Gå til innhold

4 røde prikker nedentil - plutselig!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Fra i går og til i dag har jeg merket at det har klødd litt på et spesielt område nedentil (litt ovenfor og til venstre for hvor sprekken starter). I kveld tenkte jeg å se litt nærmere på hva det var, og så da at det var fire røde prikker! det er ikke noe i forbindelse med barbering (som jeg ikke har gjort på sikkert en mnd), og de er heller ikke kviselingnende. Mer som sår! Og de sitter ikke akkurat rundt hårsekkene heller, men fire små prikker/sår samlet på et helt random område!!

Krisemaksimerer alt og er superredd for at dette skal utvikle seg til noe helt forferdelig!! Huff... Noen som aner hva det kan være?

Er tvilsomt at det er herpes, da jeg har herpesutbrudd hver mnd rundt mensen, men det er på et bittelite område som ikke er i nærheten av dette, og de er ikke blemmer heller, bare sår, som sagt..

Anonym poster: e4cbca48b3e2b9ed252fbe936ee44466

Videoannonse
Annonse
Gjest Ellab
Skrevet

Synes du bare skal la det være i fred, prøv å ikke klø, ikke barber osv. En stund og hvis det blir verre, ikke går bort eller begynner å klø mer kan du ta en tur til legen. Er helt sikkert ingenting, men kan være lurt å sjekke hvis det ikke går bort av seg selv. Og hvis du har hatt ubeskyttet sex med en ny partner er det kanskje enda bedre å få sjekket det. Men som sagt er det sikkert ingenting. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...