Gjest Littleangel66 Skrevet 18. juli 2012 #121 Del Skrevet 18. juli 2012 Tusen takk! Det er godt å legge seg tidlig når en er sliten, så hvorfor ikke? Å sove er nesten det beste jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 19. juli 2012 #122 Del Skrevet 19. juli 2012 Powernaps er undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Powernaps er så absolutt undervurdert! Ingen ting er så godt å som å ta seg en hvil når kroppen og hodet trenger det! I morgen har jeg fridag og den skal nytes for så si det mildt! Jeg skal sove lenge, lage meg noe godt til frokost og bare slappe av, kanskje med en bok!? Er sliten og utslitt etter denne uka faktisk, så en fridag er ikke feil! . Jobber på lørdag igjen da og full uke neste uke også, så det blir ikke mye tid til avslapping Får vel bare håpe at denne fraværende energien snart kan komme tilbake :gjeiper: Nå skal jeg finne senga i allefall, burde gjort det for lenge siden! Endret 19. juli 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 19. juli 2012 #124 Del Skrevet 19. juli 2012 Du som jobber i en klesbutikk; Har dere noen polkadot kjoler?? Sov godt Mala, og kos deg på fridageen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 19. juli 2012 Har bare en rødt skjortekjole med hvite prikker på da... Hva er det du har sett for deg da? Takk, LIzzie! håper både på god søvn og en herlig fridag Har forresten begynt å merke litt hormoner. Gråter av ingenting og blir sint for ingenting! Begynte å strigråte når jeg fikk melding fra kjære i dag hvor det bare stod "elsker deg snuppa" og dette er noe han sender ofte, så det var ikke noe nytt liskom. Tårene trillet også når jeg så litt på x-factor på TV i kveld. *skjemmes* God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 20. juli 2012 #126 Del Skrevet 20. juli 2012 Må ikke skjemmes for å ha ekstra med følelser. For det slutter ikke før babyen din nærmer seg 40 Ellerno.. Ha en goooood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 20. juli 2012 #127 Del Skrevet 20. juli 2012 Ingenting å skjemmes over, Mala! Helt normalt Jeg var sånn selv jeg! Er det egentlig fortsatt Tenk at i morgen er du 9 uker på vei Lett å følge med på deg, for vi går over i ny uke på samme dag Håper du får en fin fridag i dag!! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #128 Del Skrevet 20. juli 2012 Nuttapia da! Kan da umulig holde så sånn i over 40 år! Nei fysj, håper det er forbigående Riktig god helg til deg også Ninnin: Er vel ganske normalt ja, men det føles ikke sånn :gjeiper: Håper ikke jeg blir av den typen som gråter for at de er tomme for noe på butikken og sånne ting! Ja, tenk det! Og bare tre uker igjen til 12 uker! Veldig greit å starte ny uke på lørdager, da kan man glede seg til både helg og ny uke i graviditeten God helg Ninnin *** Jeg sa jeg skulle sove lenge i dag, og det gjorde jeg jamme også! Halv 12 var klokken når jeg kom meg opp av senga Har fått satt på en maskin med klær og en med kopper, så jeg får gjort noe fornuftig selv om jeg har fri og egentlig bare vil sløve Ønsker dere alle en fin dag og en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #129 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Da kan jeg for 9 uker! Bare tre uker igjen til de magiske 12 nå Syns ukene går unna som bare det jeg! Er vel sikkert på grunn av at det er noe som skjer hele tiden og at jeg er på jobb 5-6 dager i uken Straks klar for jobb igjen, 10-17 i dag og som jeg gleder meg til jeg kommer hjem igjen! Når jeg stod opp i dag føles det ut som at jeg har vært med under et tog! Jeg er så trøtt, kjennes ut som at jeg nesten ikke har sovet noenting, selv om jeg la meg klokka ti i går kveld. så det spørs om det blir en lite hvil etter jobb i dag ja Håper dere får en fin dag Endret 21. juli 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. juli 2012 #130 Del Skrevet 21. juli 2012 Hurra for 9 uker, Mala! Ukene går fort altså!! Ønsker dere en strålende lørdag! Husk å hvile godt når du har muligheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 21. juli 2012 #131 Del Skrevet 21. juli 2012 Hurra for ni uker på deg, 19 uker på meg og 25 uker på Ninnin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 21. juli 2012 #132 Del Skrevet 21. juli 2012 Oi, skifter vi alle uke på lørdager?? Gratulerer alle sammen!! Hver lørdag er en (alkoholfri) fest!! Hurra hurra! Et skritt nærmere å bli mammaer! :hoppedeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #133 Del Skrevet 21. juli 2012 Lørdag er visst dagen å feire ja, hurra for oss alle Sitter og ser Bodyguard på TVN sammen med kjære, men måtte inn hit å oppdatere litt :gjeiper: Håper dere har en fin lørdagskveld da jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 22. juli 2012 #134 Del Skrevet 22. juli 2012 Hurra for 9 uker!! Ukene går fort unna hos deg synes jeg! Håper det føles litt sånn ut for deg og. