Gå til innhold

Liker ikke munnsex! :-/

10 stemmer

1. 1. Spørsmål til jentene: Liker dere å få munnsex?

• Hvis personen er veldig flink, så ja...
    • Det er ikke min greie.
      0
    • Nei, synes det er ekkelt!
    • Ja takk!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fantastisk kjæreste, og vi har det utrolig godt sammen på alle måter. Det er bare én ting som kan se ut til å bli et problem; han elsker å gi munnsex, jeg liker ikke å få det. Samtidig liker jeg å gi ham, og han liker å få. Er jeg totalt urimelig som ikke ønsker munnsex fra ham som en del av forspillet?

Jeg liker det virkelig ikke, men har gjort det klart for ham at det absolutt ikke er noe han gjør galt - for jeg har ingen tiltro til at noen kan få meg til å like det. Det er bare ikke min "ting". Fordi jeg er så glad i fyren får han selvsagt gi innimellom. Men i det siste har det blitt et tema flere ganger. Det skal sies vi har et lekent og godt sexliv forøvrig. Er jeg alene om å ikke like det? Er det noe jeg kan si for å få ham til å forstå? :) Prøver å finne et kompromiss, men er vanskelig...

Ps. Kommentarer på at jeg "bør være takknemlig for at han i det hele tatt vil, og holde kjeft" o.l., er uønsket, ffs.

Anonym poster: df84d29f9746c49133339fe00b2cd538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dilemma dette her; du burde jo ikke gjøre noe du ikke liker, men jeg skjønner at han synes det er trist å ikke få gi.. Er det slik at du ikke liker det i det hele tatt, eller er det godt, men du oppnår ikke orgasme?

Jeg vet jeg hadde syntes at det var veldig trist om jeg ikke fikk gi samboeren min oralsex - det er jo så digg, men kanskje ikke like digg om han ikke likte det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja... jeg heller likte det ikke noe særlig i starten. Og det er fortsatt forspill mer enn sex for meg - hakket mindre deilig enn om han suger og kysser brystvortene, feks. Men han blir innmari tent av det, og jeg blir kåt av å se han nyte det, pluss han har forstått det her med fingring underveis. :lur: Så selv om det teknisk sett gir lite, så gir det stadig mer, om du forstår.

Men om du ikke kan finne en slik vinkling, så er det ikke noe du skal gjøre om du absolutt ikke liker det, mener nå jeg..

Anonym poster: 9c9f6d4a37542836d335d97e15474555

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dumt at du la ut avstemmingen som offentlig.

Oralsex, både få og gi, er viktig for meg.

Anonym poster: d751717f0edd98827dd7eea0dbac74f8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...