AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 Legger ved bilde, det ble tatt i en litt gal vinkel, så dere må kanskje lagre bildet og vende det med windows sitt bildeprogram. Det var ikke der når jeg la meg, og jeg har bestilt legetime, men er så stresset at jeg trenger å roe meg ned.Jeg snakket med moren min over tlf, men jeg er helt elendig på å beskrive ting, men hun mente, og det mente også en hun snakket med på legekontoret at det kunne komme av at jeg hadde bitt meg, jeg vet ikke. Jeg vil også ikke dømmes for dette, og tviler egentlig på at det er det, men jeg har hatt sex med en mann 3 ganger uten beskyttelse (en og samme mann). Men, jeg tok kontakt med han uten at han visste at det var meg på chatten vi ble kjent (brukte annet nick) og spurte om ting jeg ikke har turt å spørre han om han sjekker seg, og det gjør han visst 1 gang i året, og har hittil ikke testet positiv (ihvertfall på hiv). Men selvfølgelig, er han blitt smittet med noe FØR han tar sjekken, så får jo ikke han vite det før evt. etter at han har mulig smittet noe, med noe (vet ikke hva). Jeg tenker, og grøsser egentlig ved det, hiv. Men første møte med han var for i underkant av 3 måneder siden, og på de 3 månedene har jeg ikke hatt noen av de andre symptomene på hiv. Jeg vet at man får såkalte hevelser, sår whatever, men at det kommer som et senere symptom, og sjansen for å bli smittet av det i Norge er liten, og dette er mest sannsynligvis kun en infeksjon ved at jeg har bitt meg eller noe. Ellers er jeg i toppform! Dere kan jo se på bildet, og si hva dere mener. Anonym poster: 6b8ddc1a03ded678ec2a947364de4f60
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Anonym poster: 6b8ddc1a03ded678ec2a947364de4f60 Glemte å legge ved fil, fikset. Anonym poster: 6b8ddc1a03ded678ec2a947364de4f60
Minya Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Det ser ut som du har bitt deg litt vel hardt. Har du bitt deg i leppa de siste dagene, ville jeg tatt det med ro og regnet det som årsaken. Hvis ikke, ville jeg tatt en svipptur innom legen og spurt hva det er. Edit; Hvis du har bitt deg er det da altså ikke en infeksjon, men rett og slett et blåmerke/blodutredelse med sår. Endret 22. juni 2012 av Minya
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Da må jeg isåfall ha gjort mens jeg sov, for jeg har ikke gjort det i våken tilstand de seneste dagene. er litt paranoid, og vil i hvert fall ikke ha dømmende kommentarer pga. legning. Hvis det hadde vært, grøss, hiv så kunne det likesågodt skjedd med en heterofil, som en homofil. Anonym poster: 6b8ddc1a03ded678ec2a947364de4f60
Sugerøret Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Du kan jo ha bitt deg selv.Svir dette ? Det kan ligne på after,men av bildet var det ikke lett å se gitt. Uansett,harmløse ting som vil gå over fort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå