Gå til innhold

Bilferie i Norge


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva anbefaler dere? Jeg har vært overalt på Østlandet, samt mye på Sørlandet. Jeg har også sett det meste av Vestlandet nord for Bergen og opp til Stavanger. Ellers har jeg vært mye i Troms. Hva mangler jeg og bør virkelig se?

Anonym poster: a4b3ba7e25d50f1e3ef4cfde0f1520fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helgelandskysten!

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uhm, er det ikke finere å bare ta en tur litt på langs og tvers uten noe mål om at "jeg må innom det og det og det og det"? Hvis du har et mål så glemmer du reisen. Ta deg en tur til grensen oppe i nord så får du sett mye på veien. Det er mye fint å se både her og der, men mye å overse hvis du skal en viss plass og glemmer alt rundt deg.

Anonym poster: 041a62e1d01d844aab4c88fc07ff4885

AnonymBruker
Skrevet

Helgelandskysten!

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

Tusen takk! Det så fantastisk flott ut der, så dit skal jeg! :)

Anonym poster: a4b3ba7e25d50f1e3ef4cfde0f1520fa

AnonymBruker
Skrevet

Uhm, er det ikke finere å bare ta en tur litt på langs og tvers uten noe mål om at "jeg må innom det og det og det og det"? Hvis du har et mål så glemmer du reisen. Ta deg en tur til grensen oppe i nord så får du sett mye på veien. Det er mye fint å se både her og der, men mye å overse hvis du skal en viss plass og glemmer alt rundt deg.

Anonym poster: 041a62e1d01d844aab4c88fc07ff4885

Jeg hater å kjøre bil, så jeg vil helst bestemme meg for noen plasser vi heller kan være litt lenger :)

Anonym poster: a4b3ba7e25d50f1e3ef4cfde0f1520fa

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk! Det så fantastisk flott ut der, så dit skal jeg! :)

Anonym poster: a4b3ba7e25d50f1e3ef4cfde0f1520fa

I så tilfelle anbefaler jeg Vega havhotell, gåkkå mathus, Hildurs urterarium, Mosjøen (sjøgata), Sandnessjøen for en tur på byen, Alstahaug, topptur på de syv søstre, Dønna/Herøy, Træna og Klokkergården.

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

Skrevet

Jæren og det eldgamle slettelandet som fins der er helt unikt for norge. Nyyydelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jæren og det eldgamle slettelandet som fins der er helt unikt for norge. Nyyydelig.

Kan du lese?

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

  • Liker 1
Skrevet

Kan du lese?

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

Ja kan ikke du? Det står Vestlandet nord for Bergen og opp (?) til Stavanger. Det inkuderer ikke Jæren så vidt meg bekjent ditt nek!

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja kan ikke du? Det står Vestlandet nord for Bergen og opp (?) til Stavanger. Det inkuderer ikke Jæren så vidt meg bekjent ditt nek!

Jeg tolket det som vestlandet nord for Bergen, i tillegg til vestlandet opp til Stavanger, dvs. alt mellom Bergen og Stavanger er usett.

Anonym poster: 4968940c9c25b03a35acc900eb58c34d

Skrevet

Hva anbefaler dere? Jeg har vært overalt på Østlandet, samt mye på Sørlandet. Jeg har også sett det meste av Vestlandet nord for Bergen og opp til Stavanger. Ellers har jeg vært mye i Troms. Hva mangler jeg og bør virkelig se?

Anonym poster: a4b3ba7e25d50f1e3ef4cfde0f1520fa

Norangsdalen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du lese?

Med tanke på at hun skrev et svar så kan vi trygt gå ut fra at hun kan lese. Så hvis det var et seriøst spørsmål så er du rett og slett bare dum.

Hvis du var ute etter å insinuere at hun er så dum at hun ikke kan lese så er du rett og slett bare ond.

Ikke vær ond.

Hvis du er litt hyggelig, ved å svare feks. "Takk for godt forslag, jeg har faktisk vært der alt, men absolutt enig med deg, det er noe som en virkelig burde oppleve! :)", så får du også flere som ønsker å gi deg gode råd.

Slik du svarte nå så bekymrer folk seg for å få sure svar fra deg og da motiverer du de til å heller la vær å gi deg noen tips.

Dette er for all del godt ment. :)

Anonym poster: 041a62e1d01d844aab4c88fc07ff4885

Skrevet

Med tanke på at hun skrev et svar så kan vi trygt gå ut fra at hun kan lese. Så hvis det var et seriøst spørsmål så er du rett og slett bare dum.

Hvis du var ute etter å insinuere at hun er så dum at hun ikke kan lese så er du rett og slett bare ond.

Ikke vær ond.

Hvis du er litt hyggelig, ved å svare feks. "Takk for godt forslag, jeg har faktisk vært der alt, men absolutt enig med deg, det er noe som en virkelig burde oppleve! :)", så får du også flere som ønsker å gi deg gode råd.

Slik du svarte nå så bekymrer folk seg for å få sure svar fra deg og da motiverer du de til å heller la vær å gi deg noen tips.

Dette er for all del godt ment. :)

Anonym poster: 041a62e1d01d844aab4c88fc07ff4885

Men så var det ikke TS som svarte der da...

AnonymBruker
Skrevet

Men så var det ikke TS som svarte der da...

Oops... :gjeiper:

Anonym poster: 041a62e1d01d844aab4c88fc07ff4885

AnonymBruker
Skrevet

Ja kan ikke du? Det står Vestlandet nord for Bergen og opp (?) til Stavanger. Det inkuderer ikke Jæren så vidt meg bekjent ditt nek!

Hva anbefaler dere? Jeg har vært overalt på Østlandet, samt mye på Sørlandet. Jeg har også sett det meste av Vestlandet nord for Bergen og opp til Stavanger. Ellers har jeg vært mye i Troms. Hva mangler jeg og bør virkelig se?

Anonym poster: a4b3ba7e25d50f1e3ef4cfde0f1520fa

Det eneste neket her er deg.

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

Skrevet

Tråd ryddet for spam

Kosmose, mod

Skrevet

Det eneste neket her er deg.

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

Er i godt selskap med en patetisk AB!

AnonymBruker
Skrevet

Er i godt selskap med en patetisk AB!

:skratte:

Anonym poster: b5516d2e396b32a27e7df2d809ce2a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...