Gjest Gjesten Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Noen som har hørt fra henne i dag? Ser de har stengt tråden og vet hun tok mye medisin i går natt. Er du hæ ennå?
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Ja, hadde vært supert å høre hvordan du har det i dag
katt1 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Hæ ??? helt greit og etter lyse folk her inne men...
Gjest Nufi Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Hæ ??? helt greit og etter lyse folk her inne men... Hva mener du? 1
Gjest ada Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har lett etter tråden, eller en annen tråd som kunne vært henne i hele dag! Hvis du leser dette: Hei, og hvordan går det? Og du kan si det som det er, jeg tåler det.
Gjest faith Skrevet 22. juni 2012 #10 Skrevet 22. juni 2012 Har lett etter noen som kan være henne jeg også, men ikke funnet. Håper hun tar kontakt her og at det går bedre. Synes tråden burde få stått. dere som leter, håper dere sier i fra om hun dukker opp på en annen tråd og ikke tar kontakt her.
Gjest Ts Skrevet 22. juni 2012 #11 Skrevet 22. juni 2012 Hei alle sammen. De siste dagene har vært grusome, tyngste jeg har vært med på. Havnet på sykehuset den natta jeglaget tråden, tok for mye medisin med alkohol og sovna. En av min og mannens felles bestevenn kom innom for mannen min syntes jeg hørtes så rar ut på tlf. Så nå er katta utav sekken, men det hjelper ikke. Føler så enorm skam og føler at aller er sinte på meg. At de syns jeg er egoistisk og idiotisk. Får liksom ikke til og åpne munnen min heller og fortelle noe. Skrev et brev før jeg sovnet, men det har jeg gjemt unna.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #12 Skrevet 22. juni 2012 Hei alle sammen. De siste dagene har vært grusome, tyngste jeg har vært med på. Havnet på sykehuset den natta jeglaget tråden, tok for mye medisin med alkohol og sovna. En av min og mannens felles bestevenn kom innom for mannen min syntes jeg hørtes så rar ut på tlf. Så nå er katta utav sekken, men det hjelper ikke. Føler så enorm skam og føler at aller er sinte på meg. At de syns jeg er egoistisk og idiotisk. Får liksom ikke til og åpne munnen min heller og fortelle noe. Skrev et brev før jeg sovnet, men det har jeg gjemt unna. Føler med deg, har vært gjennom det samme. Det å våkne opp av et selvmordsforsøk er en stor skam. Ikke bare angrer man på at man i det hele tatt prøvde, men det som var værst, i allefall for min del, var det faktum at jeg mislyktes. Anbefaler deg å snakke med de som står deg nære, ikke nødvendigvis om akkurat det du gjorde den kvelden, men om grunnen til at du gjorde hva du gjorde. De vil gjerne hjelpe, og hvis du gir beskjed om at du ikke ønsker å snakke om akkurat den kvelden, så kommer de nok til å respektere dette. Lykke til videre Anonym poster: 3f39619468aeb3dc971dee1507a7f582
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå