AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg synes det er kleint å spørre daten om test, men samtidig vil jeg ikke ha ubeskyttet sex med noen jeg ikke vet er rene. Kan man ha kjønnssykdommer selv om man er jomfru (vet ikke om daten er det)? Og hva gjør jeg hvis daten har kjønnssykdommer, som herpes? Er det vanlig å la seg bli smittet da? Er jo ikke så gøy... Anonym poster: 035d64e5f3a95a127c23c84f28f542a7
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Hva med å rett og slett bruke kondom til dere er i et stabilt forhold? DEt er tross alt det eneste sikre, daten kan jo også lyve på direkte spørsmål. Endret 21. juni 2012 av Wolfmoon 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 OK, men la oss si det er et stabilt forhold. Og kjæresten har en kjønnssykdom. Hva da? Er det vanlig å la seg smitte? Anonym poster: 035d64e5f3a95a127c23c84f28f542a7
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 OK, men la oss si det er et stabilt forhold. Og kjæresten har en kjønnssykdom. Hva da? Er det vanlig å la seg smitte? Anonym poster: 035d64e5f3a95a127c23c84f28f542a7 Er man i et stabilt forhold er det vel vanlig at begge tester seg, før man legger vekk kondomet. Hvorfor skulle noen frivillig la seg smitte av kjønnssykdommer? 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Er man i et stabilt forhold er det vel vanlig at begge tester seg, før man legger vekk kondomet. Hvorfor skulle noen frivillig la seg smitte av kjønnssykdommer? Fordi man ønsker vel ikke å for alltid ha beskyttet sex? Anonym poster: 035d64e5f3a95a127c23c84f28f542a7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Regner med det er herpes du snakker om skal smitte, men det er hvis det utbrudd om jeg ikke husker helt feil. Kan du ikke bare google herpes da, så finner du ut av det? Uansett så skjønner jeg ikke helt poenget med å gå å gruble på sånt. Bruk kondom til det blir et forhold, gå å sjekk dere og få avklart om dere har noe. Anonym poster: ae5a90aa92cc3219d803637d698a9b17
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Fordi man ønsker vel ikke å for alltid ha beskyttet sex? Anonym poster: 035d64e5f3a95a127c23c84f28f542a7 Du hoppet over første delen av svaret? Ellers enig med siste AB.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå