AnonymBruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hei! I korte drag har jeg slitt med tunge depresjoner siden jeg var veldig ung. Nå har jeg akkurat bikket 20, og merker at påkjenningene stadige blir vanskeligere å håndtere. Dette er noe jeg har holdt for meg selv i mange år, men nå er det altså blitt så ille at jeg gjerne sover bort dagene,sliter med migrener som følge av stressnakke, angst og selvmordstanker. Ønsker å få en diagnose på det som har plaget meg så veldig, veldig lenge. Noen som har erfaring med hvordan man går frem, og hva som skjer etter at man har kontaktet fastlege? Og hvor lang tid det tar før det er mulig å stille en diagnose? Takk på forhånd. Anonym poster: 177ebf7787b7dc135d72718ee8bfbb42
katt1 Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Legen din vil henvise deg til en psykiater dette vil nok ta litt tid. Men i mellomtiden kan du jo gå til oppfølgings timer hos din fastlege,det er lurt Du vil nok bli utredet av din behandler etter hvert,vigktig og ikke ha det så travelt nå. Prøv og snu om på døgn rytmen din mens du venter. Bruk de du har rundet deg i mens Det og stille diargnose vil ta tid . Pass på deg selv så lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå