Gå til innhold

Peru eller India/Nepal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på tur i høst og dette er alternativene.

India/Nepal med singelreiseselskap, ferdig opplegg og norske mennesker.

Peru, fly ned alene, reiseoppleggtur med internasjonal gruppe som man møter der nede (via Explore, Gadventures e.l).

Første gang jeg skal på sånn langtur og første gang på tur alene. Men er vant til å reise og planlegge og finne fram, så ikke redd for det.

Peru er liksom litt høyere opp på ønskelista, men lurer på om det er bedre reisesesong (ift klima) der neste sommer... men det man ikke gjør i dag er det ikke sikkert man får gjort i morgen da...

Gode råd?

Er ei jente på 39, finner gjerne en reisevenn også :)

Anonym poster: d7fb90d203538a19ce15df9272563eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg deler drømmen om å reise til både Peru og Nepal, men her har jeg aldri vært. Har derimot vært en god del rundtom i India. Du finner flere innlegg på blogg.dindrommereise.no fra India (se i høyre spalte og velg kategorien India). De fleste innleggene til nå er fra Goa, men her blir det oppdatert mer etterhvert. Kanskje du kan finne noe inspirasjon til India-delen av turen i hvert fall :)

Håper det kan være litt til hjelp, svarer gjerne på noen spørsmål om det ender opp med å bli tid til en Goa visitt!

Skrevet

India. Besøk Taj Mahal, ut ifra tester som er blitt tatt av sementen/betongen så kommer Taj Mahal til å rase sammen om noen xx år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært i India, men både Nepal og Peru er fantastiske steder som må oppleves.

Anonym poster: 4d3401a14973a8d4b4058b71c6c420ee

Skrevet

Jeg har ikke vært i Peru, men India er et av de beste/fineste/mest spennende landene jeg har vært i.

AnonymBruker
Skrevet

Taj Mahal står faktisk ikke på reiseplanen på India/Nepal turen... hm, litt skuffet over det da.

Skal bruke helgen på å bestemme meg, så bare kom med innspill :)

TS

Gjest alille
Skrevet

Jeg hadde foretrukket å reise med en internasjonal gruppe, så for meg er saken din enkel. ;-)

Men du kan sikkert finne gode internasjonale turer til India og Nepal også!

Kan anbefale Peru Best Tours hvis du skal dit!

Skrevet

Jeg kan anbefale Peru. Jeg gikk Inca trail der med Gapadventures, og vi var ca 15 stk i gruppen. Det var flere ulike nasjonaliteter, og alle var interessert i å bli kjent med hverandre. Veldig spennende land :)

AnonymBruker
Skrevet

Yjeiihii, det ble Peru. Kjør på med tips og nyttog info :)

Skrevet

Hva er planen din for Peru da? Har du meldt deg på en fellestur?

AnonymBruker
Skrevet

Skal delta på en fellestur med Exodus, ordnet gjennom en norsk operatør :)

14 dagers rundttur med en gruppe andre mennesker fra sikkert flere steder i verden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...