AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 var på tredje date med en søt jente fra iran i helgen. Ente opp med at vi var intime og jeg liker hun veldig godt(eller litt usikker nå derimot) Hun snakker ikke så alt for bra norsk, men det er fint mulig å forstå hva hun sier. Hun har bodd her i 3 år, med sine søstere. Resten av familien bor i iran. Så vidt jeg vet, så har hun permanent oppholdstilatelse De gangene jeg har sett henne i person, så har hun virker meget veloppdragen og snill, og ikke minst søt. Hun virker oppgående og har lært norsk utrolig raskt etter hvor mye norsk skole hun har gått. Jeg har virkelig hatt håpet på hun her, til tross for litt kommunikasjons problemer i ny og ne. Men etter vi var intime i helgen, så virker det som at hun er veldig betatt av meg og det er nå jeg har begynte å oppdage at det virker som hun er litt ustabil. Hun forventer blant annet at jeg skal si elsker og ikke liker henne, allerde så tidlig. Hun "tuller" også med at hun eier meg og må alltid merke meg(på halsen) når vi er sammen. Jeg vet ikke om dette bare er kultur kræsj eller om hun faktisk er veldig ustabil, så veldig usikker nå på om jeg skal involvere meg mere? Noen råd? Hun forventer også at jeg skal barbere meg under armene, noe som tydeligivs er veldig normalt blant menn i midtøsten, eller i iran i hvertfall. Dette er litt kjipt, for når jeg er sammen med henne, så virker hun så utrolig hyggelig og søt. Hun er også veldig pen og egentlig drømme dama, sånn utseendemessig, ikke at det spiller alt for stor rolle i lengden. Hun er litt over 20 år, mens jeg er nærmere 30år Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992
Binta Ba Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Tjah. For mange muslimske jenter er det å være intim sammen et tegn på at forholdet er seriøst, og at man nå er å annse som ett par. Angående barbering under armer..aner ikke. Kjenner noen menn fra Iran, og de gjør det ikke, men hey; whatever suits you!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Tjah. For mange muslimske jenter er det å være intim sammen et tegn på at forholdet er seriøst, og at man nå er å annse som ett par. Angående barbering under armer..aner ikke. Kjenner noen menn fra Iran, og de gjør det ikke, men hey; whatever suits you! Men hun er ikke særlig religiøs, noe jeg forsikret meg om før jeg møtte henne på første daten. Men er jo godt mulig det ligger veldig sterkt i kulturen dems? Og er jo nettopp det som er problemet, det passer ikke meg å barbere meg under armene mine, så spørs hvor "langt" jeg gidder å gå for å tilfredstille henne. Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Men hun er ikke særlig religiøs, noe jeg forsikret meg om før jeg møtte henne på første daten. Men er jo godt mulig det ligger veldig sterkt i kulturen dems? Og er jo nettopp det som er problemet, det passer ikke meg å barbere meg under armene mine, så spørs hvor "langt" jeg gidder å gå for å tilfredstille henne. Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992 altså, med andre ord, jeg tror det blir litt kultur kræsj på visse ting og da er det kanskje like greit å droppe kontakten? Men det jo hvordan hun er som person som telles aller mest, men ustabile damer har jeg fått nok av Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992
Siggen! Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Haha, kreve at du skal barbere under armene? Var nesten litt morsomt.. Men ja, hvis ho KREVER det, og du ikke vil, så gjør du ikke det. Jeg hadde aldri gjort det!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 men det som bekymrer meg mest, er om hun virker litt ustabil og noen av meldingene jeg har fått tilsier akkurat det. Vill jo ikke ha en gærn iransk jente etter meg, gud vet hva som kan skje da? :gjeiper: Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992
Siggen! Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 (endret) Hehe, uff da Neida, men jeg tror nok ikke det er så ille som du kanskje oppfatter det. Siden dere har kulturelle ulikheter som kan gi uenigheter/misforståelser, så er det best at du tar det opp med ho. Først da får du et sant svar på det du søker. Ja, jeg er litt filosof i dag Endret 20. juni 2012 av Siggen!
Gjest EasyRider Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har erfaring med iranske jenter. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen en enste ting av det du beskriver. Når det er sagt så er det 50+ folkeslag i iran. Og noen må jo være klin kokos. Iranske kvinner er som oftest ikke religiøse i det hele tatt. De er vestlige så det holder. De ble født i iran under et terrorregime og påtvunget islam. Iranske jenter gjør alt vi gjør i Norge men en del ting gjøres innenfor husets fire vegger. De drikker alkohol, danser, spiser egg og bacon og ønsker bare et godt liv. De er også godt utdannet, pene og høflige (og forventer det samme av deg). Jeg ville likevel vært litt avventende med hun du nevner for hun virker rar. Men det kan en del norske jenter være også. Kanskje du er litt nervøs og tolker en del litt feil. Spør henne direkte hvis du lurer på noe. Det er hun som har svarene.
Gjest EasyRider Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har erfaring med iranske jenter. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen en enste ting av det du beskriver. Når det er sagt så er det 50+ folkeslag i iran. Og noen må jo være klin kokos. Iranske kvinner er som oftest ikke religiøse i det hele tatt. De er vestlige så det holder. De ble født i iran under et terrorregime og påtvunget islam. Iranske jenter gjør alt vi gjør i Norge men en del ting gjøres innenfor husets fire vegger. De drikker alkohol, danser, spiser egg og bacon og ønsker bare et godt liv. De er også godt utdannet, pene og høflige (og forventer det samme av deg). Jeg ville likevel vært litt avventende med hun du nevner for hun virker rar. Men det kan en del norske jenter være også. Kanskje du er litt nervøs og tolker en del litt feil. Spør henne direkte hvis du lurer på noe. Det er hun som har svarene.
Binta Ba Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Men hun er ikke særlig religiøs, noe jeg forsikret meg om før jeg møtte henne på første daten. Men er jo godt mulig det ligger veldig sterkt i kulturen dems? Og er jo nettopp det som er problemet, det passer ikke meg å barbere meg under armene mine, så spørs hvor "langt" jeg gidder å gå for å tilfredstille henne. Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992 Godt mulig, det vet bare hun. Du får ta en prat med henne, og spørre hvordan hun ser på "dere" da vettu.
Gjest SnowLeopard Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Hvis du føler at det kræsjer allerede nå, så sier det seg kanskje selv, eller?
Gjest EasyRider Skrevet 20. juni 2012 #12 Skrevet 20. juni 2012 Nei, det er IKKE noe som ligger i kulturen "dems" å barbere deg under armene. Jeg tror ørlig talt at du ikke har møtt en iransk kvinne.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #13 Skrevet 20. juni 2012 Nei, det er IKKE noe som ligger i kulturen "dems" å barbere deg under armene. Jeg tror ørlig talt at du ikke har møtt en iransk kvinne. joda, hun er født og oppvokst i iran. Hun ser ikke så veldig iransk ut derimot, men kommer av hennes foreldre(blanding, tror jeg) Men hun er bare godt mulig hun er litt ustabil, som mange jenter har en tedens til å være Anonym poster: 052c328c92f2bc6785b42a05040c1992
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå