Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg er ei jente på 17 som skal ta silikon når jeg blir 18 (om 6 mnd). Dette er nøye gjennomtenkt og har hatt lyst på dette siden jeg var 13. Er litt kraftig (75 kg, 1.73 cm høy) elsker formene mine MEN har ingen pupper. Fyller ikke A engang. Så jeg gjør dette for selvtilitten og for å se ut som en kvinne. Tenker å ta 350-375 gram under muskel, ønsker D cup size. Noen som har erfaring med plastikkirurgene i Oslo? Blir brystene myke etter hvert? Noen som vet om klinikker som opererer via armhulen (og 18 års aldersgrense)? Forskjell på lav og høy profil?

Endret av snuppsia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 17 og er faen meg ikke utvokst før du bikker 25! Forbanna griske plastkirurgjævler som skor seg på usikkre småjenter! Gi faen i hele silikondritten, sakff deg en psykolog og sjekk kroppen din når du har bikket 25!

Skrevet (endret)

.

Endret av Citha
Skrevet

Dette er nøye igjennomtenkt og TENK at jeg har nemlig psykolog og vi jobber med saken. Faktisk anbefalte psykologen meg å gjøre dette siden selvtillita er RÆVVA med stor R! Gi faen med å slenge dritt uten å vite noe om situasjonen. Jeg skrev innlegget for å få svar på mine spørsmål, ikke for å få høre det jeg allerede har hørt tusen ganger fra inkompetente folk som ikke eier noe form for forståelse!

Skrevet

Bytt psykolog, for vedkommende kan ikke være hverken flink eller spesielt god. Absolutt ikke i stand til å sette pasienten først rett og slett.

Skrevet

Bytt psykolog, for vedkommende kan ikke være hverken flink eller spesielt god. Absolutt ikke i stand til å sette pasienten først rett og slett.

Nei jeg tror heller jeg bare gir meg blanke i hva du skriver.

Skrevet

Nei jeg tror heller jeg bare gir meg blanke i hva du skriver.

Vær så god. Vi snakkes om 7 - 8 år når du angrer som en hund på at du ikke lot kroppen din utvikle seg ferdig.

Skrevet

Jeg ville ha silikon før jeg ble gravid. Men fant ut at det vare er noe drit, er glad jeg har små pupper :-) Stolt over det.. Gode og faste også.

Store pupper syns jeg ser dumt ut nå, ser ut som en rumpe plasser på brøstet :-p

Jeg har gått opp mange str nå siden jd er gravid da men, håper ikke de blir større nå, liker når de er små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...