Gå til innhold

Oral sex + mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heia!

Jeg har et litt snodig spørsmål til dere kvinner, hehe. :rodmer:

Går det bra å utføre oral sex på kjæresten når hun har mensen? Er det fare for at jeg får kjeften full av "tomatsuppe"?

Hun har ikke lyst på penetrering når hun har mensen, så da tenkte jeg at vi kunne kose oss med litt oral sex istedenfor, men det blir nok ikke aktuelt hvis det er fare for å få kjeften full av tomatpure.

Hehe, håper på svar! :fnise:

Anonym poster: 0578dfdec9f2641610c6ff607258a5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet :P Sykeste jeg har hørt på lenge :P

Men det er vel bare å stappe opp en tampong det...Problemet løst :P

Skrevet

Jeg er ikke kvinne.

Det er forskjellige faktorer som spiller inn, 1. ønsker hun dette? Ofte så føler ikke kvinner seg vel om du skal ned å leke når de har mensen.

Tenk også på hvor lenge det er siden hun sist dusjet.

Skrevet

Så lenge hun er nydusjet og har en tampong er det ikke noe problem. Men det er ikke alle som er komfertable med det, så det må du nesten høre med henne om :)

Skrevet

Jeg er absolutt ikke prippen men æsj?

Men for all del, kos deg.

AnonymBruker
Skrevet

1239883733_Angry_Video_Game_Nerd.gif

Anonym poster: b9387a5be204a9013c7a1edd2f411a01

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problem om kjæresten ønsker det, selvsagt med tampong og nyvasket. For min del så tok det tid og trygghet før det skjedde hos oss, så det er kanskje ikke noe en spør en kvinne om etter en måned sammen. Men jeg tror kanskje jeg tilhører minoriteten av kvinner som føler seg vel med det, du ser jo bare på svarene her, æsj, ugg blæ, ekkelt, osv

Men snakk med henne om det, men for å genalisere litt her så vil jeg nok si at kvinner som ikke ønsker å ha sex under mensen, ønsker heller ikke oralsex

Anonym poster: 24531e3e4fc58818042483af720eb22d

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Haha, for min del kan jeg godt greie meg uten [Å GI] oral sex i en uke, altså. Jeg tenkte bare i tilfelle kjæresten ville at jeg skulle gjøre det, så vet jeg i alle fall hva jeg kan forvente.

Jeg vil helst ikke få bacalao i munnen når jeg tilfredstiller kjæresten.

Takk for hjelpen! :jepp:

Anonym poster: 0578dfdec9f2641610c6ff607258a5d4

Skrevet

Syns bacalao var å ta litt i :P hun aborterer jo ikke.... :kvalm:

• Liker 3
Skrevet

Ts det renner ikke verken klippfisk eller tomatpurre ut av meg ved mensen så jeg lurer på hvilke damer du har vært med? Man kan begynne å undre seg.

Ikke har jeg prøvd å slikke noen med mensen heller så det er litt vanskelig å si hva du kan forvente deg, men om du tror det renner litervis med klippfisk og tomatsuppe ut av oss er det best å roe ned forventningene. I og med at hun ikke har nevnt noe til deg om oralsex med mensen så tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på det, det er ikke så vanlig at kvinner ønsker det. Jeg kunne ha gjort det om mannen hadde insistert, men har enda til gode å møte en slik mann

• Liker 3
Skrevet

Oral sex ved mensen, no thanks.. :S

Hvis dama ikke vil ha sex, vil hun nok ikke ha en tunge der nede heller.

Så klart med tampong og en dusj så funker det jo..

AnonymBruker
Skrevet

For noen udelikate beskrivelser du har av mensen :spy:

Anonym poster: 589edac289afa8a17a62eec15f1fea36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fy så ekkelt,det har jeg aldri tenkt på en gang,det kommer jo klumper og urenheter ut av kroppen og stinker jævlig ekkelt.

Liker å ha kroppen i fred når uka er her.

Anonym poster: b36866e91fd5beca37ad630a2631769e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...