Gå til innhold

(-::-)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN, dere er så søte og gode, tenk så mange av dere var så spent på min nye familie :) tusen takk det er godt å ha dere her! beklager for jeg ikke har svart på dere før nå, men vi har vært og er forsatt bortreist!

forhåpligvis så henter vi bildene nå denne uken, så da skal jeg scanna som bare det og få bildene inn på msn slik at dere kan også se dem :) jeg er så spent på bildene at dere aner ikke!

nå må jeg legge meg, men jeg er så jabbe syk at jeg orker ikke å legge meg heller, hehe!

krysser bare fingerene at bildene blir bra jeg :)

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, Perser!

Så flott at dagen ble så vellykket, og at bryllupet deres bidro til å spleise familiene og kulturene deres sammen på en så fin måte!

Håper virkelig at dere får et langt og lykkelig liv sammen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Så fint at dagen din ble så vellykket. Det er alltid spennende å høre hvordan den store dagen ble for alle brukere av dette forumet. Moro å høre at dagen ble så ufattelig bra, og at du og Roy hadde det så fantastisk. Ønsker dere alt godt i livet videre, og en strålende fremtid med masse glede!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på denne tråden jeg også og gratulerer Perser med vel overstått bryllup. Ønsker dere alt godt i ekteskapet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...