Sails Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 God kveld! Dette er nok et ganske så fjernt sted å spørre, men jeg har ikke noe valg. Er på jakt etter en flaske Dom Perignon 2002 x Andy Warhol. Er en begrenset utgave noe som gjør at den er vanskelig å finne. Derfor lurer jeg på om det er noen her som har nylig sett den på et pol eller som er i besittelse av en. Hadde satt pris på en PM eller svar i tråden dersom du har noe å komme med
sebra Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 hva med å høre med dem? http://www.domperignon.com/contactpage/
mariam88 Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Ser ikke ut til at denne finnes i polets utvalg, dessverre(sjekket katalogen for deg). Kanskje du må utenlands, eller kontakte vinbonden direkte?? Høres sikkert tullete ut, men har selv gjort det opp til flere ganger med meget god respons!! Siden er en noe spesiell utgave, kan du jo sjekke på nett om noen selger? (Har t.o.m sett at folk legger ut sånt noe på finn.no). Lykke til! - hilsen polansatt
Sails Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Jeg tenker jeg tar turen innom polet i Vika i morgen for å høre om de kan klare å bestille den. Problemet er som sagt at det var en nokså begrenset utgave, som ble lansert i fjor, noe som gjør at jeg tviler sterkt på at jeg kan klare å skaffe den via polet, men er absolutt verdt et forsøk ja. Hvis ilke vil je forhåpentligvis finne jeg en privatperson som ønsker å selge sin. Endret 20. juni 2012 av Sails
Gjest gjest17 Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Tviler i grunn på at polet kan hjelpe deg med å skaffe denne, dette var en limited edition utgave i fra 2010. To år siden, det er jo neste like like lenge en vintage står i hyllene hos polet før neste årgang kommer. 2002 årgangen er også superb i forhold til 2000, som denne ltd utgaven var. Lykke til på jakten :-)
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Hvis det ikke er for sent nå så kan du jo evt. bestille fra denne siden og få en private-proxy fra Danmark til å sende den til deg. Har også sett en nokså seriøs selger fra Ebay (som visstnok selger endel finere viner og champagne for andre), shippingen foregår dog bare over USA, så også her må du nok bellage deg på å skaffe en proxy. Mente prisen var på 150 USD, sistgang jeg så den (finner ikke link nå, sitter på mobilen. Anonym poster: 1c687e37c8ac75593495bc10d9376cdb 1
Sails Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2012 Hvis det ikke er for sent nå så kan du jo evt. bestille fra denne siden og få en private-proxy fra Danmark til å sende den til deg. Har også sett en nokså seriøs selger fra Ebay (som visstnok selger endel finere viner og champagne for andre), shippingen foregår dog bare over USA, så også her må du nok bellage deg på å skaffe en proxy. Mente prisen var på 150 USD, sistgang jeg så den (finner ikke link nå, sitter på mobilen. Anonym poster: 1c687e37c8ac75593495bc10d9376cdb Fantastisk! Takk! Bestiller nok fra den danske nettsiden, dersom Vinmonopolet ikke kan hjelpe meg. De nevnte at de muligens kunne bestille en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå