Gå til innhold

Hvordan møte gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg er en singel jente på 25 år. Har aldri hatt kjæreste og har så utrolig lyst på.

Jeg er passe pen, slank, glad og snill. Litt sjenert, men klarer å fint å prate med folk jeg føler kjemi med.

Problemet er at jeg aldri møter gutter. Jeg har ikke så mange venner, og er mye alene. Nå i ferien er jeg i barndomsbyen, og er mye med mamma og pappa. Har noen venninner, men de har mye å gjøre, jobber mye, er sammen med sine kjærester osv.

Hvordan kan jeg møte gutter egentlig? Har så utrolig lyst å finne drømmekjæresten, men da må jeg jo selvfølgelig møte folk;)

Anonym poster: c70fedc2e1bcb3a9286153c2799fa411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter litt med det samme - bare på andre siden. Hvordan skal sånne som oss møte hverandre??

Skrevet

Sleng ut et bilde med kløft på Sukker og du er i gang... Ekke så mye som skal til om du er kvinne ser du.

• Liker 5
Gjest Høymann
Skrevet

Internett har mye av skylden tenker jeg. Gjelder hvertfall meg.

Sitter i samme situasjon selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde vært litt mindre anonym så kunne jeg jo skrevet til deg.... ;) Forøvrig i helt samme situasjon selv, bortsett fra at jeg er gutt.

Anonym poster: 6739b08be436f78c56587fc15b58cb07

Skrevet

Hvis du hadde vært litt mindre anonym så kunne jeg jo skrevet til deg.... ;) Forøvrig i helt samme situasjon selv, bortsett fra at jeg er gutt.

Hadde du vært litt mindre anonym så kunne hun skrevet til deg :filer:

• Liker 4
Skrevet

Nettdating er tingen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nettdating er tingen ;)

Ja, hvis man er jente og fotogen. Ellers er det bare å glemme.

• Liker 4
Skrevet

Delta i nettsamfunn, og bli kjent med folk. Delta på møter i virkeligheten, og bli kjent med flere mennesker der. La deg bli invitert med ut på fester og lignende. Verre er det ikke.

Om du slenger med et bilde samt hvor du bor og sånt, så får du nok allerede noen henvendelser her.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg møte gutter egentlig?

På KG, vel! Du virker jo grei. Legg ut bilde av deg, så tar jeg kontakt hvis jeg liker det jeg ser også :)

Anonym poster: bd9cd827d01246e94626b11859eb24b0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis man er jente og fotogen. Ellers er det bare å glemme.

Tull. Jenter får drøssevis at meldinger uansett. Det er gutta som må være fotogene for å ha sjans.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tull. Jenter får drøssevis at meldinger uansett. Det er gutta som må være fotogene for å ha sjans.

Vel ikke helt sant. Jeg er medlem på sukker, ikke supermedlem. Har vært litt til og fra medlem i 2 år, er jeg pålogget mye får jeg mye meldinger, men når jeg ikke er på er det ikke så mye. Største problemet er vel at mange av de som tar kontakt er i kategori uaktuell. Mange av de jeg kontakter svarer ikke tilbake. Jeg vil si at jeg er ganske pen, slank og har bra profil. Taler nok litt mot meg at jeg har barn og er ganske karrierebevisst.

De jeg har truffet har stort sett vært veldig bra, og jeg har hatt noen nestenforhold, men dessverre ikke noe mer enn det. Flere av mennen jeg har truffet er blitt venner/bekjente og har gjort at jeg har fått større bekjentskapskrets.

Anonym poster: daf6dc0149b073b0ba56aef9b4baefa4

Skrevet

Vel ikke helt sant. Jeg er medlem på sukker, ikke supermedlem. Har vært litt til og fra medlem i 2 år, er jeg pålogget mye får jeg mye meldinger, men når jeg ikke er på er det ikke så mye. Største problemet er vel at mange av de som tar kontakt er i kategori uaktuell. Mange av de jeg kontakter svarer ikke tilbake. Jeg vil si at jeg er ganske pen, slank og har bra profil. Taler nok litt mot meg at jeg har barn og er ganske karrierebevisst.

De jeg har truffet har stort sett vært veldig bra, og jeg har hatt noen nestenforhold, men dessverre ikke noe mer enn det. Flere av mennen jeg har truffet er blitt venner/bekjente og har gjort at jeg har fått større bekjentskapskrets.

Med andre ord, HELT sant...

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

How you doin?

Du sier det selv: du må møte folk. Om det er over nettet, på byen, på café, på kjøpesenteret, felles bekjent - du må faktisk møte dem.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar:)

Men hvor kan jeg møte gutter/folk?

Vil på byen og sånt, men kommer ikke til å dra ut alene :sjenert:

Prater aldri med folk på butikken ol. Hva slal man si liksom?

Nettdating er ikke noe for meg. Har prøvd. Eller, møtte ikke noen gutter, men pratet litt med noen.

Åh :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Med andre ord, HELT sant...

Nei ikke helt sant, for meldingene kommer ikke av seg selv, krever at jeg er på onlinelister, klikker på profiler etc. Og får som sagt ofte ikke svar på meldinger jeg sender. Det er jo heller ikke noe mål i seg selv å få "mange" medlinger, det er et mål å få medlinger fra de rette.

Og hva betegener man som mange meldinger? Jeg har ikke vært logget på å en uke, og har ikke fått noen. For 2 uker siden var jeg inne, og fikk ca 7 meldinger i løpet av noen dager.

Til TS: tenk større bekjentskapskrets, og gjerne da jenter. Jeg treffer flere menn som er venner av venninner.

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere!

Jeg er en singel jente på 25 år. Har aldri hatt kjæreste og har så utrolig lyst på.

Jeg er passe pen, slank, glad og snill. Litt sjenert, men klarer å fint å prate med folk jeg føler kjemi med.

Problemet er at jeg aldri møter gutter. Jeg har ikke så mange venner, og er mye alene. Nå i ferien er jeg i barndomsbyen, og er mye med mamma og pappa. Har noen venninner, men de har mye å gjøre, jobber mye, er sammen med sine kjærester osv.

Hei!

Omtrent i samme situasjon selv og vi kunne selvsagt giftet oss:-),

men selv bruker jeg sommeren til å gå mer drastisk til verks. Jeg skal studere. Enten starte på en bachelor eller ta en master i utlandet. Det krever jo at man faktisk ønsker å studere og har muligheten da. Men et av kriteriene jeg har satt på studie er at man lett blir kjent med mange nye mennesker og at det er meget sosialt.

Edit: Får legge til at jeg bor i Oslo, LOL

Anonym poster: e2248606fc1317914433cf5dfb15e8dc

Skrevet

Nei ikke helt sant, for meldingene kommer ikke av seg selv, krever at jeg er på onlinelister, klikker på profiler etc. Og får som sagt ofte ikke svar på meldinger jeg sender. Det er jo heller ikke noe mål i seg selv å få "mange" medlinger, det er et mål å få medlinger fra de rette.

Og hva betegener man som mange meldinger? Jeg har ikke vært logget på å en uke, og har ikke fått noen. For 2 uker siden var jeg inne, og fikk ca 7 meldinger i løpet av noen dager.

Til TS: tenk større bekjentskapskrets, og gjerne da jenter. Jeg treffer flere menn som er venner av venninner.

Jeg var der inne i mange år, jeg fikk mindre en fem henvendeleser...

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hih, realfagsfakultetet. Sikle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...