Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Han kan få så lang tid han ønsker,bare sluttresultatet er at han vil bli med meg :)

Ja, ja, du får bare sitte der og "vente på ham" da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ja, du får bare sitte der og "vente på ham" da.

Den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves... Sies det :)

Skrevet

Skal på date Nr.3 med desidert verdens herligste mann!

Han spurte (Noe jeg hører han aldri gjør) om jeg ville bli med å kino å se Istid4! WEE!! :D

Så daten er om en uke.. Og mandagen etter reiser han 2 uker til statene! :(

Han vet jeg liker ham godt!

Liker han meg og..? I og med at han spør..?

Jeg vil ikke at han skal glemme meg mens han er på ferie..!

Sex blir uaktuelt i og med at jeg har en liten minimann (sønn) hjemme!

Vil gjerne kysse litt.. Men vil ikke presse meg på

Som jenter flest så sliter jeg med selvtillit og trenger bekreftelser...!!

HJELP MEG!!

Hva ska jeg gjøre??

Nå har jungeltelegrafen gått og ei venninne av meg (som har en bror som et kompis med min Mr.Right) fortalte meg i dag at hun hadde hørt fra broren sin at Mr.Right ikke hadde følelser for meg men var med meg fordi jeg er "dritkul"...!?

Åååh!!:(

Og jeg som hadde gledet meg sånn til kino.. Trodde jo han likte meg litt jeg nå... Burde jeg ta dette opp med han?

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jungeltelegrafen gått og ei venninne av meg (som har en bror som et kompis med min Mr.Right) fortalte meg i dag at hun hadde hørt fra broren sin at Mr.Right ikke hadde følelser for meg men var med meg fordi jeg er "dritkul"...!?

Åååh!!:(

Og jeg som hadde gledet meg sånn til kino.. Trodde jo han likte meg litt jeg nå... Burde jeg ta dette opp med han?

Kan tolkes på flere måter. Enten liker han deg godt, men har ikke fått de store følelsene ennå, men det er ikke umulig de kommer.

Eller så er det som han sier, han henger med deg bare fordi du er kul og til noen han får følelser for dukker opp.

Om du oppriktig er interessert i han, så ja - da bør du ta dette opp, det er bedre å få et nei enn å gå rundt uvitende slik at man kan komme seg videre.

Anonym poster: 6d7bbd14408e021c7df6ca9c9176b89a

Skrevet

Kan tolkes på flere måter. Enten liker han deg godt, men har ikke fått de store følelsene ennå, men det er ikke umulig de kommer.

Eller så er det som han sier, han henger med deg bare fordi du er kul og til noen han får følelser for dukker opp.

Om du oppriktig er interessert i han, så ja - da bør du ta dette opp, det er bedre å få et nei enn å gå rundt uvitende slik at man kan komme seg videre.

Anonym poster: 6d7bbd14408e021c7df6ca9c9176b89a

Hvordan skal jeg ta dette opp på en finest mulig måte da?

Skrevet

Hvordan skal jeg ta dette opp på en finest mulig måte da?

Dere skal jo uansett på kinodate, ikke sant? Da kan du jo ta det opp i for -eller etterkant. Om du virkelig har følelser for han, si det som det er og at du hadde håpet det ble noe mer. Og så får du vurdere hva du gjør hvis/når han sier at han egentlig ikke har følelser for deg. For min del (er mann) så ville jeg nok tonet ned kontakten etter det hvis jeg virkelig hadde følelser for dama.

Skrevet

Dere skal jo uansett på kinodate, ikke sant? Da kan du jo ta det opp i for -eller etterkant. Om du virkelig har følelser for han, si det som det er og at du hadde håpet det ble noe mer. Og så får du vurdere hva du gjør hvis/når han sier at han egentlig ikke har følelser for deg. For min del (er mann) så ville jeg nok tonet ned kontakten etter det hvis jeg virkelig hadde følelser for dama.

Ja,han er jo en god gutt uansett.

Så hva han enn føler,så respekterer jeg det..!

Hadde bare vært en veldig god forandring med en snill gutt som kjæreste :) *Drømme litt*

Skrevet (endret)

*redigert bort* Jeg så ikke alle innleggene etter det første...

Endret av athon
Skrevet

Jeg har inntrykk av at hvis fyrer venter for lenge så har man blitt satt i venninneboksen.

Finnes ikke (med mindre du er for stygg til at han vil pule deg).

Gjest Bandit
Skrevet

Finnes ikke (med mindre du er for stygg til at han vil pule deg).

For noe tull. Det er mange vakre kvinner jeg ikke får noen kjemi med, og dermed ikke kan tenke meg å pule, som dermed fint kan gå i kategorien venn.

Skrevet

Tror rett og slett jeg tar det helt med ro på fredag.

Tror han bare vil ha meg som ei venninne..

Jeg har jo allerede meldt min interesse,så er han interessert så får han si ifra... Uansett så blir det en koslig kveld!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...