Gå til innhold

Pulevenn vs ONS vs Kjærestemateriale

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det forskjell på intimiteten i disse sexuelle forholdene?

Jeg har opplevd at det er lite kos på ONS/evt fremtidig pulevenn. Kos som i holde hverandre tett, kysse ømt, kjærtegne i hånd, se dypt inn i øynene til hverandre bla. under sex, osv.. Er det altså slik at det er like normalt uansett? :klo:

Anonym poster: 0420e6c8fc62974ee56b904c68a8f3d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det forskjell på intimiteten i disse sexuelle forholdene?

Jeg har opplevd at det er lite kos på ONS/evt fremtidig pulevenn. Kos som i holde hverandre tett, kysse ømt, kjærtegne i hånd, se dypt inn i øynene til hverandre bla. under sex, osv.. Er det altså slik at det er like normalt uansett? :klo:

Litt usikker på det. Kommer litt an på formen og humøret også, og om man føler seg trygg nok på den andre til å våge å vise litt følelser ! Hvor " varm " jeg er mot han.

Og han mot meg.

Men vanligvis er det litt mer kos og ømhet. Når man liker hverandre såpass godt, at man kunne tenkt seg noe mer enn bare pulevenn : ) Eller liker han / henne veldig veldig godt.

Skjelden jeg viser noe som helst ømhet/kos til menn jeg kunn ønsker å se 1 gang...og ikke føler noe for.Eller ikke kunne tenke meg som vidre fast partner...

Når du sier det så. Første gang jeg overnattet sammens med en jeg alltid har følt meg veldig tiltrukket av - var jeg extra extra øm mot han, kjærlig og tok mye på han. Da var han litt usikker / kaldere enn meg...og virket som et spørsmålstegn ?

Neste gang vi overnattet sammen var han extra øm og kjærlig mot meg igjen. Han strøk meg på ryggen. Holdt rundt meg hele natta, ville kysse etc

Så jeg ser klart et større potensiale i han nå - nå som han er blitt varmere mot meg.

Så kanskje blir dette noe mer enn bare pulevenn : ) Vi får se ...hvordan forholdet utvikler seg.

Men er vanskelig å ha sex over lengre tid. Uten å få følelser eller ønske å definere forholdet litt. Så man vet hvor man har hverandre ? Slitsomt å ikke vite hva neste dag bringer...

Anonym poster: 819dc4e51d34b4b20bfed74ea84ae5b2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er akkurat det. Da jeg traff min "pulevenn/kjærestemaretiale" første gang, så fant vi begge ut at vi trengte litt tid. andre gangen ble det masse masse kos og alt jeg beskrev ovenfor. Siden har vi snakket hver dag, meningen av oss har tatt opp igjen temaet om hva som skjer videre. Bare at vi skal møtes igjen. For å "bare" ha sex?

Føler ikke for å ta opp igjen temaet om hvor vi står, det er greit å bare ta det som det kommer. Men det er ganske så frustrerende likevel, og ikke vite hva som foregår.

Flere med synspunkter?

Trådstarter

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har hatt ONS hvor det har vært intimitet, mye kos og gode følelser, men som fortsatt forble en engangsgreie - fra begges side.

Jeg har hatt en pulevenn hvor vi oppførte oss som kjærester, selv om vi begge ikke hadde interesse av være hverandres kjæreste.

Men ingenting slår intimiteten man opplever når man elsker noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...