Gjest sardintroll Skrevet 22. juni 2012 #1 Skrevet 22. juni 2012 OK, vet ikke om det er det jeg lider av, mange mener det er tull, men det er mange netter (som f.eks. denne) hvor jeg simpelthen ikke klarer å sove. Jeg er veldig kåt veldig ofte, så det er mulig at det "bare" er derfor, men ikke bestandig. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke på, og alle "kjerringråd" jeg har kommet over, fra dusj, varm melk med honning (holdt på å spy), tatt en luftetur rundt kvartalet, the list goes on. Ender med atjeg sovner som en stein et par timer før jeg står opp, og fungerer som en zombie på mariujana når jeg ikke kan ligge lenger. Er iallefall glad for at KG finnes, så jeg kan spamme forumet litt. XD
Gjest foremma Skrevet 22. juni 2012 #2 Skrevet 22. juni 2012 Tror ikke det er insomnia nei, men det er sikkert irriterende prøv å gjør noe kjedelig papirarbeid eller slikt, kan hende det funker Eller så får du det bare unnagjort
Gjest Katten. Skrevet 22. juni 2012 #3 Skrevet 22. juni 2012 Og det blir faen meg bare verre med årene.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #4 Skrevet 22. juni 2012 Har det akkurat sånn jeg også. Noen ganger hjelper det i hvert fall for min del, å sette pc'en på nattbordet og sette på en film med veldig lav lyd. Musikk klarer jeg ikke høre på hvis jeg skal sove, men med film så blir det liksom prating i bakgrunnen og da får jeg lettere sove. Hvis ikke jeg setter meg opp og ser ferdig filmen da Anonym poster: c27b99ba08e9ad1940c3e175e28005a6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 (endret) Javel, det er noen netter? Tenk på oss som sliter hver natt. Ikke nok med det, men jeg må også overbevise andre om at det ikke er tull hver dag. Og hver dag må jeg høre "hvis du bare legger deg på faste tidspunkt...blablabla" :gjeiper: Endret 22. juni 2012 av Evilposelos
Tulling Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Trenger ikke være det, kan være "bare" ødelagt døgnrytme, og det er ikke barebare å legge seg til rett tid. sjekk med legen din om du kan få tak i noe circadin eller lignende, medisin for å korrigere døgnrytme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå