Gjest *Perser* Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Hei alle sammen Endelig kommer en kort rapport fra våres dag Fredag morgen klokka 11.00 var jeg hos frisøren og hun stelte meg så fint så, jeg ble så nydelig sminket og håret ble jo bare så drømmelig. Alle på salongen synes jeg var så nydelig, hehe jeg synes det samme jeg også da Forloveren til Roy kom og henta meg halv tre, han ble helt stum og stod bare der og eneste han sa var fy faen så nydelig du er* jeg var så stolt så * . Vi kjørte til karisma senter og der venta vi, vielsen skulle egentlig starte klokke 15.00 men Isabel og resten av brudepikene og foreldrene mine var forsinket, de stresset som bare det hele dagen at de glemte helt ut å stelle seg selv! Stakkar dem! Omsider så kom de 30min forsinket så da kunne vi starte! Jeg så hvor misunnelig og sjalu noen av slektningene hans var da de så meg, men jeg fikk mer selvtillit av blikkene deres *SS* Da vi gikk inn så stod alle og knipset så mye bilder følte meg som stjerne, det var så stort! Roy så helt nydelig ut og han stod der med tårer i øyene da han så meg, det var så ubeskrivelig herlig følelse. Hehe roy svarte JEPP istedenfor å si Ja, det var litt morsomt! Det var en jente og en gutt som spilte en nydelig sang for oss! Gud de hadde fine stemme og sang så nydelig! Jeg var ble så rørt hver gang jeg så roy, han var så nydelig der han satt og så på meg. Etter vielsen så kom søsteren min med en cd til meg, og sa at her har dere hele vielsen på cd! Så nå har vi hele vielsen både på film og bilder og cd! Det er så stort dere aner ikke! Så reiste vi og tok bilder, masse biler, vi håper at de blir bra, dem får vi slutten av uken vi er så spent! Middagen gikk kjempe fint helt til vi fikk vite at det var ikke nok mat til 2 ganger servering! Hehe vi trodde jo at det skulle være det og vi trodde at det ikke var fryser der på lokalen så da la vi isen være hjemme i fryså og tenkte at når de serverer 2 gangen så kan servitøren kjøre hjem til oss og hente det. Men en av servitørene møtte kjøre ned til butikken og kjøpe nye is det var ikke tid til at hun skulle kjøre helt hjem til oss da. Det ble lang vente tid. Men takke være familien min så merket ingen at det var pga isen vi måtte ha en liten pause! Familien satt på noe persisk musikk og begynte å danse og jeg og roy og morfaren til roy og onkelen hans også var med å danset! Alle stod der og smilte, de hadde ikke sett noen danset slik før! Gud så overrasket de var og kom og sa at hvor misunnelig de var for vi kunne vrikket på rumps slik som vi gjorde hehe! Så kom isen og talene! Faren min har hjerte problemer så han følte at han ikke klarte å stå der og si noe, og jeg gjorde en skikkelig tabbe dagen før og fortalte han hva familien hans mener om oss! Så han var redd for å bli misforstått og redd for å noen skulle le av han men det gikk bra! Roy begynte på talen sin, så ble han så rørt slik at han ikke klarte å fullføre resten av talen, alle satt der og var like rørt som ham! Han var bare så skjønn der han stod med tårer i øyene Jeg kan si noe om kaken, kaken var så nydelig og så god den var! Det var 3 etasjer men de stod ikke åppå hverandre men mer på siden og åpp hmm hvordan skal jeg forklare! Dere kan se på bildene når jeg får dem. Har laget bryllups hjemme side mangler bare bildene! I hvertfall så kom sangen vår ( sting) vi danset og hadde det så herlig det var så romantisk og akurrat slik vi ønsket det! Og familien min satt på mer persisk musikk og danset, denne gangen så var nesten alle med å danset! Det var så hyggelig å se! Fotografen var der hele dagen og kvelden det anbefaler jeg! Det var så herlig å slippe å tenke på at andre i familien skal ta bilder for oss! Jeg kan fortelle at når dagen var slutt (det gikk alt for fort) så var alle venner med alle! Plutselig så var det ikke noe mer rarsistk blikk å se, jeg stod og sa at nå har vi blandet to kulturer i sammen, og vi har tatt det fine av begge kulturene og laget det til en sukker søtt bryllup! Og alle var så enig med meg! Selv om det var noe som gikk galt så var det så herlig å se at vi klarte å få familien hans til å skifte mening og at vi fikk en herlig dag! Vi kjørte til hotelle og der hadde søstren min og mannen hennes pyntet hele romme med roser tror de hadde brukt 300roser der! Lys hadde de satt fram og kjempe god champange hadde de kjøpt til oss! Dere skulle sett hvor nydelig rommet var! Vi satt oppe helt til klokka 4-5 tida om natta og snaget om dagen vår og koste oss skikkelig. Hehe her får dere ikke mer detaljer * leer * Siden det ble så hektisk de siste dagene så kjøpte vi en presang sammen til hverandre, så skal vi kjøpe noe annet senere! Vi kjøpte en vielse attest holder med stativ og ramme i sølv! Sette er så nydelig! Vi fikk så masse fine gaver!2 nydelig champangeglasser navnet våres var gravert på dem, Masse krystall kakefat og dessert skåler og masse hardanger bestikk altså 3 stk med 18 deler i! Og nydelig stor bilde! Masse penger og elektrisk grill og nydelige pynte ting! Og enda mer hardanger ting! Vi fikk til å med gave fra foreldrene hans! De ville jo ikke komme på bryllupet så alle var helt sjokkert når de så gaven! Beklager for det ikke ble så mye detaljert hehe, det ble så langt at jeg tror ikke at noen hadde giddet å lese det da! * leeer* gled dere jenter for når dagen deres kommer, ikke la små bagateller ødellege dagen deres, smil og vær glad! dagen er så magik det går ikke an å forklare det det finnes ikke store nok ord for å fortelle hvordan dagen var, vi svevde på rosa sky.... dere skal nok få oppleve det sammme som meg dere også Jeg vil takke dere alle sammen, takke for rådene deres og skulderne deres når jeg trengte noen da jeg var lei meg! jeg er så Glad i dere alle sammen, takk for at dere er slik som dere er! ALDRI FINN på å forandre dere jenter, for dere er herlige vi snakkes jenter stor klem fra fru *Perser* _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-05-28 00:14 ]
Fakse Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 Kjære *Perser*! Så utrolig deilig å høre at du og Roy hadde en så flott dag! Du fikk den drømmedagen som du VIRKELIG har fortjent! Ønsker deg lykke til som frue, og håper du får et langt og lykkelig liv sammen med din Roy. Mange klemmer fra meg.12
Nelle Skrevet 27. mai 2002 #3 Skrevet 27. mai 2002 Jeg er en av de som ikke har fulgt med så mye på Bryllupsforumet -men leste en tråd av deg en gang hvor du var veldig lei deg. Og nå leste jeg denne tråden -og jeg måtte bare få si at jeg ble helt varm inne i meg da jeg leste den. For et nydelig bryllup dere må ha hatt!!! Er veldig glad på dine vegne, Perser. Synes også det var så flott at familiene kom så godt overens til tross for kulturforskjell. Vedder på de norske som var der ble helt bergtatt av den persiske dansen deres Lykke til med ekteskapet ditt! Ønsker deg alt godt! Klem, Nelle
Gjest *Perser* Skrevet 27. mai 2002 #4 Skrevet 27. mai 2002 tusen takk Ragnhild og Nelle, vi kommer til å leve lenge på minnene! det er så herlig og ubeskrivelig følelse som sagt så finnes det ikke store nok ord for hvordan vi føler oss tusen takk
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #5 Skrevet 27. mai 2002 Hei, Lili speaking, for troett til aa logge meg paa ... Kjempestas med bryllupsrapport fra noe som maa ha vaert en fantastisk dag, ettersom jeg forstaar! Alle mine lykke oenskninger til deg, *Perser*! Gleder meg til aa se hjemme siden din med bilder. Go' natta!
Gjest Hege Skrevet 27. mai 2002 #6 Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer Perser! Jeg sitter her med tårer i øynene, det var så godt å lese dette. Jeg leste jo den andre historien. Lykke til videre da, håper dere får et langt og lykkelig ekteskap! Jeg har desverre ikke anledning til å komme på treffet deres, men jeg er i Stavanger av og til. Kanskje @lfa og jeg kan få hilse på en gang? Masse klemmer 12
La Guapa Skrevet 28. mai 2002 #7 Skrevet 28. mai 2002 Kjære Perser. Gratulerer MASSE med den store dagen.Det høres helt fantastisk ut.Mange klemmer til deg fra Pusseluskan
Maggie74 Skrevet 28. mai 2002 #8 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer Perser! Kjempeflott å høre at dagen ble så perfekt! Har lurt på hvordan det ble. Fikk helt gåsehud på bena da jeg leste det du skrev. Knallflott! Gleder meg sykt til jeg selv skal gifte meg nå også når jeg leser sånt! Lykke til videre! Klem Maggie!12
Augustbrud02 Skrevet 28. mai 2002 #9 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer så mye Perser! utrolig godt å høre at dette ble en fantastisk dag for dere! Når jeg leser slike bryllupshistorier gleder jeg meg mer og mer til det er vår tur! Lykke til videre og med hverandre!12
09.08.2002 Skrevet 28. mai 2002 #10 Skrevet 28. mai 2002 Kjære Perser! Tusen takk for tilbakemeldingen! Så flott å høre at du og Roy fikk den drømmedagen dere hadde håpet på. Og det er flott å høre at hans familie begynner å endre mening. At du var en nydelig brud er det ingen tvil om! Gleder meg til å se bryllupssidene deres! Gratulerer FRU *Perser*!
Gjest gjest 0 Skrevet 28. mai 2002 #11 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer så mye!! Gleder meg masse til å se bildene!12
meta Skrevet 28. mai 2002 #12 Skrevet 28. mai 2002 Må bare slenge meg på jeg også. Gratulerer så masse, frue. Flott å høre at dagen ble bra. Jeg var litt engstelig på dine vegne. Det hørtes veldig spennende ut med litt kulturblanding. Helt sikkert et bryllup som de fleste gjestene kommer til å huske. Nok en gang: MASSE GRATULASJONER!! Klem
HMSP Skrevet 28. mai 2002 #13 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer Perser. Det var nydelig, og joda - vi hadde nok lest om du hadde skrevet flere detaljer Gleder meg til bildene. Klem12
Gjest Snorkfrøken Skrevet 28. mai 2002 #14 Skrevet 28. mai 2002 Gratulerer, Fru Perser!!! Sitter nok her med noen tårer i øynene. Det var så godt å høre at du fikk en så fantastisk dag selv om dagene i forkant ikke var like fine. Lykke til videre med Roy! God klem fra Snorkfrøken 12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #15 Skrevet 28. mai 2002 GRATULERER Gleder meg til bildene. Masse klemmer fra Sony
Gjest svenskbrud Skrevet 28. mai 2002 #16 Skrevet 28. mai 2002 Game, set and match! *Perser* och Roy går segrande ur striden! Jag sitter med tårar i ögonen efter att ha läst om er dag i glädje. Underbart att läsa om den nyfunna vänskapen i de båda släkterna! *Perser*! DU vann över hans släkt! Väntar med spänning på bilderna! Lycka till !!
Gjest *Perser* Skrevet 28. mai 2002 #18 Skrevet 28. mai 2002 tusen takk jenter jeg håper også at jeg og roy lever lykkelig i alle årene framover Hege det hadde våre kjempe kos bare si i fra du tusen takk igjen, hehe etter igår da jeg skrev hvordan dagen vår var så klarte jeg ikke å sove mer, fikk sommerfugler i magen og tenkte tilbake til den dagen, det gir meg så herlige følelser gleder meg masse til deg blir deres tur kjempe kos i fra lille fru *Perser*
Cilie2003 Skrevet 28. mai 2002 #19 Skrevet 28. mai 2002 GRATULERER!!!! Høres ut som en helt herlig dag! Nå ble jeg så inderlig glad på dine vegne, og så gleder jeg meg bare ennå mer til det endelig blir min tur!!! Håper resten av ekteskapet deres blir like vakkert som bryllupsdagen høres ut til å ha vært.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå