Rhiannon Skrevet 13. september 2012 #281 Del Skrevet 13. september 2012 God tur til Stockholm! Kose deg masse og slapp godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. september 2012 #282 Del Skrevet 13. september 2012 Goood tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. september 2012 Forfatter #283 Del Skrevet 13. september 2012 Tusen takk, alle sammen Gleder meg veldig! spørs om jeg sovner på flyet, skal på flyplassen til halv 6 i morgen tidlig Egentlig veldig greit, for vi får så mye mer ut av turen når vi drar tidlig i morgen og kommer hjem sent på søndag. Godt med fri i dag,har fått handlet det meste som jeg skal ha til vi drar o har besøkt farmor, så da er hun fornøyd også Sånn føler jeg meg i dag: Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. september 2012 Forfatter #284 Del Skrevet 13. september 2012 Kom plutselig på at jeg ikke har snakket med legen min om denne flyturen... Er det egentlig nødvendig? Har liksom ikke falt meg inn å ringe bare for å høre om jeg kan fly liksom. Legen sa jo at jeg hadde et normalt svangerskap uten risiko, men jeg ble virkelig usikker når jeg plutselig kom på at jeg kanskje skulle ha snakket med henne først. Noen meninger rundt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. september 2012 #285 Del Skrevet 13. september 2012 Jeg har kun hørdt at en ikke skal fly den siste tiden. Men så lenge alt er som det skal, skal det ikke vær noe problem med det tenker jeg. Jeg ser gravide fly ganske så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. september 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 13. september 2012 Ja, jeg vil tro at det går greit. Må legge meg nå, skal opp kvart på 5, litt tidlig for meg det :gjeiper: God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 13. september 2012 #287 Del Skrevet 13. september 2012 God tur kjære Mala!! Kose deg max mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 14. september 2012 #288 Del Skrevet 14. september 2012 Kos deg masse på tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. september 2012 #289 Del Skrevet 14. september 2012 HA en super tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 14. september 2012 #290 Del Skrevet 14. september 2012 God tur, Mala!! Er nok ikke noe problem å fly, men reis deg opp og gå litt rundt en gang i blant for å sikre god blodgjennomstrømning i kroppen Håper dere får en kjempefin tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 14. september 2012 #291 Del Skrevet 14. september 2012 God tur Mala! Hør på Ninnin, helt ok å fly! Men pass på å røre litt på deg under flyturen. Håper dere koser dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. september 2012 Forfatter #292 Del Skrevet 18. september 2012 Takk for lykkeønskninger og gode råd, jenter Vi hadde en kjempefin tur og har kost oss masse! Til tross for at jeg ble dårlig på vei dit. Jeg har aldri vært plaget av å bli dårlig av å reise før, men denne gangen fikk jeg det skikkelig. Ikke gøy i det hele tatt og dette preget mye av fredagen, da jeg ble veldig slapp og småkvalm resten av dagen. Hotellet var kjempefint og byen helt fantastisk, skal absolutt tilbake dit en gang! Helgen gikk med til mye avslapping og shopping og jeg har kjøpt det første til babyen, en koseklut med kuhode på ettersom vi har kyr, måtte bare kjøpe den når jeg så den Vi var også innom babyavdelingen på HM, jeg holdt opp en sparkebukse og en body og mamma ser på meg og spør: Har du tenkt å kjøpe det der? Ja, sier jeg og før jeg vet ordet av det har hun tatt det ut av hendene mine og er på vei til kassen for å betale. Måtte da skjønne at den kommende mormoren ville kjøpe det første antrekket, søte mamma Har spiste masse god mat også, på lørdag var vi på en restaurant å spiste herlig tapas og på søndag var vi på Fridays og der ble det dessert også Samtidig som frokosten på hotellet var kjempegod! Masse godt utvalg På søndag tok vi en busstur som tok ca. en og en halv time for å se mer av byen. Det kostet litt, men det var utrolig masse fint å se som vi ikke ville ha sett om vi bare skulle ha gått rundt omkring