Gå til innhold

fjerne piercing, minst mulig arr

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil fjerne den piercingen min på overleppa, og vil derfor få minst mulig arr.

HAr dere noen tips til dette?

Anonym poster: 29a8c83b5bd92e43a1099fa4451c0845

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

Anonym poster: 29a8c83b5bd92e43a1099fa4451c0845

Skrevet

Hvor lenge har du hatt den?

Det vil alltid være et merke etter at den gror igjen når du har hatt piercing, størrelsen på arret blir også påvirket av hvor lenge du har hatt piercingen, det samme gjelder grotiden. Noen gror fort og kan ikke sette i smykket lenger etter en ukes tid, andre gror mye saktere og kan fortsatt få gjennom smykket etter et års tid. Andre igjen gror aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du alltid vil ha et lite innsøkk i huden der. En venninne av meg har hvertfall det, og jeg har det på underleppa på siden. Men det er mindre synlig med meg enn med henne fordi mitt er helt i kanten av leppa.

Kjæresten min kjøpte seg en krem av noe slag som han smurte på et stort skrubbsår i pannen og den skulle hindre arr. Du kan jo høre på apoteket.

Anonym poster: 628ca151f1e11183a53577f52cbd6878

Skrevet

har hatt den i snart tre uker. Angrer at jeg tok... Blir det mindre arr når det har gått mindre tid etter man tok den?

Ts

Gjest Peaches
Skrevet

jeg hadde piercing i leppa ganske kort tid. jeg ser ingenting nå. men nå er det tross alt ca 9 år siden jeg tok å da. men jeg fikk aldri noe arr der selv etter kortere tid var det som jeg aldri hadde hatt noenting der.

Gjest badeand1
Skrevet

Hadde snakebites og etter tre år har jeg to små svarte "hull" etter piercingene. Ugh. =(

Skrevet

Har piercingen stått der i tre uker, har den kanskje ikke rukket å gro inni, så jeg ville antatt at det etter hvert ikke vil synes noe særlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jo raskere du tar den ut etter å ha tatt den, jo mindre arr. Men du har jo tatt hull der, så det vil nok vise uansett; dette burde du tenkt på før du tok den..

Anonym poster: 05c2d57a4fe8d7cf11b1e8bcf7134656

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...