LilleMy84 Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Skal på date Nr.3 med desidert verdens herligste mann! Han spurte (Noe jeg hører han aldri gjør) om jeg ville bli med å kino å se Istid4! WEE!! :D Så daten er om en uke.. Og mandagen etter reiser han 2 uker til statene! Han vet jeg liker ham godt! Liker han meg og..? I og med at han spør..? Jeg vil ikke at han skal glemme meg mens han er på ferie..! Sex blir uaktuelt i og med at jeg har en liten minimann (sønn) hjemme! Vil gjerne kysse litt.. Men vil ikke presse meg på Som jenter flest så sliter jeg med selvtillit og trenger bekreftelser...!! HJELP MEG!! Hva ska jeg gjøre??
Gjest "gjest" Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Ikke forvent at fyrene skal gjøre all jobben. Initere et kyss selv. 1
LilleMy84 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2012 Ikke forvent at fyrene skal gjøre all jobben. Initere et kyss selv. Men jeg føler jeg har presset han nok med å fortelle at jeg liker ham og spurt han ut de tidligere gangene..! Den kvelden jeg fortalte ham dette var vi på fest og jeg kysset ham..! Føler det er han sin tur..? Eller er jeg bare teit?? :-P
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Du er ikke teit Men jeg synes ikke det gjør noe om du tar litt initiativ nå også. Han har jo invitert deg, noe han sikkert ikke hadde gjort om han ikke var litt interessert i deg også. Noen gutter/menn er litt (for?) forsiktige med fysisk kontakt om de er usikre på signalene fra jenta, så du bør i hvert fall prøve å "nærme deg" ham, på en måte. Anonym poster: 03d24c6a06747793b0ec393c8385119b
LilleMy84 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2012 Du er ikke teit Men jeg synes ikke det gjør noe om du tar litt initiativ nå også. Han har jo invitert deg, noe han sikkert ikke hadde gjort om han ikke var litt interessert i deg også. Noen gutter/menn er litt (for?) forsiktige med fysisk kontakt om de er usikre på signalene fra jenta, så du bør i hvert fall prøve å "nærme deg" ham, på en måte. Hmm... Jeg får lene meg litt inntil ham under filmen da kanskje..? Vi skal også i samme bryllup senere i sommer.. Dumt å spørre om vi skal gå sammen? Anonym poster: 03d24c6a06747793b0ec393c8385119b
Asfalt Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Han spurte om du ville være med på kino fordi han vil tilbringe tid sammen med deg. Ja, han liker deg! Så enkelt er det. Du får forsøke å lure til deg et kyss i løpet av kvelden. Og kom gjerne med oppdateringer!
LilleMy84 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2012 Jeg må nok prøve å hinte litt iallfall... Men hadde vært fint om han prøvde seg og,litt frivillig! Er så redd han gjør dette for å være snill... Men skal prøve å "susse" litt;) Funker det ikke så er han jo borte i 2 uker... Muligens han har glemt meg da! ....Problemet er bare at vi er i samme vennegjeng og ryktene går fort!!
Gjest Anna.S Skrevet 21. juni 2012 #10 Skrevet 21. juni 2012 Jeg ville ikke prøvd meg og latt han ta initiativet, men jeg vet jeg blir nedstemt her inne så du får gjøre det du føler for. At han liker deg er det ingen tvil om, hvis ikke så hadde han ikke invitert deg.
Gjest "gjest" Skrevet 22. juni 2012 #11 Skrevet 22. juni 2012 Jeg ville ikke prøvd meg og latt han ta initiativet, men jeg vet jeg blir nedstemt her inne så du får gjøre det du føler for. At han liker deg er det ingen tvil om, hvis ikke så hadde han ikke invitert deg. Hvorfor ville du ikke tatt initiativet?
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #12 Skrevet 22. juni 2012 Hvorfor ville du ikke tatt initiativet? Fordi erfaringen min (både med samtaler med andre og egne opplevelser) viser at menn i stor grad trenger å få jakte litt for å bli skikkelig hekta på en jente/dame. Hvis man er ute etter noe seriøst og langsiktig bør man la mannen/gutten styre løpet og jobbe litt. Da vil han aldri gi slipp på deg når han først får deg fordi han ser på deg som en trofe. 1
Steinar40 Skrevet 22. juni 2012 #13 Skrevet 22. juni 2012 Fordi erfaringen min (både med samtaler med andre og egne opplevelser) viser at menn i stor grad trenger å få jakte litt for å bli skikkelig hekta på en jente/dame. Hvis man er ute etter noe seriøst og langsiktig bør man la mannen/gutten styre løpet og jobbe litt. Da vil han aldri gi slipp på deg når han først får deg fordi han ser på deg som en trofe. Trofe? hehe Tja, noen føler det sikkert sånn også. mange rare mannfolk i denne verden. Det er sant. Men det viktigste er nok heller det at man har investert egne følelser i den andre parten. Og da blir det plutselig mye vanskeligere å gi slipp. 1
LilleMy84 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #14 Skrevet 22. juni 2012 Så jeg burde være den søte jenta jeg er og lene meg litt inntil. Smile og le? Er forresten veldig kjent for å le Han syntes jeg er flink til det! =)
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #15 Skrevet 22. juni 2012 Så jeg burde være den søte jenta jeg er og lene meg litt inntil. Smile og le? Er forresten veldig kjent for å le Han syntes jeg er flink til det! =) Jepp, det synes jeg hørtes ut som en god plan
Steinar40 Skrevet 22. juni 2012 #16 Skrevet 22. juni 2012 Så jeg burde være den søte jenta jeg er og lene meg litt inntil. Smile og le? Er forresten veldig kjent for å le Han syntes jeg er flink til det! =) Bare du ikke er ei sånn ei som gapskratter av ingenting. Det er faktisk jævla irriterende og slitsomt.
LilleMy84 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #17 Skrevet 22. juni 2012 Bare du ikke er ei sånn ei som gapskratter av ingenting. Det er faktisk jævla irriterende og slitsomt. Det er jeg ikke... Håper jeg! Men jeg er ei veldig blid jente:)
Gjest Bandit Skrevet 22. juni 2012 #18 Skrevet 22. juni 2012 Fordi erfaringen min (både med samtaler med andre og egne opplevelser) viser at menn i stor grad trenger å få jakte litt for å bli skikkelig hekta på en jente/dame. Hvis man er ute etter noe seriøst og langsiktig bør man la mannen/gutten styre løpet og jobbe litt. Da vil han aldri gi slipp på deg når han først får deg fordi han ser på deg som en trofe. Trofè? Nei, jeg vet ikke helt hva slags menn du henger med, men her i gården er hun nødt til å gi noe tilbake, eller så mister jeg interessen raskt.
LilleMy84 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #19 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har jo vist denne mannen masse interesse! Lurer bare på når han vil vise sin...hvis den er det da..? Men til dere gutter/menn: Spør dere jenter med ut uten å være interessert..? Kan jeg regne med at noe kanskje skjer på denne daten?
Gjest Bandit Skrevet 22. juni 2012 #20 Skrevet 22. juni 2012 Jeg har jo vist denne mannen masse interesse! Lurer bare på når han vil vise sin...hvis den er det da..? Men til dere gutter/menn: Spør dere jenter med ut uten å være interessert..? Kan jeg regne med at noe kanskje skjer på denne daten? De færreste menn vil gå ut med noen de ikke er interessert i. Spørsmålet er bare hva de er interessert i. Og da er også spørsmålet hva DU er interessert i. Hva DU lar skje. Du er med på prosessen du og. Synes du han er for treg, ta initiativ. Synes du han er for rask, så gi beskjed. Han er ingen tankeleser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå