Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Da har vi vært å sett et bankende hjerte gitt! :rodmer:

Hun holdt på lenge uten og finne noe, skal si dere vi var nervøse en stund der!

Hun mente at jeg kanskje var noen dager kortere på vei, men det var litt vanskelig å si, men får vel uansett mer konkret og riktig når jeg skal på den ordinære ultralyden om 100 år :)

Det var virkelig magisk og ubeskrivelig å se at det banket på skjermen foran oss, kjære ble litt rørt etterpå han gitt :rodmer:

Nå får vi bare håper at den klamrer seg fast! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Deilig med hjertebank!

i

Endret av Luremegpå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Mala :) Da kan du senke skuldrene litt! Deilig :jepp: Gratulerer med 7 uker forresten!! Snaaart 8 og snaaaaaaart 12 :hoppendeglad: Når har du termin? Jan/feb 2013?

Ha en strålende dag :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Jaaa for bankende hjerte!! Så godt å høre! Da får bare spiren klamre seg fast, så går de nesste ukene fort så er du i uke 12!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det var verdt pengene ja, virkelig betryggende å se et bankende hjerte!

Hun som tok undersøkelsen syns jeg virket litt negativ, hun sa sikker 10 ganger at det ikke var noen grunn til å senke skuldrene allerede nå, for det er mye som kan skje i ukene fremover!

Også når hun holdt på å lete etter rakkeren, noe hun brukte lang tid på så sier hun: " du skulle vært 7 uker du nå." og jeg tenkte bare : jeg ER da syv uker på vei! :fnise:

Var ikke så veldig gøy å ligge der da nei, tenk om hun bare hadde konkludert med at det ikke var noe der da! :overrasket:

Jaja, har vært skikkelig oppblåst og det har vært veldig vondt. Håper jeg slipper det i morgen!

I morgen har jeg kort arbeidsdag og starter ikke før kl. 16. Det ser jeg frem til, skal bli godt å sove litt lengre og bare slappe av før jeg skal på jobb :)

Jeg bruker aldri å sette på oppvaskmaskin/vaskemaskin når jeg skal bort. Men i kveld gikk jeg en tur til mine besteforeldre når oppvaskmaskina hadde holdt på en god stund, så jeg tenkte at dette går vel bra..

Når jeg kommer hjem etter ca 2 timer, ser jeg at det er litt bløtt under kjøkkenbordet og skylder på katten. Før jeg ser at det renner i en elv fra maskina og ca tre meter frem på gulvet!

Har ligget på gulvet å tørka som en gal, så masse vann, dere aner ikke!

Spørs om skaden på parketten er så ille at vi må bytte den ut... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, Mala :) Da kan du senke skuldrene litt! Deilig :jepp: Gratulerer med 7 uker forresten!! Snaaart 8 og snaaaaaaart 12 :hoppendeglad: Når har du termin? Jan/feb 2013?

håper ukene går fort nå! :jepp:

Den foreløpige terminen er 25. februar :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idiotiske kommentarer fra ultralydsdama!

Jeg ønsker deg min ultralydsdame og jordmor, de er helt fantastiske.

Er det ikke typisk at sånt alltid ryker den ene gangen en satser på at det går bra? :fnise: håper dere slipper å bytte parketten da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bankende hjerte, Mala! :hjerte:

Hun UL-dama har sikkert ikke fått seg noe på ei stund ;)

Ha en flott dag, Mala! Virker som du er i god form - det unner jeg deg, og alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhiannon:

Ja, syns det var en unødvendig kommentar. Håper jeg kommer til en litt triveligere jordmor etterhvert. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det med kontrollene enda jeg, om jeg i det hele tatt skal til jordmor. Vet mange anbefaler å gjøre det.

Håper virkelig vi slipper å skifte gulvet, blir så mye ekstra styr av det.

