meg, gleder meg veldig til å komme i gang med å handle ting til babyen vår :hjerte:

Ha ei fin helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: babygutt :danse:

Emmaljunga vogner er sååå fine. Å helt siden søskenbarnet mitt kjøpte en sånn vogn til sin sønn når vi var 16, bestemte jeg meg for at sånn skal jeg også ha. De er de fineste vognene jeg ser, spesielt den typen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: babygutt :danse:

Emmaljunga vogner er sååå fine. Å helt siden søskenbarnet mitt kjøpte en sånn vogn til sin sønn når vi var 16, bestemte jeg meg for at sånn skal jeg også ha. De er de fineste vognene jeg ser, spesielt den typen :rodmer:

Ja, stor stas! :hoppendeglad:

Jeg er så enig med deg, det er de fineste vognene :jepp:

Helt forelska i de vognene og jeg syns edge duo og mondial er veldig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, stor stas! :hoppendeglad:

Jeg er så enig med deg, det er de fineste vognene :jepp:

Helt forelska i de vognene og jeg syns edge duo og mondial er veldig fine!

Husker ikke akkoratt hva den heter,men http://images.search.conduit.com/ImagePreview/?q=emmaljunga&ctid=CT2504091&searchsource=15&SSPV=EB_SSPV&CUI=SB_CUI&start=0&pos=33

denne i bare svart. Dåååååån :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den mondial duo tror jeg uten at jeg er helt sikker, men ja den der er fin!

Vi skal ha helt svart, syns det er finest jeg :Nikke:

Vi skal også ha helt svart. Vil jo også holde seg finere også da, uten å se skikkelig skitten ut :) Jeg kunne nesten kjøpt den vogna nå for å hatt her i stua :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også ha helt svart. Vil jo også holde seg finere også da, uten å se skikkelig skitten ut :) Jeg kunne nesten kjøpt den vogna nå for å hatt her i stua :skratte:

Ja, de holder seg finere og så blir man ikke så fort lei av de heller da. :)

Hehe, jeg håper uansett at om ikke lang tid så er det din tur til å kjøpe vogn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så mange å velge i mellom! Blir jo helt svimmel :fnise: Vi (eller rettere sagt JEG :fnise:) kjøpte en 2010-modell emmaljunga edge duo på finn.no her for noen uker tilbake! Kjempefin vogn med stor bag! Den er også beregnet på å trille i skog og på slaps/snø, så den er perfekt for oss :jepp: Den er ganske stor og litt tung, så hvis man er mye i byen/tar bussen mye/oppholder seg på trange steder som f.eks kjøpesentre, er den visst ikke å anbefale.. Men jeg gjør ingen av de delene noe særlig, så tror den blir perfekt for oss :jepp:

Vil absolutt anbefale å ta en titt på finn.no! Vi fikk vår for under halv pris, og den var nesten ikke brukt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med guttebaby :) Så fikk jeg feil kjønn da ^^

Jeg synes Simo vogner er fine jeg, de er heller ikke så massive som Emmaljunga vognene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...