Gå til innhold

Gave for bestått oppkjøring

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har ei venninne som i alle år har utsatt å ta lappen, men som nå i en alder av 30 år endelig har mannet seg opp til å få gjort det. Kjempestolt av henne! Så tenkte jeg at jeg gjerne ville gi henne en liten gave. Tenkte noe ala en kurv fylt med forskjellige ting (eller noe sånt), men jeg er helt blank! Det eneste jeg har klart å komme på er å brenne en CD med forskjellige sanger som hun kan ha i bilen. Hun og mannen har allerede bil, og derfor gir det heller ikke mening å kjøpe en liten lekebil e.l. Noen smarte folk der ute som har noen gode ideer? Takker for alle tips! :)

Endret av MsPaddington
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke kjøpe noe bilrelatert, du vil vel bare vise at du er stolt over henne? Da kan du kjøpe noe snop, hudpleie eller noe annet som hun er glad i. Så legger du et kort ved som forteller henne at du er utrolig stolt over henne.

Skrevet (endret)

Selvom hun allerede har bil så kan det jo være kjekt med noen nyttige småting, slik som våtservietter, låsolje eller pusseskinn.

Ellers er jo en stor boks med pastiller alltid greit å ha i bilen.

Det finnes også slike små søppelbøtter til bil så slipper man parkeringsbiletter over hele gulvet, men dette blir jo noe dyrere igjen.

Eller hva med en slik CDmappe til å feste på solskjermen?

En fin nøkkelring er jo koselig å få, slik at man tenker på den personen man fikk den av hver gang man ser på den.

Kom på at isskrape, pressening eller slike vinterting er lurt.

Ellers finnes det jo fine matter som beskytter hælene hvis hun kjører med høye hæler.

Endret av Forever :)
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på at førerkort betyr en enorm frihet. Et billig smykke som er "frihetsrelatert"? Eller noe annet som på en eller annen måte symboliserer frihet?

Anonym poster: 97920ed8247c0f49293febfcea1f12cf

AnonymBruker
Skrevet

En kurv med sjokolade, noe såpe og kluter til bilen, noe du vet hun liker, hudpleie, gavekort, vin. :)

Anonym poster: add8352aa1ab6b5d1666c171f090035d

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ett eller annet der dere må på roadtrip! Det er jo bilrelatert.

• Liker 1
Skrevet

En Wunderbaum!

:fnise:

Skrevet

Takk for mange svar! Jeg vet at jeg MÅ jo ikke kjøpe noe som er relatert til bil sånn egentlig, men jeg har liksom fått det veldig for meg, og har problemer med å skifte spor :fnise:

Kjørehansker er jo genialt! Det er jo et must på vinteren. Håper jeg kan finne noen billige på H&M eller lignende, men det er kanskje ikke helt tiden for det egentlig...? Wunderbaum må jeg nesten også kjøpe, selv om jeg tror vi begge hater den lukta like mye... hehe :) Og pastiller kan jeg også kjøpe!

Andre som har flere tips??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...