Veldig typisk at slike ting skjer når man tenker det ja, og ikke minst så er det jo en ganske stor investering når det ikke er planlagt i forveien. Men det går da vel bra det og ;)

Nuttapia:

Det var veldig beroligende å se at det banket :jepp:

Spørs om det var en stund siden sist ja :fnise:

Formen er ganske så bra ja, blir litt uggen hvis det går lang tid mellom hver gang jeg spiser og er veldig trøtt hele døgnet, men jeg klager ikke altså :)

Blir vel å finne senga snart tenker jeg, selv om jeg sov til 12 (!) i dag så roper kroppen etter søvn :gjeiper:

Starter på jobb klokka 12 i morgen, men jobber bare 4 timer og det er godt når energien er på bunn og jeg ikke har energi til å gjøre stort annet enn å sove og slappe av utenom jobb :)

Ellers er humøret på topp og jeg gleder meg til jeg kommer litt lenger og til det begynner å vises at det faktisk er en baby der inne :) Er så oppblåst nå at jeg lett kunne sett ut til at jeg er 4-5 mnd på vei huh.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Fikk plutselig følelsen av at du har en gutt i magen :)

Ser kanskje ikke ut som at du kommer til å få oppleve så mye kvalme? :)

Kos deg med kort vakt! Deilig med endel fri i 1.trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. Fikk plutselig følelsen av at du har en gutt i magen :)

Ser kanskje ikke ut som at du kommer til å få oppleve så mye kvalme? :)

Kos deg med kort vakt! Deilig med endel fri i 1.trimester!

Jeg har jo sagt hele tiden at jeg tror det er en gutt der inne, både pga hvordan jeg føler meg, men også pga den drømmen jeg hadde en uke før ikm (ja, jeg er vel litt overtroisk) :fnise:

Håper jo at jeg slipper den verste kvalmen da, hadde vært veldig greit når det kommer det jobb i allefall, da de er avhengige av meg der resten av sommeren.

Veldig godt med noen korte vakter, så man ikke sliter seg helt ut når energien er så som så :)

Ellers er det veldig godt å begynne litt senere på dagen også, og neste uke starter jeg 12 fire dager og 9 en dag. Det hjelper for min del og ha god tid på morgenen :)

Ønsker dere alle en super dag, snart er det helg :D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hjertelyd! Og fysj for en jordmor! Hun hørtes direkte fæl ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å se et hjerte som banket var helt utrolig og rørende, lurer på hvordan jeg blir på den ordinære jeg når det er MYE mer å se! Så emosjonell som både jeg og kjære er :fnise:

Har hatt en liten hvil etter middagen og det gjør virkelig godt!

Har ingen andre planer enn avslapping i kveld og det trenger jeg før jeg skal jobb 12-20 i morgen, da de vaktene er lange og tunge nå som energien ikke er på topp :)

Gleder meg veldig til helg nå, skal bli godt med to dager fri før en ganske heftig arbeidsuke starter.

Har fri på onsdag i neste uke og lurer på om jeg skal gi fra meg vakten min på torsdag slik at jeg får delt opp uka litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt som en unge da jeg hørte hjertelyden med doppler for første gang, så vet hvordan det er. :fnise:

Jeg måtte bite meg i leppa under ordinær UL, men tårene kom etter timen. Knis. Gled deg!!

Er formen fin da? :)

God helg til deg og malamannen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt som en unge da jeg hørte hjertelyden med doppler for første gang, så vet hvordan det er. :fnise:

Jeg måtte bite meg i leppa under ordinær UL, men tårene kom etter timen. Knis. Gled deg!!

Er formen fin da? :)

God helg til deg og malamannen! :klemmer:

Hihi, spørs om jeg klarer å holde igjen da eller om det bare strømmer på :gjeiper:

Formen er fin så fort klokken passerer 11-12 på formiddagen egentlig.

Sliter litt tidlig på dagen med formen og å få i meg mat uten at det kjennes ut som at halsen snører seg sammen.

Jeg klager ikke altså, men det er litt slitsomt å starte dagen slik. :sjenert:

Takk for det Angel, håper helgen din som nybakt mamma også er fin :smilyblomst:

Har virkelig fått kjent på litt kvalme og "uggenhet" de to siste dagene og jeg må ærlig innrømme at jeg håper det ikke skal stå på så alt for lenge! Jeg kaster ikke opp, men det er neste verre og bare være kvalm og uvel, spesielt når man omgås kunder hver dag...

Samtidig har magen vært skikkelig oppblåst og hard de siste dagene, irriterende og vondt.

To dager fri nå, og det kjenner jeg skal bli godt!

Syns det er litt flaut å innrømme at jeg faktisk er så sliten etter en arbeidsdag og uke :sjenert:

Håper dere alle for får en kjempefin helg :klemmer:

For min del blir det en rolig en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det var sånn jeg hadde det,jeg har kropp som ikke kaster opp!

BLIR det vedvarende kontaker du legen og sier du skal ha kvalmestillende tadaletter! god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...