Gå til innhold

Har du vært en elsker/elskerinne?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Liker best å bli kjent med de jeg knuller.

Anonym poster: 78f732b245efebb7495431c247f9d2ef

Skrevet

Nei. Liker best å bli kjent med de jeg knuller.

Anonym poster: 78f732b245efebb7495431c247f9d2ef

Er ikke det greia med elskere/elskerinner da?

Skrevet

Nei. Liker best å bli kjent med de jeg knuller.

Anonym poster: 78f732b245efebb7495431c247f9d2ef

Jeg mener ikke ONS:-) men en som du treffer inni mellom for gjensidig nytelse:-)

Skrevet

For meg er elskere/elskerinner personer mennesker i forhold er utro med over tid. Er det det du mener? Eller mener du pulevenner?

  • Liker 1
Skrevet

Jepp. Heftig forhold til min vennines x. Sex, film og aNdre venne/kjæresteaktiviteter. Av diverse grunner kunne ingen kjente finne ut om oss. Hjemme snek jeg meg over til hans hus etter mørkets frembrudd. I hovedstaden der han studerer var det enklere. Da gikk vi fritt på open gate og oppførte oss som ett normalt kjærestepar.

Lidenskapelig og deilig. Frykten for å bli oppdaget gjorde alt litt bedre. Men deilig å vite at det ikke var noen forpliktelser eller fremtid. Begge hadde egne liv ved siden av som inneholdt andre sexpartnere...

Skrevet

Jeg har hatt en elskerinne. Vi følte absolutt ingenting for hverandre. Satt til og med og snakka sammen om det. "Vi burde da blitt forelska nå, burde vi ikke?" Men nei, vi var totalt forskjellige og hadde ingenting å snakke om. Men sexen funka. :)

Da hadde jeg ikke hatt kjæreste før, så jeg visste ikke at sex med følelser er mye bedre! Og hun var også singel, altså, bare så det er klart.

Skrevet

For meg er elskere/elskerinner personer mennesker i forhold er utro med over tid. Er det det du mener? Eller mener du pulevenner?

Vet at noen er elsker/elskerinne til en annen som er allerede i et forhold. Ja, dette har noe utroskap i seg. Hvordan fungerer et slik elsker/elskerinne forhold?

Kaller mann forresten pulevenner elsker/elskerinne? Heter det ikke friend with benefits?:-)

Litt forvirret her!!!

Skrevet

Vet at noen er elsker/elskerinne til en annen som er allerede i et forhold. Ja, dette har noe utroskap i seg. Hvordan fungerer et slik elsker/elskerinne forhold?

Kaller mann forresten pulevenner elsker/elskerinne? Heter det ikke friend with benefits?:-)

Litt forvirret her!!!

Haha, jeg ble forvirret selv, det var derfor jeg måtte spørre. :gjeiper:

Jeg har aldri vært elskerinnen til en som var i et forhold (eller jo, en gang, men da visste jeg ikke om det), så det kan jeg ikke svare på.

Jeg kaller ikke pulevenner/friends with benefits for elskere og elskerinner, men det er det visst mange som gjør. Bare se på svarene her. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra den tradisjonelle "ligge med gift mann/kvinne"-definisjonen, så, nei. Vi er friends with benefits, men han tenner på ideen om å kalle meg elskerinne (og for å være ærlig så høres "elskerinne" mye bedre ut enn "knullekompis" i diverse meldinger og dirty-talk). Så da så.. :sengekos:

Vi er derimot gode på snike-rundt delen av det hele. Ellers mye kjæreste-aktig kos. Og en god del til tilbragt som venner.

Anonym poster: 0f73689abf4e9f7d8abdba2b65f46556

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det greia med elskere/elskerinner da?

Hehe, sant nok.

Anonym poster: 78f732b245efebb7495431c247f9d2ef

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Liker best å bli kjent med de jeg knuller.

Anonym poster: 78f732b245efebb7495431c247f9d2ef

Elsker/inne-forhold impliserer vel noe fast, i motsetning til ONS?

Anonym poster: 760090c1cfd16c8f69d14f63c9e3228e

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

puleven: ein eun treff nå og då, ingen kjensler

elsker: der eine parten er i eit forhold

eg har pv og det funkar fint

Skrevet

Liker ikke ordet pulevenn, syns det høres så....tacky ut. Så derfor kalte jeg og hu jeg kun hadde et sex-forhold med hverandre for elskerinner. Kunne aldri vært det med noen som var i et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har en elsker, men ingen av oss er i noe forhold så da gjør vi vel som vi selv tenker.

Eller en pulevenn som andre her kaller det, bare at det høres så stygt ut.

Anonym poster: e99ad3d3f13e35c6226c4e80cda503e9

Gjest KateW
Skrevet

Hm, jeg trodde elsker var en man hadde et seksuelt forhold til, men ikke var kjæreste med.

Skrevet

Jeg ble kjent med en mann som er gift:-) Jeg liker han veldig godt og han liker meg.

Han vil ha en elskerinne, han sier at han er på vei ut av eksteskapet sitt, bla bla bla...Tror ikke på det. Men siden jeg liker han veldig godt og vi har hatt sex et par ganger, noe som var veldig bra, begynte jeg å tenke om hvordan det ville fungere.

Når jeg leser svar på innlegget mitt forstår jeg at det ikke er lurt med følelser....

På den andre siden har jeg ikke hatt det så bra seksuelt som jeg har med han. Han sier det samme. Vi kjenner at vi stråler, slipper oss løs og nyter tilvarelsen.

Er det fordi vi vet at det er forbudt?

Help me! Jeg er svært forvirret og usikker..

Gjest test123
Skrevet

Jeg ble kjent med en mann som er gift:-) Jeg liker han veldig godt og han liker meg.

Han vil ha en elskerinne, han sier at han er på vei ut av eksteskapet sitt, bla bla bla...Tror ikke på det. Men siden jeg liker han veldig godt og vi har hatt sex et par ganger, noe som var veldig bra, begynte jeg å tenke om hvordan det ville fungere.

Når jeg leser svar på innlegget mitt forstår jeg at det ikke er lurt med følelser....

På den andre siden har jeg ikke hatt det så bra seksuelt som jeg har med han. Han sier det samme. Vi kjenner at vi stråler, slipper oss løs og nyter tilvarelsen.

Er det fordi vi vet at det er forbudt?

Help me! Jeg er svært forvirret og usikker..

Hva er det du egentlig ønsker hjelp med her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...