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til de magiske 12, synes de lengste ukene var frem til uke 10 egentlig, etter det gikk det veldig fort. Plutselig er det ordinær ul. Hvordan er formen ellers? Ser du legger merke til litt hormoner, er heeelt normalt. Jeg la egentlig ikke merke til disse hormonene jeg, takk og lov for det. Var livredd for å bli en av de som griner offentlig pga filleting som f.eks at de var tomme for et produkt på butikken. Stakkars de som er så uheldige, må være utrolig slitsomt!! Men kommer mange gode historier av det da, om en skal se positivt på det! Håper du har hatt en fin helg Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #135 Del Skrevet 23. juli 2012 Hurra for 9 uker!! Ukene går fort unna hos deg synes jeg! Håper det føles litt sånn ut for deg og. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til de magiske 12, synes de lengste ukene var frem til uke 10 egentlig, etter det gikk det veldig fort. Plutselig er det ordinær ul. Hvordan er formen ellers? Ser du legger merke til litt hormoner, er heeelt normalt. Jeg la egentlig ikke merke til disse hormonene jeg, takk og lov for det. Var livredd for å bli en av de som griner offentlig pga filleting som f.eks at de var tomme for et produkt på butikken. Stakkars de som er så uheldige, må være utrolig slitsomt!! Men kommer mange gode historier av det da, om en skal se positivt på det! Håper du har hatt en fin helg Mala! Vet du, jeg syns at ukene går veldig fort selv også og det er så deilig! Hører jo bare historier om at de tre første mnd er slitsomme og uendelig lange... Kan godt fortsette i slikt tempo noen uker til altså Formen er egentlig veldig grei, litt uvel og småkvalm til tider og så har jeg veldig vanskelig for å sovne igjen etter å ha vært på do om natten, så jeg føler at det blir litt lite søvn, men passer å ta en powernap når anledningen byr seg Jeg håper at jeg ikke blir et slikt hormonmonster, virkelig! Litt hormoner er greit altså. Sikkert mange gode historier, men jeg vil helst være foruten det *** Straks klar for jobb igjen og formen kjennes fin, i allefall etter jeg fikk i meg litt frokost Sov veldig dårlig i natt pga dogåing og masse luft i magen, samt luftsmerter som var skikkelig vonde Derfor ble natten veldig oppdelt, så etter jobb blir det en liten hvil og så SKAL jeg legge meg tidlig i kveld! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #136 Del Skrevet 24. juli 2012 I dag er det og formen og humøret er på topp :D! Litt trøtt etter en lang arbeidsdag bare. Nå skal jeg en tur til mamma, hun har vært på ferie, så det skal bli godt å treffe henne igjen! I morgen skal jeg besøke en venninne etter jobb, på torsdag får vi middagsgjester og på fredag skal vi bort på middag... Tror nok jeg er ganske så sliten når helgen kommer! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. juli 2012 #137 Del Skrevet 25. juli 2012 Godt å høre at alt er bare fryd og gammen! Heldig du som har "sluppet unna" den verste kvalmen osv. *bank i bordet* for at formen din er like fin ut hele svangerskapet. Ikke rart ukene dine går unna med alle planer du har. Herlig da! NYT det. Hvordan går det med deg og pappaen din da? Har ting blitt bedre, eller er ting fremdeles slik som de var her tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #138 Del Skrevet 25. juli 2012 Godt å høre at alt er bare fryd og gammen! Heldig du som har "sluppet unna" den verste kvalmen osv. *bank i bordet* for at formen din er like fin ut hele svangerskapet. Ikke rart ukene dine går unna med alle planer du har. Herlig da! NYT det. Hvordan går det med deg og pappaen din da? Har ting blitt bedre, eller er ting fremdeles slik som de var her tidligere? Veldig godt at formen er så fin som den er. Jeg vet at at helt problemfritt svangerskap er for mye forlangt, men det hadde vært utrolig godt om det hadde fortsatt slik Er nok ikke rart ukene flyger avgårde nei, aldri tid til å kjede seg :gjeiper: Veldig greit i grunn! Med meg og pappa går ting litt opp og ned egentlig. Noen ganger er alt veldig bra og slik som jeg skulle ønske det var hele tiden, mens andre ganger holder han seg unna og er bare frekk om vi kommer i kontakt. Alt i alt så har ting blitt mye bedre enn det var, men det kan fortsatt bli mye bedre også! Tror dette egentlig vil endre seg når han får høre at jeg er gravid igjen, ble jo helt på tuppa sist han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #139 Del Skrevet 26. juli 2012 Fy, så trøtt jeg er i dag! Øynene vil liksom ikke åpne seg... ikke la jeg meg seint, og ikke har jeg våknet i løpet av natta heller, mulig jeg bare har sovet veldig tungt og at det kom som et "sjokk" på kroppen å stå opp, ikke vet jeg Tror det blir en lang dag gitt, kommer nok til å være helt skutt etter jobb og middagsbesøk! Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 26. juli 2012 #140 Del Skrevet 26. juli 2012 Åhh, jeg kjenner følelsen! Synes jeg blir like trøtt uansett hvor mye jeg sover Men skal vel sies at man blir veldig trøtt og sliten av å være gravid! Skikkelig påkjennelse for kroppen! Tenk at du snart er 10 uker på vei Synes dine uker går fortere enn mine, selv om vi bytter uke på samme dag Ha en super dag, Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå