Bolla! Skrevet 23. august 2012 Forfatter #221 Del Skrevet 23. august 2012 Hurra for 13 uker (snaaart 14) Alt bra med deg, Mala? Ikke mange ukene til UL nå!! Formen bra? Begynner du å få kul på magen? Ja, tenk det, straks 14 uker! Her er alt bra, er bare veldig trøtt fortsatt og blir fort sliten! Går fort til UL nå, venter bare på brev i posten! Liten kul har det blitt, får ikke til å holde inn magen lenger for å si de sånn, jeg gleder meg til jeg får en ordentlig babymage jeg da, så det ikke er noen tvil om at jeg er gravid Nå blir det jobb fra kl. 12, så jeg får vel ordne meg ferdig Ønsker dere alle en super dag, og snart er det helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. august 2012 #222 Del Skrevet 23. august 2012 Tiden går virkelig fort, altså! Virkelig spennende! Ha en fin dag på jobb, Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. august 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 25. august 2012 14 uker! Håper alle har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. august 2012 #224 Del Skrevet 25. august 2012 14 uker Skal sei tiden går kjempefort!!! Ha en fin helg mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. august 2012 #225 Del Skrevet 26. august 2012 Grattis med 14 uker og 1 dag, Mala-søte! Håper du har/har hatt en stråååålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. august 2012 Forfatter #226 Del Skrevet 27. august 2012 Har vært veldig lite på kg den siste tiden, så det har blitt dårlig med oppdateringer fra meg både her og deres dagbøker, har bare ikke hatt tid Alt er bare bra med meg i allefall og det går mye i jobbing for tiden. Kjenner fortsatt at jeg orker liten utenom jobb, men det har faktisk blitt litt bedre enn hvordan det var for bare en uke siden også Jeg går å venter på brev fra sykehuset om ordinær ul, og i morgen er det 3 uker siden jeg var på kontrollen. Svigerinnen min sa at hun hadde fått innkallelse veldig kort tid i forveien, så hun mente at det ikke var noe å begynne å ringe å etterlyse etter enda.. Så jeg får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet... Jeg må vel få laget en tippeliste på kjønn etterhvert, det er jo ikke lenge igjen til jeg er 17-20 uker på vei, tiden går jo så fort! Det er bare å komme med det dere tror, så skal jeg få lagd det snart Håper dere alle får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 27. august 2012 #227 Del Skrevet 27. august 2012 Slenger meg på som følger her Kjempe koselig dagbok :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. august 2012 #228 Del Skrevet 28. august 2012 GRattis med 14!! uker. Tiden flyr jo! Håper du har det bra og at du får en fin uke <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. august 2012 Forfatter #229 Del Skrevet 28. august 2012 Hei, fionel :D Koselig med nye "fjes" Takk for det Grethe, tiden går veldig fort syns jeg også! Ønsker deg en fin uke jeg og Da har jeg fått innkallelse til ordinær UL, 28. september er det vår tur og det er jo bare en mnd til Jeg håper at alt står bra til der inne og at vi kan få vite hva som skjuler deg der. Er så veldig nysgjerrig på om det er en jente eller en gutt som kommer til oss i slutten av februar! Starter ikke på jobb før 16 i dag, og har sovet lenge og kost meg med en god frokost Har masse jeg skulle ha gjort før jeg starter på jobb, så det spørs om jeg bare får slå på musikk og komme i gang :gjeiper: Ha en fin dag dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 28. august 2012 #230 Del Skrevet 28. august 2012 Åh, det er så deilig at du også får nyte de 'ordinære' gravidgledene, Mala! Det er morsomt å gå og glede seg til ordinær UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. august 2012 #231 Del Skrevet 28. august 2012 Blir nok kos med UL da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 #232 Del Skrevet 28. august 2012 Kun én måned til UL, Mala! Så spennende Kan jeg få gjette at jeg tror du har en liten guttebass inni der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. august 2012 #233 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg tror det er en liten gutt der, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 28. august 2012 #234 Del Skrevet 28. august 2012 Å jeg gleder meg også til 28. september:P Jeg syns alltid det er så kjekt å få vite hva andre KG-gravide har i magen sin! Men jeg tror dere får en gutt:) er ganske sikker:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 29. august 2012 #235 Del Skrevet 29. august 2012 Gratulerer Mala Gleder meg til jeg er like langt på vei. Å miste er virkelig en gravid dames største frykt. Har aldri mistet, første gang jeg er gravid og håper det går like greit med meg som det gjør med deg nå :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. august 2012 Forfatter #236 Del Skrevet 29. august 2012 Gratulerer Mala Gleder meg til jeg er like langt på vei. Å miste er virkelig en gravid dames største frykt. Har aldri mistet, første gang jeg er gravid og håper det går like greit med meg som det gjør med deg nå :happy: Takk for det Det er helt forferdelig å stå midt oppe i det når en mister, og det unner jeg ingen! Gratulerer til deg også Får håpe at formen din holder seg fin og at tiden går fort *** I morgen har jeg fri og jeg kjenner at de skal bli godt! Sitter nå å koser meg med litt TV og en kopp herlig kakao før sengetid, det gjør godt med litt hverdagsluxus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. august 2012 #237 Del Skrevet 30. august 2012 Er det ikke godt å være gravid nå, Mala? Uten for mye vondter og teite ting? De 12 første ukene kan jo være veldig langtekkelige, men plutselig er de over. Det er sååå deilig Kos deg med velfortjent fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 30. august 2012 #238 Del Skrevet 30. august 2012 Så herlig at du har fått UL-dato! Da er det bare å glede seg!! Nå driver alle jeg følger med på og får gutter, så jeg må bare tippe at det er en liten prinsesse i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. august 2012 Forfatter #239 Del Skrevet 31. august 2012 Nuttapia: Det er veldig godt, men jeg er fortsatt veldig sliten hele tiden og det tar på! Så jeg håper at det går over snart Ninnin: Veldig moro å ha UL å se frem til, gleder meg masse! Først og fremst ser jeg frem til en helg i Stockholm om to uker! :D Jeg har også inntrykk av at alle er gravide med gutter for tiden, og jeg skal notere deg under jente **** Nå blir det straks jobb igjen, jobber til 20 i kveld. Håper i grunn det er mye å gjøre i dag, for da går tiden så mye raskere. Selv om kroppen vil at det skal være en rolig dag på jobb, da ryggen ikke er helt med meg i dag. Jaja, får ta det som det kommer :gjeiper: Men jeg gleder meg til å komme hjem å finne armkroken til kjære etter jobb! Håper dere alle får en fin fredag og en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. august 2012 #240 Del Skrevet 31. august 2012 Ha ei fin helg Malamor ! Vi får møtes på en kaffedate snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå