Gå til innhold

P-plaster plassering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som bruker p-plaster her inne; hvor setter du plasteret?

Jeg pleier vanligvis å sette det på overarmen. Men ettersom jeg kler meg i kjoler og topper nå om sommeren så vil jeg ikke at det stygge plasteret skal synes så veldig. Har prøvd å sette det på ryggen men det bare klister seg til klærne mine..

Anonym poster: 81453dc9aba1d2ea6e6ada0ced7f2117

Videoannonse
Annonse
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg setter det øverst på rumpa. Slik at når jeg bytte plaster, setter jeg det bare på den andre siden - siden det helst ikke skal sitte på samme sted hele tida. :-) Har funka bra i nesten tre år. :-)

Skrevet

Jeg bruker også ofte rumpa, i tillegg til huden øverst på skuldrene/nakken. Går av en eller annen grunn bedre der oppe enn lenger nede på ryggen.

Skrevet

Nederst på magen, byttet mellom høyre og venstre side. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Oppenfor trusekanten, eller litt under.

Anonym poster: 1f7059739bcb2b9a3d469d0419a47ef9

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på hva dere gjør når dere skal bade? er plasteret "vannfast"?

(sorry ts, om jeg kupper tråden din litt når)

Anonym poster: d99344649fa0d23a7948533e46602a73

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. trodde kanskje plasteret kunne klistret seg til buksa eller trusa hvis jeg hadde den på rumpa, men da prøver jeg det neste uke :)

Lurer litt på hva dere gjør når dere skal bade? er plasteret "vannfast"?

(sorry ts, om jeg kupper tråden din litt når)

Anonym poster: d99344649fa0d23a7948533e46602a73

Lar man være å pelle på det så sitter det godt på i vann også :)

Anonym poster: 81453dc9aba1d2ea6e6ada0ced7f2117

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener heller ikke å kuppe tråden din, ts, men, hvor godt sitter egentlig dette plasteret? Om man svetter mye i forbindelse med trening, hetetokter etc, detter det av da....?

Lurer på om det er bedre enn piller, eller går det kanskje på det samme?

Anonym poster: af214e57a83c0cf158c1a2557c278031

Skrevet

P-plaster sitter bedre på rumpa, da man har mindre fet hud der enn på ryggen!

Satte det innimellom på overarmene også men det blir jo så stygt merke når man tar det av så da er det bedre å gjemme det under trusa.

Skrevet

Jeg pleide først å sette mitt på rumpa men det festa seg bare i buksa:P så veksla jeg mellom å ha det øverst på skuldra og på overarmen. Nå har jeg begynt på ppiller i stedet siden plasteret bare var noe herk.

Til dere som lurer på om det sitter godt; Ja! Det henger som bare det selv om man svetter, bader osv. Men jeg ville ikke anbefalt noen å begynne på det uansett;)

Skrevet

Hadde det på rumpa, magen eller overarm, fram til eg begynte å reagere på det - har fortsatt svakt røde "firkanter" i huden etter plasterene :sjenert: Det står jo i det vedlegget hvor man bør/skal feste det, så du kan se nøye på det og velge der du trur er best :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg pleide først å sette mitt på rumpa men det festa seg bare i buksa:P så veksla jeg mellom å ha det øverst på skuldra og på overarmen. Nå har jeg begynt på ppiller i stedet siden plasteret bare var noe herk.

Til dere som lurer på om det sitter godt; Ja! Det henger som bare det selv om man svetter, bader osv. Men jeg ville ikke anbefalt noen å begynne på det uansett;)

P-plaster var den eneste løsningen for meg! Ja, det hender det klistrer seg fast i trusa/buksa, men det løsner jo ikke likevel - og det er kanskje ett plaster i løpet av året som gjør det. Jeg klarer ikke å huske p-piller, men plastrene går veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...