Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

HVordan gikk det på kontrollen, Mala? :)

Det gikk veldig bra, og jeg ble betegnet som "grønn gravid". Litt usikker på hva det faktisk vil si, men vet at det er positivt ;) (dumme meg glemte å spørre om det da vet du)

Alle prøvene var som de skulle og jeg fikk med noen brosjyrer, to blader og boken "gravid for første gang"

Veldig fornøyd med timen!

Pga at hele slekten min på pappas side sliter med blodsukkeret pluss at jeg er litt for tung, skal jeg ta en sukkerbelastningstest når jeg er i uke 28 i starten av desember.

Jeg fikk ordnet det slik at jeg får ul og fødsel på st.olavs og så ble jeg anbefalt å bestille time til jordmor til rundt uke 24.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra det gikk fint!

Vet du hvilken helsestasjon du hører til? Dersom det er saupstad så har jeg et godt tips til deg om jordmor som er fantastisk ;)

Både jeg og FrøkenStrøken går til henne og hun er HERLIG! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Var i samme situasjon som deg bare jeg mistet i uke 12+1. i april. nå er jeg gravid i uke 5+1... Så masse lykke til deg og den lille:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr.heimspia: Veldig godt å vite at alt er som det skal hittil i allefall! :)

Jeg hører ikke til Saupstad, men jeg håper jeg kommer til en like god jordmor som du har! :) Blir spennende å se hvordan hun er hun som er i min kommune, litt usikker på når jeg må ringe, om det er lang ventetid eller ikke.

Janne: Masse lykke til til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring med en gang til jordmor du :)

De pleier å ordne med infomøte en del tidligre enn kontrollene, og da får du mulighet for å møte flere i samme nærområde med termin omkring samme som deg :)

Jeg ringte allerede i uke 7, og da kom innkallingen når jeg var ca uke 18 for felles info-møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at kontrollen gikk fint, og enda bedre at du får føde på st.olavs. har hørt at det er bra fødeavdeling der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at kontrollen gikk bra, Mala!!

Herlighet, du er snart 12 uker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizzie: Fant dette jeg også når jeg søkte, men lite annet.. Tror det må litt mer bak enn det som står der da, i og med at legen konkluderte med at jeg var grønn gravid uten å snakke om noe av det som står der bortsett fra røyk og alkohol.

:)

My84: Gratulerer så mye med graviditeten! :hjerte:

12 uker nærmer seg med stormskritt nå Nuttapia, HERLIG!!! Gleder meg veldig til å komme forbi de magiske 12 nå ja! ;)

Er skikkelig sliten om dagen, derfor blir det lite å høre fra meg til tider. Kjenner det skal bli utrolig godt å ikke starte før 12 i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelopp::duskedame::nigo::skya::strix::hjerter_rundt::hjerter::danser:biggrin.png:danse::blomst::5::sol::ball::hjertesmil::hoppe::vinke::enig:

Sånn! Der er alle smilyene som forklarer dagens lettelse og glede :)

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

guuud så fort tida går!!! Gratulerer så mye med 12 dager:D Har du begynt å fortelle folk om graviditeten eller skal du vente litt til?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, dere er søte! :klemmer:

Tr.heimspia: De smilyene forklarer ganske enkelt hvordan jeg har følt meg i dag kan man si! ;)

Marielle: Min mor, to brødre og bestevenninne vet det, og kjære sine foreldre og søster og hennes ektemann.

Samt tre stk på jobben min :) Blir stadig flere som får høre om nyheten! ;)

Nå skal jeg finne sengen, helt utslitt etter en lang dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...