AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 I høst/vinter skal samboer og jeg mest sannsynlig en tur til Island. Lurer da på diverse saker, så håper noen som har vært der kan hjelpe meg litt! Når burde i dra dit, er fem netter nok for å oppleve Island? Hva burde vi gjøre og priser på dette? Priser på opplevelser, shopping, mat osv Hotell å anbefale? Osvosv, om det er noe mer du må si om Island! Anonym poster: 415691f0bc188799c56c946706e4108f
bobbi Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Var fem dager på Island, og følte det var nok tid til å få sett det vi ville se. Kan ikke si så mye om prisene der nå, men da vi var der var det når de var hardest rammet av finanskrisa, så det var utrolig billig Selv om det er veldig vanlig, vil jeg absolutt anbefale en tur til den blå lagune - var helt spesielt å bade i det varme vannet når det var iskaldt ute.
Lady Lovelylocks Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jeg anbefaler denne restauranten http://caruso.is/files/index.html , hvis du skal til Reykjavik da...
reiselyst72 Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Island er et flott sted å besøke og prisene har blitt spiselige etter finanskrisen. Du kan lese litt reisetips om Island her. God tur!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Takk for hjelp. Noen som har vært der i det siste? Vil vite mye mer, finner så utrolig lite info om reisen på netter. Anonym poster: 415691f0bc188799c56c946706e4108f
Møffi Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Skal dere ha base i Reykjavik eller leie bil og kjøre rundt?
mia83 Skrevet 28. juni 2012 #7 Skrevet 28. juni 2012 Jeg kan anbefale restauranten Lækjarbrækka. Spiste vågehval der. Veldig godt Vi hadde tilgang til bil, og vi så både Perlan, Thingvellir, Gullfoss, Strokkur (geysir) og Den blå lagune. Strokkur var veldig stilig å se om vinteren! Og det var herlig å bade i den blå lagune om vinteren, som nevnt tidligere. Det var en del snø dessverre, så Gullfoss og Thingvellir kom ikke til sin rett.. Så jeg skal nok tilbake for å oppleve noe av det på nytt uten snø Kjøp pølse i den berømte pølsebua Bæjarins beztu pylsur (eller noe sånt). Kjøp ein med ødlu (en med alt). Bill Clinton har spist pølse her Ellers har de et ok kjøpesenter som heter Kringlan. Usikker på prisnivået akkurat nå, men vi var der i 2010. Frister til gjentagelse!
totes_mc Skrevet 1. juli 2012 #8 Skrevet 1. juli 2012 (endret) Hvis du reiser til den blå lagune.. Pass på å ikke duppe håret nedi vannet - det blir et h.. å greie etterpå! Endret 1. juli 2012 av totes_mc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå