Azalea Skrevet 11. august 2012 #201 Del Skrevet 11. august 2012 Hurraaa!!! 12 uker Så utrolig herlig, Mala! Gratulerer med 12 uker overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 12. august 2012 #202 Del Skrevet 12. august 2012 My84: Gratulerer så mye med graviditeten! Tusen takk! Gratulerer så mye med 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 12. august 2012 #203 Del Skrevet 12. august 2012 Hurra med 12 uker!!! Tenk, 12 uker på min bursdag!! Å det var noen forlovelser, og bryllup og i går, så 11 august må være en gledens dag!! Godt du er kommet til 12 uke, å kan slappe mer av! Så fort tiden går, er det ikke lenge til du har lille(gutt) i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. august 2012 Forfatter #204 Del Skrevet 13. august 2012 Takk, jenter! Tingeling: Da er bursdagen din en gledens dag ja - og gratulerer så mye med overstått bursdag! Tiden går veldig fort ja, føler jeg nesten ikke henger med selv :gjeiper: *** I går hadde jeg og kjære en skikkelig opprydding i klesskapet! Det var helt fult før vi startet, men nå er det veldig mange tomme skuffer til og med Masse plass til annen oppbevaring og babyklær når den tid kommer Fikk en melding av mamma i går om at min morfar hadde spurt henne om jeg var gravid!? Han mente at han så det på øynene mine og at magen min så så annerledes ut enn til vanlig! Han bruker å ringe meg titt og ofte å spørre om hvordan det er med oss, men i går kveld ringte han å spurte litt sånn rart: " alt er bra med deg, sånn ellers da?" Så det spørs om jeg må fortelle nyheten snart, spesielt nå som mormor er på sykehuset og er operert igjen (hun som hadde kreft i vår), så tenker jeg at det kan være en fin oppmuntring til dem begge nå, å få vite at de skal bli oldeforeldre Humøret er på topp om dagen, og det er nok sola som kan til det. Kjempefint vær både i går og i dag, og sånn er det meldt i flere dager! Skal fortsette å rydde litt på soverommet i dag, men nå skal jeg lufte svigers sin hund Ha en fin dag dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. august 2012 Forfatter #205 Del Skrevet 14. august 2012 Fortsatt fint vær Jeg digger det, og er veldig glad for at jeg ikke starter på jobb før 16 i dag pluss at det er en kortvakt! *lykke* Har det veldig bra for tida nå, humøret er på topp og energien er litt bedre enn det har vært de første 12 ukene Men fy, for en apetitt jeg har fått, føler nesten aldri at jeg blir mett.. I går kveld var jeg skikkelig sulten og spiste to skiver med leverpostei og agurk. Når disse var spist var jeg fortsatt kjempesulten! Håper det er kortvarig! Håper dere alle har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 14. august 2012 #206 Del Skrevet 14. august 2012 Haha, er det ikke rart hvor lett man blir "avslørt" av de som kjenner oss best?! Vedder på at noen har tenkt tanken om meg og, selv om jeg skjuler det så godt jeg kan. Husker søstersen var gravid for to år siden. Jeg sa det til mamma at "Nå er hun gravid. 99% sikkert. Jeg ser stjerner i øynene hennes!". Å ja da. Hun var 4 uker på vei! Det fikk vi jo vite etterhvert;-) Og den andre søstersen min også. Skjønte det med en gang at noe var på gang. Tror jeg nevnte det til mamma sannsynsligvis akkurat da hun må ha testet positivt. Blir moro om et par uker nå, å høre om noen har merka det på meg! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. august 2012 #207 Del Skrevet 14. august 2012 Hoho, kjenner til sulten, Mala! Takk kjære vene, for at vi har sluppet kvalmen, men du verden så mye mat det blir etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. august 2012 Forfatter #208 Del Skrevet 14. august 2012 Sliten.com! Skulle ikke vært lov å bli så sliten av 4 (!!) timer på jobb... Jeg skammer meg! Helt utslitt og vondt over alt... Jeg ser ikke frem til å starte på jobb kl. 12 i morgen i det hele tatt da jeg vet at jeg har 8 timer foran meg på det steinharde gulvet.. Kjenner det for tiden at jeg blir veldig fort sliten. Men jeg klarer meg fint mest jeg er på jobb, da er humøret på topp og jeg holder ut de smertene jeg har her og der. Det er når jeg kommer hjem at jeg får det skikkelig, og det går virkelig utover livet mitt da jeg ikke orker å gjøre annet enn å sove og spise når jeg ikke er på jobb.. Jaja, det går vel over en dag :gjeiper: Jeg takker for i dag og går å finner den gode senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. august 2012 #209 Del Skrevet 14. august 2012 Har du gode sko eller? Ei venninde av meg jobber i butikk, å har noen veldig gode sko, som hjelper kjempe godt på det harde golvet, å kun gåing Det er jo sko til rundt 1000 lappen, men hun sier det er vel verdt pengene God natt søte mala Å jeg håper du våkner opp bedre i formen imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. august 2012 #210 Del Skrevet 15. august 2012 Du høres ut som meg, Mala. Håper det går over snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. august 2012 Forfatter #211 Del Skrevet 15. august 2012 Har du gode sko eller? Ei venninde av meg jobber i butikk, å har noen veldig gode sko, som hjelper kjempe godt på det harde golvet, å kun gåing Det er jo sko til rundt 1000 lappen, men hun sier det er vel verdt pengene God natt søte mala Å