Caramellis Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hei, jeg har vært hos tannlegen i dag tidelig og har trekt ut en visdomsjeksel, men dem måtte sy litt igjen tannkjøttet. Men saken er at på fredag så er jeg invitert til selskap som blir av masse mat og alkohol. Men da lurer jeg på om jeg kan drikke fordetom jeg har sting i munnen?.. Er 2 dagar til..
Violetsky Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Hei, jeg har vært hos tannlegen i dag tidelig og har trekt ut en visdomsjeksel, men dem måtte sy litt igjen tannkjøttet. Men saken er at på fredag så er jeg invitert til selskap som blir av masse mat og alkohol. Men da lurer jeg på om jeg kan drikke fordetom jeg har sting i munnen?.. Er 2 dagar til.. Tja.. Nå vet ikke jeg om dette er relevant for deg, men da jeg trakk visdomstanna mi, knasket sterke smertestillende en uke etterpå. Og da bør man vel ikke drikke alkohol. Jeg vet ikke hvordan det er i forhold til stingene og slik.
Minya Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Fordel; alkoholen går rett i blodet på deg fra munnen, du blir full billig Ulempe; Alkoholen går rett i blodet på deg og du blir dårlig. Går du på smertestillende fortsatt, anbefales det ikke å drikke alkohol.
Caramellis Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2012 tenkte å drikke med sugerør hvertfall, så ingen alkohol kommer direkte på stingene håper på det beste
Gjest Monica Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Selv om du drikker med sugerør så får du alkohol i såret. Jeg var dum en gang jeg tok en visdomstann og drakk alkohol. Fikk betennelse og brukte 1 mnd før det grodde. Tannlegen sa at en skulle unngå alkohol når en hadde sår i munnen.
Caramellis Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2012 Hmm :/ tannlegen sa bare at jeg ikke skulle spise på 3 timer også ikke røyke hele dagen.. Huff, høres jo IKKE godt ut med betennelse da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå