Gjest Svampen Skrevet 23. juni 2012 #21 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Hvordan kan jeg møte gutter egentlig? Har så utrolig lyst å finne drømmekjæresten, men da må jeg jo selvfølgelig møte folk;) Anonym poster: c70fedc2e1bcb3a9286153c2799fa411 Jeg foreslår at du går ut på byen en kveld! Det møter man mange, og det er overraskende mange som har funnet typen sin på fest! Eventuelt kan du begynne med en hobby som du liker der du vet at du kommer til å møte mange gutter. Jeg går feks på kampsport, og er den eneste jenta der Endret 14. juli 2012 av Svampen
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #22 Skrevet 23. juni 2012 TS her. Jeg skal faktisk på byen i dag! Med to venninner:) håper jeg tør å prate med noen har ganske dårlig selvtillit og er sjenert av meg, så det er sjeldent at jeg prater med helt fremmedepå byen. Vors pleier å være litt lettere. Greia er at jeg ikke har så mange venner, og de er ofte opptatt. Derfor er jeg mye alene og sammen med familien. Det er liksom ikke så mye jeg vil gjøre alene, og da møter jeg jo ikke nye folk. Så målet med tråden var egentlig å høre med dere hvordan jeg kan møte gutter, når jeg er mye alene jeg hadde aldri turt å dra på byen alene f.eks Anonym poster: c70fedc2e1bcb3a9286153c2799fa411
Gjest Svampen Skrevet 23. juni 2012 #23 Skrevet 23. juni 2012 TS her. Jeg skal faktisk på byen i dag! Med to venninner:) håper jeg tør å prate med noen har ganske dårlig selvtillit og er sjenert av meg, så det er sjeldent at jeg prater med helt fremmedepå byen. Vors pleier å være litt lettere. Greia er at jeg ikke har så mange venner, og de er ofte opptatt. Derfor er jeg mye alene og sammen med familien. Det er liksom ikke så mye jeg vil gjøre alene, og da møter jeg jo ikke nye folk. Så målet med tråden var egentlig å høre med dere hvordan jeg kan møte gutter, når jeg er mye alene jeg hadde aldri turt å dra på byen alene f.eks Anonym poster: c70fedc2e1bcb3a9286153c2799fa411 Så bra at du får med deg venninnene dine ut! Prøv å ikke vær for "avhengige" av dem. Ikke følg etter dem hele tiden, og vær litt "fri". Slå deg løs og bruk sjarmen og utstrålingen din. Om du feks. ikke er flink til å danse, må du bare slå deg løs og prøve. Folk legger merke til dette, og kanskje kommer det en gutt til deg på dansegulvet? Drikk så mye at du blir i godt humør og tør å slå deg løs, men ikke så mye at du må spy/sjangler bortover gulvet - det er lite sjarmerende. Og ikke snus/røyk, mange gutter liker ikke at jenter gjør det. Lykke til
SemperFi Skrevet 24. juni 2012 #24 Skrevet 24. juni 2012 Kanskje legge vekk "good girl" attituden og bli litt mer naughty?
Gjest BM2 Skrevet 24. juni 2012 #25 Skrevet 24. juni 2012 Kanskje legge vekk "good girl" attituden og bli litt mer naughty? Var jo det JEG sa jo! Vis kløft. Er ikke mer som skal til...
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #26 Skrevet 24. juni 2012 Var jo det JEG sa jo! Vis kløft. Er ikke mer som skal til... Hva er galt med å være good girl da? Anonym poster: 203e67626caaa723606f64328a1a4f0d
SemperFi Skrevet 24. juni 2012 #27 Skrevet 24. juni 2012 Hva er galt med å være good girl da? Anonym poster: 203e67626caaa723606f64328a1a4f0d Noen ganger er det ok, men når du ser at hun aldri kan slå ut håret en gang i blant, så kan man se kjip ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå