Gå til innhold

Mannen i modds of norway

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenker å gi samboer moods of norway dress til bursdagen som er nå snart. Og så slo det meg : går det an å finne en av den fine typen (grå) som vi kan kombinere med bryllupet? Eller synes dere det høres harry ut å gifte seg i moods of norway-dress? :-P Vi skal ha type helt tradisjonelt hvitt bryllup ellerS...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tilkommende skal gifte seg i en mørkeblå tre-delt dress fra moods of norway^_^ Vi har dog en mer avslappet stil i vårt bryllup, men jeg stiller i hvit kjole meg slep.

AnonymBruker
Skrevet

Syns Alt med Moods of Norway dressene er tacky og harry, absolutt ikke noe som passer i ett bryllup.

Anonym poster: 092cb685cfce4357fcec84ad8c22a01f

• Liker 2
Skrevet

Synes moods of Norway dressene er litt harry av de jeg har sett iallefall. Men hver sin smak, liker du dressen så burde du selvfølgelig gå for den :)

Skrevet

Nå tenker jeg ikke på en av disse type grønn og blå rutete dressene altså, bare så det er sagt. De gar mange grå og svarte som er veldig fine. Bestemmer vi oss for at mannen skal ha en slik dress i bryllupet, velger vi selvfølgelig en av de finere modellene. Men er redd det ikke blir fint nik. Alternativt ønsker mannen å bruke bunaden sin? Er dette bedre/værre?

Skrevet

Syns det er bedre med bunad ja, men ser ikke hvorfor en god fin, klassisk dress ikke er et alternativ?

Skrevet

Jo, det er et alternativ med vanlug klassisk dress. Jeg forklarte nok litt dårlug i hovedinnlegget. Saken er den at mannen sin nåværende dress begynner å bli svært slitt. han ønsker seg ny, og jeg har lovet han moods-dress som han lenge har siklet på til bursdagen. Tenkte da vi kunne finne en som kunne vært fin i bryllup, slik at vi kan nøye oss med ett dresskjøp :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville latt han velge akkurat den dressen han vil, så kan han bruke bunad i bryllupet. Bunad på menn er jo bare så utrolig lekkert, og da står han jo helt fritt til å velge akkurat den dressen han har mest lyst på, og slipper å tenke på at den skal passe i bryllupet også.

Anonym poster: 27c6116484403dc01439e96c1ac5d664

Skrevet

Jo, det er et alternativ med vanlug klassisk dress. Jeg forklarte nok litt dårlug i hovedinnlegget. Saken er den at mannen sin nåværende dress begynner å bli svært slitt. han ønsker seg ny, og jeg har lovet han moods-dress som han lenge har siklet på til bursdagen. Tenkte da vi kunne finne en som kunne vært fin i bryllup, slik at vi kan nøye oss med ett dresskjøp :P

Ser den at du vil slå to fluer i en smekk, men i mine øyne skal dressen i bryllup være veeeldig fin, og ikke en som en bruker i andre sammenhenger en de som er svært høytidelige. Men igjen, så kommer det an på stilen i bryllupet deres. Passer det med bunad så er jo det perfekt, og veldig stilig, og så kan han få en "vanlig" Moods-dress av deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke de dressene er spesielt fine, og alle har vel logo på bryst/erme?

Jeg hadde ikke gått for den til selve bryllupet - det blir litt "hype plagg".

Anonym poster: bf5238c5e7eb461e2599dcb2154872e2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er dritharry. Jeg ville aldri kjøpt en MoN-dress heller, men han skal kanskje bare bruke den den ene kvelden?

Anonym poster: 0b61738fc9529cc34e6abc784a19ac50

AnonymBruker
Skrevet

Moods of Norway er engangsdress, dvs den holder en kveld før sømmer begynner å gå opp.

Anonym poster: 0b61738fc9529cc34e6abc784a19ac50

AnonymBruker
Skrevet

Nå tenker jeg ikke på en av disse type grønn og blå rutete dressene altså, bare så det er sagt. De gar mange grå og svarte som er veldig fine. Bestemmer vi oss for at mannen skal ha en slik dress i bryllupet, velger vi selvfølgelig en av de finere modellene. Men er redd det ikke blir fint nik. Alternativt ønsker mannen å bruke bunaden sin? Er dette bedre/værre?

En på trinnet mitt på VGS hadde på seg en kjempe fin dress fra Moods når vi hadde avslutningsballet vårt. Kåret til kveldens best kledde, vel fortjent. For den dressen var virkelig lekker! Jeg syns at så lenge man går for de litt mer klassiske typene og ikke de horrible turkisrutete så er det kjempe fint!

Anonym poster: 6bea52e9c1bb7dc28cb598d8b05c6212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...