Gå til innhold

Menn: hvis du må velge

173 stemmer

1. 1. Hvis du må velge en av dem, hvem av damene er mest attraktiv?

• Dame med flat rumpe men fine pupper
      56
    • Dame med flate pupper men fin rumpe
      117

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ble litt inspirert av den andre tråden og fikk lyst til å lage en poll. :)

Anonym poster: d8f77c8ec56a9c3608e21fe29b791ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nooo way, flat og fast FTW!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

nooo way, flat og fast FTW!

Dette skjønte jeg ikke, dum som jeg er.

Anonym poster: 903eb637796c6a9f53c51ae89763fc1b

Skrevet

flate rumper er som oftest strammere/fastere enn de som er litt mere "fyldige" ;-) FTW = For The Win!

AnonymBruker
Skrevet

oi, jeg skal begynne å trene rumpa mi nå :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan menn ser på kvinner:

318181_3984355644418_1981060514_n.jpg

Anonym poster: 440773a571786ce95c9877080d42f572

• Liker 4
Gjest Janus
Skrevet

Rumpe, uten tvil.

Pupper er nesten uvesentlig, selv om jeg ikke har noe i mot en god håndfull.

:)

• Liker 3
Gjest Maruwan
Skrevet

Rumpe, uten tvil.

Pupper er nesten uvesentlig, selv om jeg ikke har noe i mot en god håndfull.

Støttes.

Skrevet (endret)

Har dama fin rumpe, betyr ikke puppene noe som helst. De er bare en slags nødløsning om rumpa er dårlig... "Jaja, rumpa var dårlig, men hu har i det minste fine pupper".

Grunnen til dette er stort sett at en fin rumpe antyder at dama er i aktivitet og god form. Pupper handler mer om flaks, og stort sett har overvektige damer størst pupper, og de er jo ikke i god form.

flate rumper er som oftest strammere/fastere enn de som er litt mere "fyldige" ;-) FTW = For The Win!

LØGN!! Se på denne rumpa, og innse at flate rumper aldri er bedre!!

Anal fuck > titty fuck

Dette er ikke jeg enig i. Jeg tenner mer på rumpesex enn puppesex (jeg tenner ikke på puppesex i det hele tatt), men puppesexen kjennes fortsatt bedre ut for meg.

Edit: La til et bilde til, i rumpelinken min, for at folk skal få fryde seg over å se den fra enda flere vinkler! Dette gjorde jeg fordi jeg er et veldig godt menneske.

Endret av Yme
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

LØGN!! Se på denne rumpa, og innse at flate rumper aldri er bedre!!

Og der kan debatten legges død.

Anonym poster: 034858b2055935cabf30692f77046d23

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden gjør meg glad. ^_^

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men den rumpa er jo ikke ekte. Drittlei av plastikkidealet. Når du ser henne forfra er hun helt rett, utenom silikon (?) i pupper og rumpe. Kunne like gjerne vært en mann.

Anonym poster: 08c3fc1dbf3c7980bdd87e5c9ffcf537

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg er flatbrystet men har en fin rumpe så kan jeg likevel være ganske deilig?

Skrevet

Men den rumpa er jo ikke ekte. Drittlei av plastikkidealet. Når du ser henne forfra er hun helt rett, utenom silikon (?) i pupper og rumpe. Kunne like gjerne vært en mann.

Anonym poster: 08c3fc1dbf3c7980bdd87e5c9ffcf537

Den er ikke ekte fordi... fordi du ikke har sånn? Det er ikke snakk om noe plastideal. Det er en fin rumpe, og noen mennesker har faktisk det, enten du liker det eller ikke.

Jeg ser stadig sånne rumper, når jeg er på trening. Der florere det av jenter med flotte kropper. Så rart :klo:

Hvis jeg er flatbrystet men har en fin rumpe så kan jeg likevel være ganske deilig?

Du kan være deilig selv om du har både flat rumpe og flate bryster. Fine kroppsdeler er bare en bonus.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være deilig selv om du har både flat rumpe og flate bryster. Fine kroppsdeler er bare en bonus.

Så fint da :sol:

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Forferdelig deilig.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det her inne, men pupper er blant det siste jeg ser på. Ansikt først og fremst tror jeg.

Og dette må på ingen måte oppfattes som negativt til dere som er barmfagre, det er bare ikke så veldig viktig for meg personlig.

Endret av Janus
  • Liker 3
Skrevet

Forferdelig deilig.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det her inne, men pupper er blant det siste jeg ser på. Ansikt først og fremst tror jeg.

Og dette må på ingen måte oppfattes som negativt til dere som er barmfagre, det er bare ikke så veldig viktig for meg perosnlig.

Og selv om det er litt klisjé å si, er det veldig lite som kan måle seg med personligheten hennes, når det kommer til om en jente er sexy eller ikke.

Som sagt, fine kroppsdeler er bare en bonus.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg ikke enig i. Hvis rumpa er flat tenker jeg at den er mindre fast og at den henger. Rumper som er fyldige med små er finest. Det vil si rund liten rumpe på tynn jente.

Anonym poster: a19f9854c085d913701ca63cdc4dc776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...