Gå til innhold

Vårt første barn


Aja

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver meg på å skrive, selv om det gikk dårlig forrige gang jeg prøvde.

Skrev bryllupsdagbok men det ble plutselig så travelt med avsluttende eksamener og bryllupsforberedelser at jeg ikke rakk å være noe særlig mer på nettet. Tror jeg ble litt etterlyst, så om noen husker meg så lever jeg og har dårlig samvittighet for at jeg bare forsvant!

Det er altså to år siden jeg giftet meg med mannen som er verdens beste for meg. :)

Vi er begge 83 årgang. Det tok litt tid før lysten på barn kom for alvor, men forrige sommer drømte vi litt om at kanskje vi skulle prøve neste sommer..? Vi startet å prøve i begynnelsen av mai i år og det klaffet på første forsøk. :rodmer:

Jeg er altså i uke 8 nå, med termin 6 februar.

Har fortalt det til nærmeste familie, men vil vente med å offentliggjøre det til etter legesjekken jeg har time til i slutten av Juli. Så det hadde vært fint med noen å snakke med! Er ikke så kjent her inne enda, men satser på å bli det etterhvert. :)

Forløpig har jeg det veldig bra, har sluppet kvalme - men er fryktelig trøtt. :fnise:

Også bekymrer jeg meg veldig mye for å miste... :sukk:

Men prøver å tenke at det skal gå bra. :)

Det var litt om meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk og håper du har rett! :)

Føles bra ihvertfall, er bare veldig sliten. Og sulten!

Har i tillegg hatt veldig mye å gjøre i det siste, så det skal bli godt med fri til helgen!

Jeg syntes det er så vanskelig å ikke si noe til resten av verden... Litt over en måned igjen å være hemmelighetsfull på!

Prøvde terminkalkulatoren hos babyverden, men ble så skuffet at jeg ikke vil poste den! Den satte meg en uke tilbake i forhold til hva vi selv og legen regnet ut, og jeg er for trøtt til å tenke ut om det er en logisk forklaring. :fnise:

Finnes det et lignende uttrykk som "bridezilla" for gravide?

Isåfall føler jeg meg veldig sånn nå! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...