AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg ser "alle" som legger ut noe på youtube har jo millioner av views og hundrevis av kommentarer, noen ganger så leser man om det til og med i media. Men ei venninne av meg la ut et videoklipp for to måneder siden og har fått under 200 views og ingen kommentarer. Så hva er egentlig hemmeligheten her? Hvorfor får noen så mange seere, mens andre ikke får noen nesten? Jeg har jo selv kommet over folk som legger ut bare tull, men av likevel så er det millioner som har sett det. Jeg vil ikke si hva min vennine har lagt ut, men jeg skulle jo tro det var en hvis form for interesse for det i hvertfall. Anonym poster: f6e0106ed398a12ff0d432662c6dfdba
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Man må spre det, over blogging, på facebook, gjøre seg kjent med andre som driver med like videoer og kommentere på disse uten å nødvendigvis reklamere for seg selv. Anonym poster: 8df8fb3e2d10f1d310e824a6017a8314 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 legg det på facebook. så er det noen av vennene som ser det så har dem det kansje på facebook. så er det en evig sirkel. blogger man kan man legge det ut der og. Anonym poster: 3cea11d3571885ad49673adb1f6badd9
Gjest O___o Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Vær realistisk. Hva er det i DIN film som gjør at den er verdt å se? Har den en nytteverdi for noen andre enn deg og de som kjenner personen/e som er i videoen? De som får flest views har endten lagt ut en video av noe svært sensasjonelt, f.eks strikkhopp hvor strikken røk, gått ned 120 kg, kjører i 400 km i timen og nestenkræsjer. Andre har bygget opp et publikum over ett-to og tre år. F.eks ved å blogge / videoblogge om ett tema som engasjerer en spesiell brukergruppe. F.eks sminke / hår. Også har du alltids den kategorien av de som blir gjort narr av - uten at de vet det selv. Svært talentløse sangere som synger kjempesurt eller svært dumme bloggere som...vel... er svært dumme og vil at hele verden skal se det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå