Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hårpryd
Skrevet

Er det stygt? Er hentesveis stygt?

Ja, hva synes vi kvinner om menn som mister håret?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typen min har mista hår han, ikke så mye enda da, men han er kjekk :D Hentesveis er stygt, mist håret med ryggen rak!:)

Anonym poster: d1de0f067b3e2b50a95f05fc3a32923f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om man har så lite hår at man må ha hentesveis; barber det av eller få tupe:P Hentesveis må være noe av det mest usexy jeg ser, samme hvor heit mannen måtte være ellers.

Men ellers har jeg ikke så mye i mot at menn mister håret. Er jo kjekt å ha en manke å ta i, for all del, men det er viktigere ting jeg ser etter i en partner liksom:P Kjæresten min er 31, og han er tynn i håret på toppen(tar etter faren, faren så ut som han gjør nå da han var 16!). Og håret til kjæresten min plager han mer enn det plager meg, men har jo forsåvidt forståelse for det da.

Anonym poster: d53567ac049a270b6300c96824be7607

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er penere med hår enn uten, men ikke så mye å gjøre med det. Hentesveis er stygt.

Anonym poster: a17b87a8e8eb39455fcbdc971da53cda

• Liker 1
Skrevet

Personlig så synes jeg at det er skamstøggt. Sex med en mann som har hårtap er æsj..

Har selv vært vitne til at pene menn har mistet håret og fått viker,måne osv..de har ikke vært mye pene etterpå for å si det sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jenter kan bruke 100 sminkeprodukter, dyreste veskene, smykkene, FALSK HÅR,og menn i en viss alder ikke kan få seg parykk jeg

Anonym poster: df345450f7e51898942675eb837b8f34

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

begynner de å miste håret .anbefaler jeg å ta av alt.

skalla menn er sexy :hjerter:

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jenter kan bruke 100 sminkeprodukter, dyreste veskene, smykkene, FALSK HÅR,og menn i en viss alder ikke kan få seg parykk jeg

Anonym poster: df345450f7e51898942675eb837b8f34

Huff så sinna! :kgbaby: Er du en mann med hårtap som ble litt sår av å lese i denne tråden?

Skrevet

begynner de å miste håret .anbefaler jeg å ta av alt.

skalla menn er sexy :hjerter:

Skallede menn er stygge. Menn uten hår har ingen seksuell tiltrekningskraft.

• Liker 1
Gjest Peaches
Skrevet

Skallede menn er stygge. Menn uten hår har ingen seksuell tiltrekningskraft.

mer til meg :lur:

• Liker 8
Skrevet

Fin kropp på et par stykker og kjekke ansiktstrekk osv, men sorry, hårtapet tar vekk fokuset.

Judd Law er et fint eksempel. Han er faen ikke mye fin lengre med den glisne hår"manken".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner mistet nesten alt håret i midten av 20-årene og han har en helt utrolig vakker kone.

Anonym poster: c0aaa13a4042f3bcd992079ea19ab776

Skrevet

Oi, her lyste det bitterhet lang vei! Tipper TS enten er en mann som har mista drømmedama til en skalla kjekkas eller ei dame som er dumpa av en.

• Liker 4
Skrevet

En jeg kjenner mistet nesten alt håret i midten av 20-årene og han har en helt utrolig vakker kone.

Anonym poster: c0aaa13a4042f3bcd992079ea19ab776

Da bryr hun seg kanskje ikke så mye om det ytre da.

Personlig så synes jeg at menn med hårtap er seksuelt avtennende.

• Liker 1
Skrevet

Da bryr hun seg kanskje ikke så mye om det ytre da.

Personlig så synes jeg at menn med hårtap er seksuelt avtennende.

Og det er jo helt greit, men hvorfor tror du at alle har de samme preferansene når det gjelder utseende som du har?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...