jeg håper du våkner opp bedre i formen imorgen Jeg må nok innrømme at jeg er alt for dårlig til å velge gode sko på jobb. Det blir slik at de som er fine å se på går før de som er behagelige og bra for ryggen min... Desverre.. Jeg leter som en gal etter gode sko som også er nette og fine å se på, vet du hvilke sko hun har da? Har fått en god natts søvn og det hjelper på humøret, men ryggsmertene er der. Gleder meg til fridag i morgen! Ønsker dere alle en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. august 2012 Forfatter #212 Del Skrevet 15. august 2012 Du høres ut som meg, Mala. Håper det går over snart!! Takk, Nuttapia! Det håper jeg også, det tar på å ikke skulle være noe sosial på fritida. Jeg liker å ha masse folk rundt meg hele tiden, men nå håper jeg bare på at vi ikke får besøk etter jobb fordi jeg bare vil spise litt og så legge meg. Er jo helt på tryne, men er vel sånn det blir for en liten periode Ha en fin dag søte Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. august 2012 #213 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg må nok innrømme at jeg er alt for dårlig til å velge gode sko på jobb. Det blir slik at de som er fine å se på går før de som er behagelige og bra for ryggen min... Desverre.. Jeg leter som en gal etter gode sko som også er nette og fine å se på, vet du hvilke sko hun har da? Jeg kan spør henne når jeg snakker med henne hvilken sko det er Det er ikke "sko sko" liksom, på en måte sandaler men ikke sandaler alikevell :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 15. august 2012 #214 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg har MBT sko og de er utrolig gode for ryggen! Jeg går mye på jobb og har merket at holdningen min har forbedret seg veldig mye etter at jeg kjøpte disse skoene. De er ganske dyre (jeg kjøpte de for 1000 men de koster egentlig 2000) men jeg syns de er veldig gode. Jeg har sandalene men de finnes også i joggesko etc:) Kanskje dette er noe for deg? Endret 15. august 2012 av marielle171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. august 2012 #215 Del Skrevet 15. august 2012 De har MTB wannabe på SparKjøp til 299,- Jeg har de, og du kam godt få prøve de hos meg hvis du er i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 18. august 2012 Har sett litt på disse MBT skoene, men syns de ser så klumpete ut, og så har jeg fått fortalt at om man ikke er vant til å bruke de fra før, så skal man ikke begynne med de når man er gravid. !? Så jeg vet ikke jeg. Har vært litt fraværende her de siste dagene, har vært veldig mye på jobb og så har det vært så fint vær at jeg ikke har hatt tid til å sitte inne på PCen Været er fint i dag også, og det skal vissnok bli bedre utover dagen. Men før jeg kan nyte det herlige været må jeg en tur på jobb Forresten må jeg for 13 uker i dag!! Ønsker dere en fin helg, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2012 Forfatter #217 Del Skrevet 18. august 2012 Må nesten ta frem lista igjen, da jeg kan stryke ut to nye punkter fra forrige gang Unnfangelsen finner sted omkring: 2. juni Hjerte begynner å slå: 27. juni Embryoet beveger seg: 21. juli Alle indre organer er ferdig formet: 28. juli Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. juli Risiko for spontanabort avtar: 11. august Kvalmen avtar for de fleste: 18 august Kjønnet begynner å blir tydelig (ikke på ul): 25. august Fosteret svelger og tisser: 8. september Tid for ultralyd: 15. september Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. september Fosteret begynner og få et søvnmønster: 6. oktober Fosteret begynner å høre: 27. oktober Ni av ti barn overlever om de bli født nå: 24. oktober Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. desember Svangerskapspermisjonen begynner: 4. februar Antatt termindato: 25. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. august 2012 Forfatter #218 Del Skrevet 20. august 2012 Helgen har rast avgårde i et forferdelig tempo! På lørdag hadde jeg en kort vakt på jobb, og på kvelden var vi på fisketur og jeg hadde faktisk energi nok til å være på tur til nesten midnatt, det har ikke akkurat vært så mange sene kvelder de siste ukene.. Jeg var den eneste som fikk fisk (og myggstikk) I går var jeg og kjære veldig rolige og slappet for det meste av. Dro på restaurant å kjøpte middag og, godt å unne seg det noen ganger også! I dag har jeg fri, og jeg skulle egentlig ha lagt sammen en haug med klær, men har vært på besøk til farfaren min og vi ble sittende ute på verandaen og snakke om hvordan det var når han vokste opp. Han elsker å fortelle om hvordan ting var før i tiden og har masse å fortelle om og jeg elsker å høre på, så vi to er en bra kombinasjon Håper på å få ånden over meg, slik at jeg kan få gjort noe her hjemme idag uten å bli sittende på KG :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 20. august 2012 #219 Del Skrevet 20. august 2012 Sniktitter innom ! Koselig å treffe deg idag Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 22. august 2012 #220 Del Skrevet 22. august 2012 Hurra for 13 uker (snaaart 14) Alt bra med deg, Mala? Ikke mange ukene til UL nå!! Formen bra? Begynner du å få kul på magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå