Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Saken er denne: Jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig klar for en sydentur i sommer, men problemet er at det ikke passer for noen av vennene mine. Jeg har derfor begynt å tenke på å reise alene til syden. Jeg har aldri reist alene på denne måten før, og vet liksom ikke helt hva jeg skal se etter. Jeg ønsker jo naturligvis ikke å ligge på en solseng å svette kliss oppi en haug med barnefamilier, men er litt usikker på om jeg bør satse på et partyhotell også? Det hadde jo vært gøy å reise en plass hvor det er lett å bli kjent med folk, så tanken har jo streifet meg å reise til et av disse typiske partystedene (ala Magaluf, Ibiza, Sunny Beach o.l), men er igjen redd for å føle meg veldig alene og ensom hvis jeg er omringet av vennegjenger på tur... Er det noen som har forslag eller som har reist alene på en slik tur selv? Setter pris på alle inspill :) (Er 20 år forresten)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var på din alder reiste jeg alene til Magaluf i 3 uker. Det gikk kjempefint, ble kjent med masse folk og hadde en kjempeferie. Den gang som da er jo Magaluf party plass nr 1. Hvordan det er der nå vet jeg ikke men er jo populært blant din aldersgruppe. Jeg bodde på et hotell som Ving fremdeles har som heter Vista Sol. Det ligger midt i byn og er fremdeles populært blant ungdom om sommeren. 1 min og du er i byn. nå er det nok mer dop der enn den gangen jeg reiste så en må jo være obs uansett hvor man reiser. Hvis det er skikkelig party du er etter så er nok det plassen for deg. Er du utadvendt så er det nok ikke problem og bli kjent med andre der. jeg har bare gode minner fra den tiden. (jeg er i 40 årene nå) :tommelopp:

Anonym poster: 7a1d281074a9f64ce3e4d37c9e586ab1

AnonymBruker
Skrevet

Her er en side hvis du vil enten reise sammen med noen eller møte noen der du skal på ferie :)

http://www.reisevenn.no/

Det går som regel helt fint å reise alene. Du blir fort kjent med folk hvis du er litt åpen :)

Anonym poster: bf8fd945b4311ef4771bf503bf35e4d8

Gjest villrev
Skrevet

Jeg har gjort det en gang, det gikk fint, ble kjent med to jenter på hotellet med en gang vi kom dit og jeg hang en del med dem mens jeg var der :)

Gjest villrev
Skrevet

Her er en side hvis du vil enten reise sammen med noen eller møte noen der du skal på ferie :)

http://www.reisevenn.no/

Det går som regel helt fint å reise alene. Du blir fort kjent med folk hvis du er litt åpen :)

Anonym poster: bf8fd945b4311ef4771bf503bf35e4d8

jeg har sett på den siden før, men skjønner ikke noe av den? Finnes det andre sider man kan lete etter reisevenner.

til ts: jeg vil og reise i sommer, men har ikke noen å reise med. Men jeg vil ikke til syden helst, synes det er litt kjedelig. kunne tenkt meg å dra til en storby og reise litt rundt.

Skrevet

Jeg skal til Alanya i juli, helt alene.

Send en pm om du reiser dit :).

Jeg er 24 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...