selv. Før vi skulle reise hjem på søndag gikk jeg innom et apotek å kjøpe Postafen i håp om å slippe å bli dårlig på vei hjem igjen. Det hjalp veldig, på hjemturen merket jeg ikke noe til å bli kvalm og uvel, bare veldig døsig og trøtt. Kom hjem halv ett på søndagskvelden og stupte så og si i seng. gårddagen var veldig preget av helgen og jeg tror at turen tok på litt for jeg våknet ikke ordentlig til før i går ettermiddag/kveld. Var derfor veldig godt med en fridag i går. Helgen gikk alt for fort i grunn, men om vi skulle ha vært lenger, måtte kofferten vært større Godt jeg har en som det går an å utvide 5 cm Ønsker dere alle en finfin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. september 2012 #293 Del Skrevet 18. september 2012 Så søt mamma du har, Mala! Deilig med en avkobling, selvom kroppen reagerte litt på turen? Hvordan står det til med bumpen på magen, er den større? Og har du kjent noen bevegelser? Kjære vene, du er jo 17 uker på vei!! Tiden går jo fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 18. september 2012 #294 Del Skrevet 18. september 2012 Så koselig å lese at dere hadde en fin tur Godt med en avkobling fra hverdagen Ikke så moro at kroppen ble sliten, da, men det er jo helt vanlig! Får bare ta det pent nå de neste dagene Er vel ikke lenge til du skal på UL nå? Det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. september 2012 Forfatter #295 Del Skrevet 18. september 2012 Nuttapia: Mamma er helt på tuppa allerede vet du, hun kommer nok til å bli helt vill når babyen kommer! Det var absolutt godt med litt avkobling selv om kroppen ikke likte flyturen dit. Godt å komme seg litt unna alt hverdagslig mas og bare kose seg og gjøre det som passer akkurat der og da. Magen har blitt større, og den vises mer nå enn tidligere. Det hender at jeg kjenner bevegelse ja, men er litt usikker innimellom om det faktisk er babyen jeg kjenner eller ikke enda. Tiden går veldig fort og jeg er straks fire mnd på vei og nærmer meg halvveis med stormskritt! Herlig :D Ninnin: Kjempegodt å koble av fra hverdagen og bare slappe av Er vel ikke uvanlig å bli sliten etter en helgetur, men det er verdt det da UL er 28. september, bare 10 dager igjen jo! Vi gleder oss veldig til det, og håper på å få vite kjønnet! **** Starter på jobb kl. 16 i dag, og lurer på om jeg skal ta en liten dupp, jeg er veldig sliten og har en hodepine som ikke vil slippe taket. Er ikke noe fan av å ta tabletter når jeg er gravid, og når ikke mat eller drikke hjelper på hodepinen, så kan jeg vel prøve å sove den bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. september 2012 Forfatter #296 Del Skrevet 18. september 2012 Bilde tatt nå nettopp, er litt oppblåst, så ser litt større ut enn den egentlig er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 18. september 2012 #297 Del Skrevet 18. september 2012 Oi, nå vises det jo skikkelig Søt mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 19. september 2012 #298 Del Skrevet 19. september 2012 fine magen! Jeg er også stor tilhenger av å sove bort hodepine, for øvrig. Jeg var myyye plaget med spenningshodepine en stund, sov hele ettermiddagene! (takk og pris for at kiropraktoren ordnet opp i det - nå kan jeg sove hele ettermiddagene av andre grunner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 19. september 2012 #299 Del Skrevet 19. september 2012 Flott mage Mala Nå vises det at det er en liten baby der inne som vokser og blir større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 19. september 2012 #300 Del Skrevet 19. september 2012 Hei! Endelig litt tid til å skrive igjen Høres ut som om du har kost deg på tur, og mammaen din er jo herlig da :)Jeg ble motsatt når jeg var gravid med gutten min, altså ble ikke bilsyk osv, men er det ellers, men nå som jeg er gravid med jente blir jeg kvalmen igjen, så snodig det der altså Fint bilde av magen, har du lagt på deg litt gravid kilo, eller føler du at det ikke har komt helt enda? Tipper forresten du har en jente i magen, men tror det er en gutt, hehehe :)Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå