MockingJay Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Her om dagen la jeg merke til at brystvorten min vare "borte". Den trenger ikke mer en noen dytt for å komme fram, men den går bestandig tilbake inn. Det har "pågått" i noen dager nå. Dette er noe som aldri har skjedd før. Jeg har prøvd å søke litt fram å tilbake på nettet, men kommer bare til amme-tråder og problemer med det. Vi har mye brystkreft i familien og fordi jeg er paranoid så tenkte jeg selvfølgelig på det med engang. Mitt spørsmål er egentlig om dette er noe å bekymre seg for?
Gjest Iah Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Det er sikkert ingenting, men jeg hadde tatt kontakt med lege bare for å være sikker. NHI.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Regner med at du sjekker deg jevnlig, da? Du ville nok ha kjent det om det var noe, men gå til legen, få en hundre prosent tommel opp og ro i sjelen.
sebastianen Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 Her om dagen la jeg merke til at brystvorten min vare "borte". Den trenger ikke mer en noen dytt for å komme fram, men den går bestandig tilbake inn. Det har "pågått" i noen dager nå. Dette er noe som aldri har skjedd før. Jeg har prøvd å søke litt fram å tilbake på nettet, men kommer bare til amme-tråder og problemer med det. Vi har mye brystkreft i familien og fordi jeg er paranoid så tenkte jeg selvfølgelig på det med engang. Mitt spørsmål er egentlig om dette er noe å bekymre seg for? Ikke for å skremme deg, men bestill time hos legen din idag, innsunket brystvorte kan være symptom på svulst.
Tarzani Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Alle sånn plutselige forandringer bør sjekkes hos lege! Det er sikkert ingenting galt, men det er verdt å sjekke opp i det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå