Bolla! Skrevet 6. september 2012 Forfatter #261 Skrevet 6. september 2012 Sett kameraet på en magehøyde flate og selvutløser? Brukte mobilen, skal få samboeren til å ta neste gang tror jeg - Må legge til at jeg har litt mage fra før altså, så det er liksom den bumpen nederst som er "babymagen" min foreløpig :gjeiper:
Bolla! Skrevet 6. september 2012 Forfatter #262 Skrevet 6. september 2012 Ser nå at bildet ble veldig lite, men dere ser vel hva det er :gjeiper:
Nuttapia Skrevet 7. september 2012 #264 Skrevet 7. september 2012 Jeg også ser bumpen! Babymage! 16 uker imorgen, Mala! Tiden gååååår!!! Snart UL på deg! Åh, gled deg.. Det er noe av det vakreste og morsomste jeg har vært på! *tårer i øynene*
Sugar&Spice Skrevet 7. september 2012 #265 Skrevet 7. september 2012 Jeg ser en liten mage! ÆH :D Så gøy. <3
fionel Skrevet 8. september 2012 #270 Skrevet 8. september 2012 Jeg tipper jente jeg vet ikke hvorfor, bare føler jente !
marielle171 Skrevet 9. september 2012 #271 Skrevet 9. september 2012 Guri, tida går jo skikkelig fort!! Nå er du allerede 16 uker på vei:D Ikke lenge til ultralyd! Og søt mage du har! Har du kjent litt bobling/bevegelser i magen? Min samboer kjente babyen veldig seint (uke 20).. men kanskje du er heldig og har begynt å kjenne noe?:D
Ninnin86 Skrevet 9. september 2012 #272 Skrevet 9. september 2012 Søte magen Hurra for 16 uker!! Synes ukene dine går fortere enn mine, jeg
tingeling90 Skrevet 9. september 2012 #273 Skrevet 9. september 2012 Åhh! Ser jo definnetivt babykul da på bilde!! :D Heldi!! Å 16 uker allerede! Syntes dine uker går så forferdeli fort jeg! merkli det der..
Azalea Skrevet 10. september 2012 #274 Skrevet 10. september 2012 Hurra for 16 uker Mala! Også har babykulen plutselig kommet, så herlig! Jeg tipper det ligger en liten guttebaby i magen din.
Bolla! Skrevet 10. september 2012 Forfatter #275 Skrevet 10. september 2012 Dagene flyr av gårde og jeg merker at det blir lite tid til å skrive her inne.. Har nå oppdatert tippelisten, og det er bare å henge seg på å tippe kjønn Marielle lurer på om jeg har begynt å kjenne noe innenfra, og jeg er litt usikker i grunn. Er noen ganger noe boblende som jeg ikke vet hva er, har aldri kjent noe lignende tidligere, så det spørs om det faktisk er den lille jeg kjenner Jeg har passert 16 uker og syns dette går veldig raskt, sikkert fordi det er så mye som skjer hele tiden På fredag drar vi til Stockholm og jeg gleder meg sånn til å komme litt bort fra det vanlige at jeg kan ikke få sagt det! Selv om det bare er for en helg. Denne helgen har rast avgårde. Lørdag jobbet jeg 9-17 og deretter lagde jeg middag til kjære og svigerfar som var hjemme alene. Etter maten dro jeg og M (kjæresten) til min morfar på besøk en liten tur før vi tok turen til et vennepar av oss, kjempekoselig! Ble litt sent og det var en sliten Mala som kom hjem etter en hel dag hjemmefra med masse fram og tilbake. På søndag sov jeg lenge og ble vekt av M som hadde stekt egge og bacon til frokost til oss, han ordner bra med meg altså! Deretter be det bursdag til tante- og onkel-barnet vårt som be 6 år. trivelig å treffe noen folk som det er lenge mellom hver gang man ser På kvelden dro jeg og M sammen med boren min og hans kjæreste på kino å så Kon-Tiki, som i mine øyne var en veldig bra film Med andre ord så har det vært en litt travel, men trivelig helg Jeg ble ferdig på jobb kl. 14.30 i dag og det var veldig godt, har jo hele dagen igjen! Skal møte mamma litt senere og vi skal besøke min farmor og hennes tante og onkel Ble en langt innlegg dette, masse og "fortelle" etter noen dager uten oppdatering Ønsker dere alle en toppers uke
tingeling90 Skrevet 11. september 2012 #276 Skrevet 11. september 2012 Så kosig med tur til stockholm da!! Håper dere koser dere masse!! Ha en fin uke du og Mala!!
Bolla! Skrevet 12. september 2012 Forfatter #277 Skrevet 12. september 2012 Vi skal kose oss ja, tingeling I går startet jeg ikke før kl. 16 på jobb, og besøkte en venninne som har termin om to uker før jeg startet. Kjempetrivelig å møte henne, lenge siden sist i grunn, så det var godt å treffes og få snakket litt Starter 12 i dag og jeg kjenner veldig på det om dagen at jeg er takknemlig over at det går så bra på jobb som det gjør i forhold ti ryggen min og formen generelt I morgen har jeg fri og jeg må vel få pakket til vi drar tidlig på fredag. og så tenkte jeg å kanskje høre om de har ledig frisørtime til meg i morgen, slik at jeg kan klippe meg litt før vi drar. Ønsker dere alle en super dag!
Bolla! Skrevet 12. september 2012 Forfatter #279 Skrevet 12. september 2012 Takk for det Rhiannon Nå sitter jeg med føttene godt plassert i et fotbad, mens jeg koser meg med en bringebærsmoothie og noen episoder av Hotel Cæsar på sumo som jeg har gått glipp av hverdagsluxus Har fri i morgen og har faktisk fri het til mandag pga at vi reiser bort. Kjenner det skal bli så godt nå!! Jeg trenger å komme litt bort å tenke på noen annet enn bare jobb
CathrineMic Skrevet 12. september 2012 #280 Skrevet 12. september 2012 Fotbad og hotellet kos! Masse god tur på tur, å kos dere max, det fortjener dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå