Gå til innhold

Legger menn merke til rumpestørrelse

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tracy Cox sier i Hot sex at menn ikke tenker på om rompa er stor når de tar dama bakfra. Hvordan vet hun det? Jeg ville da tro at de tenkte på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok like individuelt som alt annet, men jeg antar at når man er midt i en sex-akt så har både menn (og kvinner) andre ting å tenke på enn om baken er større eller mindre enn man hadde ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Tracy Cox sier i Hot sex at menn ikke tenker på om rompa er stor når de tar dama bakfra. Hvordan vet hun det? Jeg ville da tro at de tenkte på det?

Jeg leste akkurat det samme i den boka i går :P

Mulig de ikke legger merke til det under sex men vil nok tro de gjør det ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig at rumpa deres plutselig blir gigantisk med en gang klærne tas av?

Dersom en mann først har fått lyst til å ta deg bakfra, så vet han da hvor bred du er over rumpa fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart som kan holdes inne av trange bukser og andre remedier :P

That aside.. om en først har havnet i den situasjonen at du blir tatt bakfra av en mann så tror jeg så absolutt han har fått en viss greie på størrelsen... hmm.. kanskje ikke på one-night stand da men... jaja.. Tror ikke det har det grann å si akkurat under aktien for å si det slik da. Men personlig så er det ihvertfall for meg mye viktigere med rumpe og lår enn et par veldreide pupper. Så tenker heller gutter som meg foretar den vurderingen før vi kommer så langt som å ta dama bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Trodde mannfolk likte litt former på damer så det ikke ser ut som ei småjente uten hofter de driver på med? Ikke vær redd du : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det vi menn legger merke til negativt med jenteromper, er når de er smale og stygge. Vi liker jenter som ikke ligner gutter. Heterofil tiltrekning mellom kjønnene stimuleres av alt som ikke ens eget kjønn har. Naturen har ordnet det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen gjest

Selvfølgelig legger vi merke til rumpestørrelser. Men som andre har nevnt, har vi lagt merke til den lenge før vi har havnet i senga med vedkommende..

Er enig med han over at det er finest når jenter har "jentehofter", men synes også det kan bli for mye av det gode og det er liksom ikke så "elegant".. Men det er vel smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

De fleste gutter jeg har vært i nærheten av, innrømmer at de legger godt merke til rumper, ja... Men jeg vil tro at under akten, hvis de først har bestemt seg for å ha sex med en person, er det andre ting som er viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere virkelig at rumpa deres plutselig blir gigantisk med en gang klærne tas av?

Dersom en mann først har fått lyst til å ta deg bakfra, så vet han da hvor bred du er over rumpa fra før av.

Kunne ikke skrevet det bedre selv!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde mannfolk likte litt former på damer så det ikke ser ut som ei småjente uten hofter de driver på med? Ikke vær redd du : )
Smaken er da forskjellig!!! Ingen grunn til å lage argumenter når en er stor vel.. Der er altid noen som liker en, uansett....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv at det er i den stillingen rumpa mi ser aller best ut. I bukser og sliktno virker den bare stor, men når jeg står slik blir den så flott i forhold til midjen. Spurte en gang en fyr om hva han syntes og han sa "Jammen, det er jo så flott, rumpa di ser ut som et stort hjerte og jeg er pilen!" Måtte le litt av den dengang, men han hadde jo visserligen et poeng! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...