Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, folkens, eller damene og homsene, synes dere at menn med hår på brøstet er hot eller not ?

For meg er hår på brøstet veldig turnoff, blir som å ha sex med en ape. Usedvanlig ekkel følelse, så først til hudpleiesalong eller annet for voksing av hår først før sex !

Så her er det kun glattbarberte brøster som gjelder !

Anonym poster: 16199464a2c69736f1b0096ac0ad5b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det samme om han har hår på brystet eller ikke - liker jeg mannen liker jeg kassa hans også.

• Liker 3
Skrevet

For meg utgjør det forskjellen på mann og gutt. Og voksing er altfor feminint for menn, syns jeg... Hår på brystet er hoooot!

• Liker 7
Skrevet

Et must! Ekte menn bruker ikke voks på brystkasse eller barberer det vekk. Noe utrolig pirrende er veiviser

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et must! Ekte menn bruker ikke voks på brystkasse eller barberer det vekk. Noe utrolig pirrende er veiviser

Hva er veiviser ?

Skrevet

Hår generelt er HOT :rodmer: Det eneste jeg ikke er så fan av er hår på ryggen, men kjærsten er heldigvis enig der så han pleier å fjerne det.

• Liker 3
Skrevet

Hot!

Har han hår så for all del ikke fjern det. Har han ikke hår naturlig, så er det greit også.

Men ikke fjern det!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er veiviser ?

Veiviseren.jpg

Anonym poster: c2156d34d452ae33d30fd5ae3d4108fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste liker altså hår på brøstet... som dette, åpenbart..

hairy-420x275.jpg

Jeg foretrekker dette...jeg har visst bedre smak..:fnise:

johnnydepp.jpg

• Liker 1
Skrevet

Hva er veiviser ?

jøss trodde alle viste hva det er. Fra navlen og ned til penis, går det som oftest en "vei" med hår.

Og siste AB,det er litt forskjell på apepels og hår på brystet da. Kverulanter.

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg syns det er HOT med hår, men ikke sånn vegg til vegg-teppe da.

AnonymBruker
Skrevet

jøss trodde alle viste hva det er. Fra navlen og ned til penis, går det som oftest en "vei" med hår.

Og siste AB,det er litt forskjell på apepels og hår på brystet da. Kverulanter.

Nei, jeg visste ikke hva du mente med veiviser, jeg har da aldri vært sammen med menn med hår på brøstet, eller de har vokset håret vekk (har nok latt dem vite om mine preferanser).

Hr på brøstet...hvordan KAN dere like det ?! Hvordan klarer dere å ligge med ...apekatter ?

Ærlig talt da....

tumblr_leddgu3AZe1qbcsb2.jpg

Skrevet

Det blir drøyt å kalle dem for aper.Blir som jeg kaller de som barberer/vosker for guttUNGER. Hvordan kan du ligge med ei unge!?

Nei,hvorfor ? Synes det er ok .. Kan ikke bare velge å hate eller velge å like.Er nok født sån?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det blir drøyt å kalle dem for aper.Blir som jeg kaller de som barberer/vosker for guttUNGER. Hvordan kan du ligge med ei unge!?

Nei,hvorfor ? Synes det er ok .. Kan ikke bare velge å hate eller velge å like.Er nok født sån?

Kaller ikke de for apekatter, men selve pelsen minner meg om apekatter. Det er litt forskjell, det.

Har aldri brukt hat-ordet, for sterkt. Misliker bare brøstkasser med pels, eller hår. Ikke personen.

Derfor finnes det voksing.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Nei, jeg visste ikke hva du mente med veiviser, jeg har da aldri vært sammen med menn med hår på brøstet, eller de har vokset håret vekk (har nok latt dem vite om mine preferanser).

Hr på brøstet...hvordan KAN dere like det ?! Hvordan klarer dere å ligge med ...apekatter ?

Ærlig talt da....

Snakk om å være med å bidra til dårlig kroppsbilde blandt menn!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å være med å bidra til dårlig kroppsbilde blandt menn!

Du har også bidratt - dine ord: vegg til vegg-teppe. Så du er ikke helt uskyldig, din medskyldige ikkeanonymbruker.

Skrevet

De fleste liker altså hår på brøstet... som dette, åpenbart..

hairy-420x275.jpg

Jeg foretrekker dette...jeg har visst bedre smak..:fnise:

johnnydepp.jpg

De fleste er faktisk en mellomting.. Ikke helt glatt, men ikke full cover heller..

Jeg liker, som en før meg her sa så bra.. Liker jeg mannen, liker jeg brystkassa også, med eller uten hår!

Gjest Loverdose
Skrevet

Ærlig talt da....

Hår på brystkassen symboliserer at en mann er mann. Derfor liker jeg det, syns det både er sexy og barskt. For meg blir en mann uten hår på brystkassen en guttunge. Mann skal være mann i mine øyner!

Og ikke alle menn er apekatter bare fordi de har litt/en del hår på brystkassen... Og det finnes også kvinner som liker helt glattbarbert (slike som du), samt de som liker rikelig med hår. Forskjellige preferanser, vet du! ;)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...