AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hei på sveisen! Kort fortalt: Jeg er i et forhold som er veldig bra. Vi er forelsket, bor sammen og har vært lykkelige i noen gode år. Men, vi har litt lite sex. Det har blitt et litt ømt tema - han kommer nemlig veldig fort. I starten tenkte jeg at dette skulle gå fint med litt hyppig øving..men - det er faktisk akkurat det samme enda. Vi prøver med kondom, men nei. Jeg maser ikke om dette, prøver å være optimistisk, men det er litt vanskelig. Sexen er veldig bra i seg selv, men jeg trenger litt mer langdrygt opplegg. Han er svært følsom, der nedi..og sier selv at han øver seg, muskelen og den slags, men jeg kan ikke merke at det har skjedd noe. Vet at dette er viktig for han, men det fører til prestasjonsangst og unngåelse. Jeg savner rett og slett å .........lenge, skjønner? Jeg er ganske trygg på selv, har vært i lange forhold før med svært god sex. Jeg kan få opptil flere serieorgasmer etter hverandre.. og jeg savner at dette kommer til sin rette. Er det noen som har noen tips til hvordan vi kan fikse dette? Anonym poster: aa26718ff1da4374c393ceedc3c307d9
Gjest Bandit Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Det var en gang en ung Bandit som var forelsket i ei jente. Hun syntes han kom litt for fort. Han satte igang med masse øvelser og trening, og la press på seg angående dette. Og jo, det fungerte veldig godt. For godt. Nå syntes plutselig dama at unge Bandit brukte for lang tid. Det ble slutt året etter. Og Bandit har den dag i dag av og til problemer med å komme. Samt at historien viste at det denne dama mente var altfor kort tid, viste seg å være over snittet når det gjelder lengde på samleie. Det er helt greit å ta noen øvelser, men ikke overdriv, og ikke ta fra gutten gleden av samleiet. Hva med å øke lengden på forspillet? Få deg enda mer klar før dere setter igang? Og hva med gang nummer to? Kommer han like lett da? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 hei. jeg sliter med samme problem som typen din ett par tips: -vær tålmodig med han, få han til å føle seg trygg å avslappet med deg. om det går fort, ok, vent 1 minutt å fortsett, la han fikle med deg så lenge på annet vis, så kan dere fortsette. sier du det er ferdig bare fordi det gikk fort for han kan det ta knekken på all selvtillit å han føler seg maktesløs. hvis han ikke gidder mer bare fordi han kom fort så er han dust. selv er jeg klar igjen med en gang (1-2 min)å kan sikkert komme 3-4 ganger på en time -prøv forskjellige teknikker. søk på "start og stopp" teknikk.. denne hjelper faktisk om man er skikkelig nazi ett par måneder. sett opp en plan. verdt det hvis man faktisk er ett bra par å har planer om å holde sammen -få han til å trene pc muskelen ordentlig. hold lenge(4-5 sec), 15 reps, 3 ganger daglig. husk å puste -gå til lege. veldig mange medikamenter som hjelper (ritalin, anti-deppresiva, blablabla) -finn en stilling som passer han bra. jeg kan holde en evighet lengre i spoone stilling. misjonær er jeg ferdig på 1 sec -fysisk aktivitet. sunt kosthold. hjelper mot alt som plager psyken det viktigste er psyken. det er viktig å kartlegge tenningsmønsterene. det er fascinerende hvor lenge man kan holde om man lærer å kontrollere tankene samtidig som man får kontroll over muskelen som holder igjen. Anonym poster: 28ddc5ee2fc09bae00c3d9e0650ef793
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Haha! Likte godt bandit historien, og du har et veldig godt poeng. Jeg er helt klar over dette, og det er derfor jeg sier minst mulig om temaet. Det er faktisk han som oftest tar det opp, og selv forteller at det går inn på han. Runde nr to blir det ikke så mye av da det er vanskelig for han. Anonym poster: aa26718ff1da4374c393ceedc3c307d9
Gjest Bandit Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Hvor raskt er det snakk om? Noen mestrer rett og slett ikke å føle når de skal til å komme. For dem kommer denne følelsen som en ustoppelig rakett. Det er en teknikk han kan benytte alene og sammen med deg. Han ligger avslappet på rygg og runker. Sakte, og med et løst grep. Poenget er å se om han klarer å oppfatte den følelsen som sprenger på like før det kommer. Når han mestrer dette alene, skal du gjøre det samme. Runke ham. Sakte, og med et løst grep. Når han mestrer dette, så tar du ham i munnen. Når han mestrer dette, så setter du deg på ham. Han skal si ifra når følelsen kommer. Og deretter stoppe det. Få kontroll. Så kan man fortsette. Gjerne en 4-5 ganger. Husk å være oppmuntrende hele veien.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 hei. jeg sliter med samme problem som typen din Takk for flotte tips! Og du har mange gode poenger. Det at vi ikke forsøker igjen har nok mange grunner, men vi må bli flinkere til å sette av mer tid rett og slett.. Og som du sier; om man skal holde sammen lenge er det verdt det. Vi får øve oss og vente i spenning. Anonym poster: aa26718ff1da4374c393ceedc3c307d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå