Bolla! Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #101 Del Skrevet 14. juli 2012 Håper jeg slipper det Luremegpå! Men om det fortsetter og ikke blir bedre så må jeg vel det. God helg til deg også! Jeg for 8 uker! Syns faktisk at tiden går fort jeg nå, håper det fortsetter sånn frem til etter uke 12 i allefall Litt slapp i foreløpig i dag, sov lenge og matlysten er på bånn, så det er vanskelig å få i seg noe når man ikke har lyst på noe. I kveld skal vi lage oss god mat og se en film, håper formen er litt bedre da og at matlysten er litt bedre Sitter nå å ser repriser av Grey's og tårene triller! Har sett dem minst to ganger før og har aldri vært i nærheten av å grine av det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. juli 2012 #102 Del Skrevet 14. juli 2012 Gratulerer med 8 uker, ALLEREDE, Mala!!! Husker at 8 uker var en liten milepæl for meg, for det er nemlig lykketallet mitt Om to-tre uker er helt sikkert matlysten tilbake! Nå koser jeg meg med det meste av vanlig mat igjen, og jeg trenger ikke salt lakris hver eneste kveld. FREEDOM!! Håper dere har en fantastisk helg, Mala! kos deg med mann, Greys, film og deilig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 14. juli 2012 #103 Del Skrevet 14. juli 2012 Psst! Jeg har sesong 1-7 av Greys hvis du vil låne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. juli 2012 #104 Del Skrevet 14. juli 2012 Hei hei Mala! Har lest her noen ganger, men nå vil jeg begynne å legge igjen spor etter meg fant jeg ut Jeg har også hatt en gang med blod på papiret i dette svangerskapet, men også da jeg gikk med lillemin. Sist graviditet var jeg skikkelig skikkelig skikkelig dårlig, med MYE oppkast til alle døgnets tider, og fikk en gutt Jeg drømte også om gutten før jeg viste jeg var gravid, så var helt sikker på at det var en gutt. Nå har jeg ingen følelse på det i det hele tatt, og ikke er jeg spesielt dårlig, bare litt innimellom, men fult levbart. Håper virkelig vi begge skal gå hele veien til februar og få våre ønskebarn Enn så lenge så lovet det jo veldig godt når begge har vært på ul og sett bankende hjerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 16. juli 2012 #105 Del Skrevet 16. juli 2012 Hurra for 8 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 16. juli 2012 #106 Del Skrevet 16. juli 2012 Hurra for 8 uker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. juli 2012 #107 Del Skrevet 16. juli 2012 Hipp hurra for 8 uker, Mala! Ønsker deg en strååååålende uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 16. juli 2012 #108 Del Skrevet 16. juli 2012 Over 8 uker allerede??! Så flott!! Er formen fortsatt bra, eller? Ha en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2012 #109 Del Skrevet 16. juli 2012 Hadde skrevet ett så fint innlegg her, men det forsvant Skal skrive det på nytt imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. juli 2012 Forfatter #110 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg har faktisk helt glemt å skrive her jeg ser jeg og det er uvanlig til meg og være Får skrive et lite svar på de siste innleggene da Lizzie: Jeg vil gjerne låne Grey's altså, men vet ikke når jeg skal få tid til å se dem Det er så typisk at når man har skrevet et langt innlegg, så forsvinner det, veldig irriterende i grunn, men jeg gleder meg til å høre fra deg i morgen da Nuttapia: Er du litt surrete for tiden i og med at du "gratulerer" meg med 8 uker to ganger eller? Jeg gleder meg til matlysten kommer tilbake altså, ikke moro å gå rundt slik som dette! Håper uken din også blir superfin Wanita: Velkommen hit, trivelig med nye "fjes" Kanskje du får en jente denne gangen da, i og med at kroppen har reagert helt annerledes på dette svangerskapet enn forrige?! Vi får velge å tro at dette går veien og at vi begge to føder velskapte barn på februar Rhiannon: Ja dette går unna :gjeiper: Håper det står bra til med deg og at kulen på magen bare blir større og større Tr.heimspia83: Velkommen inn hit 8 uker ja, og ukene og dagene frem mot 12 uker virker plutselig ikke så langt fram i tid likevel Ninnin: Tiden har faktisk gått veldig fort fra jeg fant ut at jeg var gravid og frem til nå, og det er så ubeskrivelig godt at tiden flyr av gårde sånn i starten Kan ikke si noe annet enn at formen er fin, sånn bortsett fra de tre første timene på morgenen. Da er jeg veldig uvel, men det er levelig og jeg kaster ikke opp. Så om det ikke blir verre enn dette, skal jeg absolutt være fornøyd! Håper uken din bli fin også *** I dag ble det jobb fra kl.8 i stede for 12 og det gikk overraskende bra faktisk :D! Matlysten er ikke på topp, så jeg spiser det jeg har lyst på, og heldigvis er det ikke bare usunt.. I natt når jeg var på do en gang, så fikk jeg så lyst på polarbrød med litt smør og svensk ost på, så det ble frokosten i dag Kjære lo også godt når jeg ringe han på lørdag og sa at han MÅTTE kjøpe er skolebrød til meg på vei hjem, for det måtte jeg bare ha Orker ikke skrive mere nå, skal kose meg med litt vaffel før jeg finner senga. God natt dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. juli 2012 #111 Del Skrevet 16. juli 2012 Åhh, Mala!!! Nok et bevis på tåka.. Håper du ikke får den så tidlig som jeg har.. Det er faktisk litt slitsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. juli 2012 #112 Del Skrevet 16. juli 2012 Du kan få låne Greys når du går ut i permisjon, og bare går å venter på lillebabyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. juli 2012 #113 Del Skrevet 16. juli 2012 Hurraaaa for 8 uker!! Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #114 Del Skrevet 17. juli 2012 Nuttapia: Jeg er veldig sløv til vanlig jeg, så tør ikke tenke på hvordan jeg blir om denne tåka slår til hos meg Lizzie: Det er jo en evighet til :gjeiper: Men jeg skal absolutt ha det i bakhodet Angel-A: Håper ukene fremover går like fort som de 4 siste, slik at jeg kan komme meg over de magiske 12 Formen er ganske fin, klager ikke! Er litt kvalm og uvel tidlig på dagen og om det går lenge mellom måltider, blir lett litt svimmel og sover MASSE! Samt to pupper som bare har bestemt seg for å være sykt ømme og tissing 2-3 ganger om natten. Om det holder seg på dette nivået skal jeg absolutt ikke klage! Håper det går bra med deg og lillegutt og at dere nyter dagene *** I morgen skulle jeg egentlig ha fri, men det blir jobb 9-16 i morgen og så får jeg fri 12-20-vakta på fredag I og med at det gikk så greit med tidlig vakt i går, så valgte jeg å ta denne også, fordi det er så godt å slutte klokken 16 og ha masse igjen av dagen! Nå skal jeg bare ta meg en dusj og legge meg, slik at jeg er uthvilt til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 17. juli 2012 #115 Del Skrevet 17. juli 2012 Så flott at formen ikke er så ille Ikke noe er bedre enn at man er passe uggen til å føle seg gravid, men ikke så uggen at man ikke klarer å leve som normalt. Kan godt være at jeg får jente denne gang, men jeg ser det virkelig ikke for meg. Mannen har en gutt fra før, vi har en gutt felles og skal så få jente? Neeeh Kose deg med vaffel, sove godt og lykke til på jobb i morgen (bare 4 uker til uke 12 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #116 Del Skrevet 18. juli 2012 Så flott at formen ikke er så ille Ikke noe er bedre enn at man er passe uggen til å føle seg gravid, men ikke så uggen at man ikke klarer å leve som normalt. Kan godt være at jeg får jente denne gang, men jeg ser det virkelig ikke for meg. Mannen har en gutt fra før, vi har en gutt felles og skal så få jente? Neeeh Kose deg med vaffel, sove godt og lykke til på jobb i morgen (bare 4 uker til uke 12 ) *** Skal absolutt ikke klage om det fortsetter slik nei Litt greit å kjenne på kroppen at man er gravis også ja! Skjønner godt at det er vanskelig å forestille seg jente da ja, det blir spennende å se hva som gjemmer seg der inne da Ja, det er bare 4 uker igjen og jeg velger å tro at tiden går fort! Skal jo jobbe masse i ukene som kommer, så det blir lite tid til å kjede seg. *** Blir straks jobb nå, og formen er ganske så bra i dag også, ikke noe problem å få i seg frokost! Det liker jeg, for alt blir så mye bedre når man får spist litt Ønsker alle sammen en fin dag og nå går det jammen mot helg igjen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. juli 2012 #117 Del Skrevet 18. juli 2012 Haha, ja det er jo lillelørdag idag Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. juli 2012 #118 Del Skrevet 18. juli 2012 Legen min sa til meg i uke 8, at dersom jeg ikke var blitt kvalm enda, så kom jeg sannsynlig ikke til å bli det Og det ble jeg ikke! Håper det samme for deg, Mala! Så godt at frokosten glei ned Ha en fin vakt, og en herlig dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littleangel66 Skrevet 18. juli 2012 #119 Del Skrevet 18. juli 2012 Hei! Gratulerer så mye med spire og spennende prøver dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #120 Del Skrevet 18. juli 2012 Tusen takk for det Littleangel og velkommen inn hit Formen har vært upåklagelig bra i dag og jeg må si jeg håper at det legen din sa stemmer, Nuttapia! I morgen starter jeg ikke før 12 igjen, så da har jeg litt god tid igjen til å bare ta det med ro og slappe av litt før jobb, og så har jeg fri på fredag, så det blir godt! Sitter egentlig å lurer på om jeg skal gå å legge meg, for jeg er så sliten! I og med at vi var borte å spise middag, så ble det ikke power-nap etter middagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå